Slajdy z październikowej zimy w Tatrach 2009

Data: 2009-11-05 01:56:31
Autor: piszczał
Slajdy z październikowej zimy w Tatrach 2009
http://picasaweb.google.pl/piszczal73/Tatry?feat=directlink

Niestety, skanowanie nie jest mocną stroną skanerzystki, podobnie jak
kadrowanie nie jest moją mocną stroną.
Velvia i Sensia, soute ze skanera, muszę nad nimi popracować.

Miłego oglądania.

Piszczał

Data: 2009-11-06 12:27:41
Autor: Jarek Kardasz
Dnia Thu, 5 Nov 2009 01:56:31 -0800 (PST), piszczał napisał(a):

[...]

Wszystko ładnie, ale nic by tej galerii się nie stało, gdyby składa się z
5-ciu najlepszych zdjęć. Wręcz przeciwnie - skanerzystka miałaby mniej
pracy, a oglądacz nie traciłby czasu na oglądanie kilkunastu niemal
identycznych ujęć.

Jarek Kardasz
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
DOLOMITY - via ferraty - informacje praktyczne
-- > http://jarekkardasz.republika.pl/dolomity/

Data: 2009-11-06 12:35:51
Autor: bans
Jarek Kardasz pisze:

[...]

Zgadzam się. Oglądałem na pełnym ekranie i przeleciałem kilka klatek nie orientując się, że oglądam je ponownie, tak są podobne.

--
bans

Data: 2009-11-06 12:39:58
Autor: piszczał
On 6 Lis, 12:35, bans <g...@o2.pl> wrote:
Jarek Kardasz pisze:

> [...]

Zgadzam się. Oglądałem na pełnym ekranie i przeleciałem kilka klatek nie
orientując się, że oglądam je ponownie, tak są podobne.

Święta racja

Slajdy z październikowej zimy w Tatrach 2009