[było][suchar][slajdy][KAT][spam] Slajdowisko w sobotę

Data: 2010-04-14 23:12:23
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
[było][suchar][slajdy][KAT][spam] Slajdowisko w sobotę
Witam!

To już chyba ostatni raz, kiedy zapraszam na otwarty pokaz slajdów, w
najbliższą sobotę, o 18:00, w Katowicach, ul. Damrota 6, Klubokawiarnia
Przedświt. Mailowałem z nimi w sprawie zostawienia gdzieś rowerów,
powiedzieli, że są "prorowerowi" i można z rowerami wleźć do knajpy. Poza
piwem podają też, na przykład, bardzo dobre kakao, bo (jak wiadomo)
prowadzenie roweru po alkoholu powoduje raka i choroby serca ;-) Tym razem
slajdowisko w jednej części, około 2h 30 minut.

Data: 2010-04-14 23:32:16
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
[było][suchar][slajdy][KAT][spam] Slajdowisko w sobotę
Marek 'marcus075' Karweta bredzi/łże/gada/bełkocze/zeznaje (niepotrzebne
skreślić):
Witam!

Aaaa, żeby mnie Precel nie chciał żywcem zjeść: być może slajdowisko
zostanie odwołane (z przyczyn wiadomych), gdyby tak się stało prześlę
informację na grupę.

Data: 2010-04-15 07:52:03
Autor: bans
[było][suchar][slajdy][KAT] [spam] Slajdowisko w sobotę

Aaaa, żeby mnie Precel nie chciał żywcem zjeść: być może slajdowisko
zostanie odwołane (z przyczyn wiadomych),

Bez jaj, to nie dyskoteka. A nawet gdyby, to co? W sobotę to już sobie jawnie do gardeł skoczą, już pękają.

--
bans

[było][suchar][slajdy][KAT][spam] Slajdowisko w sobotę