Slask - I jak tu jezdzic komunikacja publiczna ???

Data: 2014-03-11 12:20:06
Autor: Grzegorz
Slask - I jak tu jezdzic komunikacja publiczna ???
Witam górołazików nie-samochodowych !

No, ja niby autko mam, ale w górki chętnie jadę pociągiem. Tyle że .... osóbki z żółtymi papierami i nie tylko na tyle rozpieprzyli komunikację, że przesiadki na autobus się skończyły.

Jest jednak mała szansa - napisać do lokalnych przewoźników o dopasowanie kursów do pociągów.

Mały przykład - Wisła i kierunki na Salmopol, Jaworzynkę, Koniaków :

Przyjazd pociągu z Katowic : 8.02 i później 10.52

Wispol odjeżdża :

Salmopol 10.20
Ochodzita 8.50/8.55 - prawie godzina czekania ..
           10.50/10.55 - można spróbować ...
Jaworzynka 7.30 i 11.30.

Czyli generalnie dupa ...

Ale miła pani z Cieszyna odparła - jakby tak trochę maili napisać, to może te autobusy "weekendowe" by nieco dostosowali do turystów ?

Mail do nich, to biuro (at) wispol.pl

Może spróbujemy ??? Tyle że Kśl jak w wariatkowie - co chwila rozkład zmieniają ...

Pzdrw.
--
Grzegorz

maila znajdziesz tu : http://www.cerbermail.com/?3qm2wmAjMM

Data: 2014-03-11 23:08:07
Autor: J.F.
Slask - I jak tu jezdzic komunikacja publiczna ???
Dnia Tue, 11 Mar 2014 12:20:06 +0100, Grzegorz napisa³(a):
No, ja niby autko mam, ale w górki chêtnie jadê poci±giem. Tyle ¿e .... osóbki z ¿ó³tymi papierami i nie tylko na tyle rozpieprzyli komunikacjê, ¿e przesiadki na autobus siê skoñczy³y.

quada sobie kupic i miec ich wszystkich w ....

Jest jednak ma³a szansa - napisaæ do lokalnych przewo¼ników o dopasowanie kursów do poci±gów.

Jest ... ale czy im turysci pokryja koszta ? No i ty chcesz w gory, kierowca chce w jezioro, a ITD wymaga
tygodniowego odpoczynku :-)

Ma³y przyk³ad - Wis³a i kierunki na Salmopol, Jaworzynkê, Koniaków :
Przyjazd poci±gu z Katowic : 8.02 i pó¼niej 10.52
Wispol odje¿d¿a :
Salmopol 10.20

patrze w rozklad, niby jest tez 8:20 i 9:20.
8:20 jest "d" - nie kursuje w wielkie swieta.
9:20 jest Ex - nie kursuje w niedziele. ale w soboty kursuje.
do przeleczy nie dojezdza, ale do Malinki owszem - i zostaje 10 minut
(autobusem).

J.

Slask - I jak tu jezdzic komunikacja publiczna ???