Slask - Gdansk - jaki czas?

Data: 2012-06-26 21:07:19
Autor: megrims
Slask - Gdansk - jaki czas?
W dniu 2012-06-21 22:42, RadekNet pisze:
Czesc!

Ile teraz mozna liczyc na trase Katowice - Gdansk po tych wszystkich
przebudowach?

Jak najszybciej dostac sie do Strykowa na A1?

ps
Oczywiscie mam na mysli normalna rodzinna jazde czyli do 120km/h.

Pozdr.
A jaki czas teraz z Warszawy do Poznania? :D

--
www.pobralem.pl
I'm still clean....

Data: 2012-06-26 19:12:18
Autor: Rafał Grzelak
Slask - Gdansk - jaki czas?
megrims wrote:

> [...]
> Oczywiscie mam na mysli normalna rodzinna jazde czyli do 120km/h.
A jaki czas teraz z Warszawy do Poznania? :D

Zalezy czy trafisz na losia, czy na wideorejestrator na ograniczeniu do
70. :>

--
Pozdrawiam, Rafał.
rg[na]skrzynka[kropka]pl

Data: 2012-06-26 21:49:37
Autor: anacron
Slask - Gdansk - jaki czas?
W dniu 2012-06-26 21:07, megrims pisze:
[...]

2:15 przejechałem ostatnio z Okęcia na zjazd na targi z A2 (Głogowska?)

Data: 2012-06-26 22:31:13
Autor: megrims
Slask - Gdansk - jaki czas?
W dniu 2012-06-26 21:49, anacron pisze:
[...]

T taki jeden mój kolega.. taki .. daleki znajomy.. jechał ostatnio
godzinę i dwadzieścia minut :D

Powiedziałem drugiemu, że musi pojechać poniżej godziny - zobaczymy
czy da rade.

--
www.pobralem.pl
I'm still clean....

Data: 2012-06-26 22:36:02
Autor: Grejon
Slask - Gdansk - jaki czas?
W dniu 2012-06-26 22:31, megrims pisze:
W dniu 2012-06-26 21:49, anacron pisze:

2:15 przejechałem ostatnio z Okęcia na zjazd na targi z A2 (Głogowska?)

T taki jeden mój kolega.. taki .. daleki znajomy.. jechał ostatnio
godzinę i dwadzieścia minut :D

Bo jest Okęcie i Okęcie :)

--
Grzegorz Jońca    GG: 7366919    JID:gzesiu@jabber.wp.pl
Green Trafic 140 dCi

Data: 2012-06-26 22:37:58
Autor: megrims
Slask - Gdansk - jaki czas?
W dniu 2012-06-26 22:36, Grejon pisze:
[...]

a nie nie.... autem jechał

--
www.pobralem.pl
I'm still clean....

Data: 2012-06-26 22:39:12
Autor: Grejon
Slask - Gdansk - jaki czas?
W dniu 2012-06-26 22:37, megrims pisze:
[...]

No ja wiem. Ale jeden mógł jechać z lotniska na Okęciu, a drugi spod pętli autobusowej Okęcie :-P

Data: 2012-06-26 22:55:43
Autor: megrims
Slask - Gdansk - jaki czas?
W dniu 2012-06-26 22:39, Grejon pisze:
[...]

auto spaliło 87 litrów paliwa :D

--
www.pobralem.pl
I'm still clean....

Data: 2012-07-27 00:44:05
Autor: Krzysiek Kielczewski
Slask - Gdansk - jaki czas?
Dnia 26.06.2012 megrims <megrimsNOSPAM@interia.pl> napisał/a:
[...]

A ten "Twój znajomy" to o której jechał i skąd dokładnie startował? I
tak z czystej ciekawości: jakie miał vmax?

Powiedziałem drugiemu, że musi pojechać poniżej godziny - zobaczymy
czy da rade.

Przekaż temu "koledze", żeby się na jakichś rajdach wykazał...

Pzdr,
Krzysiek Kiełczewski

Data: 2012-07-05 20:33:51
Autor: jerzu
Slask - Gdansk - jaki czas?
On Tue, 26 Jun 2012 21:49:37 +0200, anacron <anacron@anacron.pl>
wrote:

2:15 przejechałem ostatnio z Okęcia na zjazd na targi z A2 (Głogowska?)

Dawałeś 200 km/h?

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Slask - Gdansk - jaki czas?