Slajdy w warunkach trudnych

Data: 2011-03-07 17:20:19
Autor: JA
Slajdy w warunkach trudnych
On 2011-03-07 07:06:23 +0100, Jacek Czerwinski <x@y.z.pl> said:

Chodzi mi po glowie pytanie, jak dzis sie traktuje slajdy w warunkach trudnych. Dawniej byla TEORIA, trzeba bylo miec walizeczke filtrow konwersyjnych, mozna bylo sie dopasowac do swiatla. Dzis tego nawet gdyby ktos chcial, kupic sie nie da.

Dobre słowo. TEORIA.
Nic się nie zmieniło. Filtry można kupić i zakładać do woli. Tylko po co? Ja na slajdach do światła dziennego robię właśnie dla tego, żeby kolorystyka była khm naturalna.
--
200 ISO ma same zalety. Ziarno jak 400 czułość jak 100.
Nie odpowiadam na treści nad cytatem.

Slajdy w warunkach trudnych