Śląsk-Lech

Data: 2009-05-09 17:16:57
Autor: Cavallino
Śląsk-Lech
Wreszcie Smuda poszedł po rozum do głowy (albo go faktycznie życie zmusiło) i posadził sabotażystę Stilica na ławce.
I stało się dokładnie to co przewidywałem, gra Lecha tylko na tym zyskała.
Ale tak to bywa gdy się piasku w tryby nie sypie.

Ciekawe czy dadzą radę zagrać drugą połówkę w tak samo niezłym stylu, czy zgodnie z tradycją położą ją na całego.
Albo Smuda nie wymyśli czegoś na popsucie funkcjonującego mechanizmu (typu ściągnięcie któregoś z napastników i przejście do obrony Częstochowy) tak jak to zrobił na Polonii.

Data: 2009-05-09 20:37:59
Autor: gasper
Śląsk-Lech
Użytkownik "Cavallino" <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał w wiadomości news:gu46p3$ch5$1news.onet.pl...
Wreszcie Smuda poszedł po rozum do głowy (albo go faktycznie życie zmusiło) i posadził sabotażystę Stilica na ławce.

dokłądnie

Ciekawe czy dadzą radę zagrać drugą połówkę w tak samo niezłym stylu, czy zgodnie z tradycją położą ją na całego.

było nieźle, dobrze  jednak, że Śląsk o nic już nie gra
mile mnie zaskoczył Luis :)
Lewy mógł jeszcze 2 strzelić ale coś mu nie szło
a najważniejsze są 3 punkty

Data: 2009-05-09 20:48:39
Autor: jadrys
Śląsk-Lech
Cavallino pisze:
[...]

Ej nie narzekaj. Zwycięstwo pewne, i jeszcze nie wszystko stracone..

Data: 2009-05-09 21:09:19
Autor: Cavallino
Śląsk-Lech
Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:

[...]

Ale wyczułem w przerwie pismo nosem, że Smuda wywinie taki numer, musisz przyznać...

Data: 2009-05-09 21:44:36
Autor: jadrys
Śląsk-Lech
Cavallino pisze:
[...]

Franz  pewnie czyta naszą grupę, i bierze Twoje uwagi pod rozwagę.. ;-)

Data: 2009-05-10 00:12:23
Autor: Cavallino
Śląsk-Lech
Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:gu4mf0$jbf$2news.onet.pl...
Cavallino pisze:
[...]

Szkoda że z takim opóźnieniem, gdyby Stilica posadził na ławkę kilka meczy wcześniej, mielibyśmy kilka punktów więcej i majstra w kieszeni praktycznie.

Data: 2009-05-10 09:49:23
Autor: gasper
Śląsk-Lech
Użytkownik "Cavallino" <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał w wiadomości news:gu4v40$77f$1news.onet.pl...
Szkoda że z takim opóźnieniem, gdyby Stilica posadził na ławkę kilka meczy wcześniej, mielibyśmy kilka punktów więcej i majstra w kieszeni praktycznie.

nawet Kaziu Węgrzyn w Lidze plus o tym mówił, że Stillic przechodził obok meczu przez kilka kolejek i już by go dawno posadził na ławie

Data: 2009-05-10 10:58:33
Autor: Cavallino
Śląsk-Lech
Użytkownik "gasper" <ni@ma.pl> napisał w wiadomości news:gu60u1$6lp$1inews.gazeta.pl...
[...]

Bo to nie jest jasne tylko dla ludzi totalnie oderwanych od rzeczywistości i nie rozumiejących na co patrzą oglądając mecz.

Data: 2009-05-10 13:10:08
Autor: gasper
Śląsk-Lech
Użytkownik "Cavallino" <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał w wiadomości news:gu64vt$f1m$1news.onet.pl...
[...]

ale Andy wie lepiej ;)

Data: 2009-05-10 13:49:54
Autor: Cavallino
Śląsk-Lech
[...]

Obstawiam że po tym meczu nawet Andy zmieni zdanie i zacznie dostrzegać iż problem Stilica jednak jest problemem.

Data: 2009-05-10 14:53:53
Autor: ISS
Śląsk-Lech
ale Andy wie lepiej ;)

Obstawiam że po tym meczu nawet Andy zmieni zdanie i zacznie dostrzegać iż
problem Stilica jednak jest problemem.

yamma i tak wyskoczy zaraz z alternatywna wersja "problemu" rodem ze swiata rownoleglego, spokoj wodza..
:)) czekamy ;)

ISS

Data: 2009-05-10 16:58:02
Autor: yamma
Śląsk-Lech
ISS wrote:
[...]

Nie oglądałem tego meczu, więc możesz spokojnie odetchnąć z ulgą - nie mam w zwyczaju wypowiadać się o meczach, których nie oglądałem.
yamma

Data: 2009-05-10 17:58:10
Autor: Cavallino
Śląsk-Lech
Użytkownik "yamma" <yamma@wp.pl> napisał w wiadomości news:

[...]

W Twoim przypadku to czy oglądałeś czy nie i tak nie ma większego znaczenia, bo i tak zawsze opisujesz inną rzeczywistość.

Data: 2009-05-10 17:19:33
Autor: maciej
Śląsk-Lech
gasper napisał:

Bo to nie jest jasne tylko dla ludzi totalnie oderwanych od rzeczywistości i nie rozumiejących na co patrzą oglądając mecz.

ale Andy wie lepiej ;)

Stilic niemal od pierwszych meczów dostał status "gwiazdki" i od samego początku nie angażował sie w grę obronną tak jak inni. Oczywiście czasem pobiega i bez piłki, ale to i teraz i kiedyś nie było jego wizytówką. Przy czym gdy Lech i on byli w dużej formie nikomu to nie przeszkadzało i nkt na to nie zwracał uwagi, teraz się odmieniło.

Nie ma jedna żadnej zabawy z dyskusji z debilem, który i tak wie lepiej i widzi tyle co koń z klapkami na oczach niewiele na dodatek z tego rozumiejąc.

Data: 2009-05-10 17:58:53
Autor: Cavallino
Śląsk-Lech
Użytkownik "maciej" <f_r_e_n_z_@_o_2_._p_l> napisał w wiadomości news:gu6rh3$99l$1atlantis.news.neostrada.pl...
gasper napisał:

[...]

Wspaniała samokrytyka i jakże celna.

Data: 2009-05-11 10:38:35
Autor: Andy
Śląsk-Lech
"gasper" <ni@ma.pl> wrote in message news:gu6cme$rgh$1inews.gazeta.pl...
[...]

Oceniam inaczej. Ty (czy tam Cavallino, nie chce mi sie sprawdzac) bys chcial przeczolgac Stilica w ME, ja bym chcial pomoc dojsc mu do jesiennej formy. Ja uwazam, ze jego "brak zaangazowania" widoczny byl juz w meczach jesiennych, tyle ze wtedy nikomu to nie przeszkadzalo (jakos nie widzialem Twoich placzow, ze Stilic nie angazuje sie w odbior pilek i nie biega 90 minut), skoro posylal 10 dobrych pilek na mecz. Teraz posyla 2 i staje sie to widoczne.

Natomiast ewidentnie mecz ze Slaskiem byl znacznie lepszy od poprzednich, w ktorych Stilic gral. Niemniej, jak wszedl, to i w ciagu paru minut zaliczyl swietne zagranie. Zobaczymy, jak to bedzie w kolejnych meczach.

Data: 2009-05-11 11:17:46
Autor: Cavallino
Śląsk-Lech
Użytkownik "Andy" <adaw@teko.pl> napisał w wiadomości news:gu8onq$n9j$1nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

Nawet jeśli skutkiem tego będzie utrata szans na tytuł przez Lecha?
Wybacz, dla mnie Stilic NIE JEST celem samym w sobie, a zwłaszcza nie jest celem nadrzędnym.
Jest tylko trybikiem w maszynie, a obecnie raczej piaskiem w trybie.
Dopóki nie wróci do jako takiej formy (abstrahując od przyczyn takiego stanu rzeczy) to nie widzę dla niego miejsca w tej drużynie, jego obecność obniża jej możliwości.

Kilkanaście prób takiej pomocy w tym sezonie które dostał już całkowicie wystarczają.

Data: 2009-05-11 11:27:27
Autor: Andy
Śląsk-Lech
"Cavallino" <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> wrote in message news:gu8qfi$j54$1news.onet.pl...
[...]

Oczywiscie, ze mistrzostwo jest najwazniejsze. To tak oczywiste, ze w ogole nie wiem, jak moglo Ci przyjsc do glowy zadac tak bzdurne pytanie.
Nawet gdybys mial zostac kibicem Legii Warszawa, to i tak mistrzostwo byloby tego warte ;).

[...]

Na razie jest zbyt mala proba meczow, by stawiac tak kategoryczne wnioski (zbyt mala proba meczow bez Stilica). Przy czym zapominasz, ze wiosna dzieki bramkom i asystom Stilica kilka punktow zdobylismy. Pewnie odpiszesz, ze bez niego moglo byc tych punktow wiecej, ale to bylaby czysta gdybologia.

Data: 2009-05-11 11:47:51
Autor: Cavallino
Śląsk-Lech
Użytkownik "Andy" <adaw@teko.pl> napisał w wiadomości news:gu8rjd$rhq$1nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

No to co Wam się razem ze Smudą stało, że jak Lech grał po prostu źle, to chcecie wszystko zostawiać tak jak było, zamiast próbować coś zmieniać?
Przecież to samobójstwo jest - jak się nic nie zrobi, to efektów nie ma prawa być.

Próba odstawienia Stilica od składu jest lepsza niż brak jakiejkolwiek reakcji.
Nawet jakby się nie udała, a było wręcz przeciwnie.
Wreszcie zagrały boki i to było to, czego Lechowi od dawna brakowało.

[...]

Ja te wnioski stawiałem, nawet bez żadnej próby - przecież to gołym okiem widać że obecnie Stilic na boisku przeszkadza, a nie pomaga.
Nawet w 10 kto wie czy nie grałoby się lepiej, bo nie można by grać do Stilica, który na pewno piłkę zepsuje.

Przy czym zapominasz, ze wiosna dzieki bramkom i asystom Stilica kilka punktow zdobylismy. Pewnie odpiszesz, ze bez niego moglo byc tych punktow wiecej, ale to bylaby czysta gdybologia.

No to już nie będę pisał, aczkolwiek mam co do tego pewność. ;-)

Data: 2009-05-11 11:54:45
Autor: Andy
Śląsk-Lech
"Cavallino" <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> wrote in message news:gu8s7v$p7d$1news.onet.pl...
[...]

Bez takich chwytow, bo zaczne do Ciebie pisac Wam z yamma :).

Ostatni raz wyjasniam - chce zeby Lech gral jak najlepiej. Jesli Lech gra najlepiej bez Stilica, to niech Stilic siedzi na lawie albo na trybunach. W tym sezonie Lech gral najlepsza pilke, gdy Stilic byl mozgiem druzyny i chcialbym, aby znow tak bylo - by Lech gral taka pilke, jak przez duza czesc rundy jesiennej. Nie zgadzam sie z obwinianiem Stilica o slaba gre calego zespolu - jest on niewatpliwie w slabszej formie, podobnie jak kilku innych pilkarzy.

Tyle.

Data: 2009-05-11 12:01:37
Autor: Cavallino
Śląsk-Lech
[...]

Albo nie zrozumiałeś, albo piszesz nie na temat.
Jeśli drużynie nie idzie to trzeba COŚ zmienić.

Jeśli nie Stilica, to co Twoim zdaniem?

Bo jakoś nie wyczytałem z Twoich postów recept na poprawę sytuacji.
Ja swoje przedstawiłem i co ważniejsze zadziałały.
Co Ty proponujesz?

Data: 2009-05-11 12:08:03
Autor: Andy
Śląsk-Lech
"Cavallino" <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> wrote in message news:gu8t1q$s5p$1news.onet.pl...
[...]

Taktyke. Wykorzystanie skrzydel zamiast pchania sie srodkiem. Lepsze wykorzystanie Lewandowskiego.
Byc moze tez dac wiecej czasu Cueto (aczkolwiek tu ze znakiem zapytania).

Data: 2009-05-11 12:17:29
Autor: Cavallino
Śląsk-Lech
[...]

No i widzisz - tu się zgadzamy.
Tylko weź pod uwagę, że na boisku gra 11 zawodników, jeśli ma grać 4 obrońców, 2 skrzydłowych i 2 defensywnych pomocników, oraz bramkarza i Rengifo (a na inną taktykę raczej Smudy nie namówisz) to na boisku NIE MA MIEJSCA albo dla Stilica, albo dla Lewandowskiego.
A chcąc lepiej wykorzystać Lewandowskiego siłą rzeczy nie ma go na Stilica.

Tak wychodzi Tobie, tak wychodzi mi.
Więc o co jest spór? ;-)

Data: 2009-05-11 12:25:12
Autor: Andy
Śląsk-Lech
"Cavallino" <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> wrote in message news:gu8u13$vfk$1news.onet.pl...
Tak wychodzi Tobie, tak wychodzi mi.
Więc o co jest spór? ;-)

Przede wszystkim o przyczyny slabej gry Lecha wiosna. Moim zdaniem problem jest dosc zlozony, a przyczyn jest wiele, Twoim zdaniem problem jest prosty, a przyczyne da sie uleczyc jednym ruchem.

Data: 2009-05-11 12:34:35
Autor: Cavallino
Śląsk-Lech
Użytkownik "Andy" <adaw@teko.pl> napisał w wiadomości news:gu8uvn$3is$1nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

Nieprawda.
Moim zdaniem problemów jest kilka, ale Stilic jest największym z nich.
Może nawet nie on sam, ale taktyka podporządkowana właśnie takiej grze prze środek, której Stilic jest centralnym punktem.
W takim przypadku jego słaba gra przekłada się automatycznie na porażkę takiej taktyki i niemoc Lecha.

Z kolei w przypadku jego słabej formy, przy skrajnie odmiennej taktyce Stilic się nie przyda, bo nie będzie tak pożyteczny na skrzydle jak Wilk lub Peszko (szybkość i brak cech wolicjonalnych), ani w defensywie jak Murawski, Bandrowski czy nawet Injac.

O pomyśle zastąpienia nim Rengifo czy Lewandowskiego nawet nie wspominam.

a przyczyne da sie uleczyc jednym ruchem.

Na pewno nie da się wyeliminować wszystkich problemów jednym ruchem, ale pierwszym ruchem który powinien zostać zrobiony jest ograniczenie SKUTKÓW słabej formy Stilica.
Czyli jej znaczenia dla zespołu i wyników.
Gdy to się stanie, to wtedy można szukać sposobów poprawy następnych, mniej palących problemów.
I dokładnie tak stało się we Wrocławiu.

Stilic wchodzący za napastnika w końcówce meczu, albo nawet wcześniej gdy taktyka gry skrzydłami nie daje rezultatu, a trzeba dążyć do strzelenia bramki już nie wzbudza we mnie takiego oporu.

Data: 2009-05-10 21:37:49
Autor: jadrys
Śląsk-Lech
gasper pisze:
[...]

Kaziu to niech się lepiej na temat gry Kolejorza wstrzyma od zabierania głosu..

Data: 2009-05-11 10:34:50
Autor: Andy
Śląsk-Lech
"gasper" <ni@ma.pl> wrote in message news:gu60u1$6lp$1inews.gazeta.pl...
[...]

No teraz to sie podparles takim autorytetem, ze hoho :).
Jasiu Tomaszewski tez ma takie zdanie? :)

Data: 2009-05-12 15:27:41
Autor: gasper
Śląsk-Lech
Użytkownik "Andy" <adaw@teko.pl> napisał w wiadomości news:gu8ogp$n0m$1nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

fakty Andy fakty..... tylko Ty nic nie widzisz i nie słyszysz....

Data: 2009-05-12 15:35:05
Autor: Andy
Śląsk-Lech
"gasper" <ni@ma.pl> wrote in message news:gubtgd$4ea$1inews.gazeta.pl...
[...]

Jedynym faktem jak na razie jest to, ze podparles sie autorytetem goscia, ktory nawet na prspn jest od jakiegos czasu posmiewiskiem.

No coz, kazdy ma swoje autorytety, yamma wierzy slepo w nieomylnosc Leo, Ty sobie wybrales Kazia Wegrzyna... :)

Data: 2009-05-12 15:43:32
Autor: Cavallino
Śląsk-Lech
Użytkownik "Andy" <adaw@teko.pl> napisał w wiadomości news:gubu26$fr0$1atlantis.news.neostrada.pl...
[...]

Andy, z przykrością muszę się z gasperem zgodzić że moja wiara w Ciebie była bezpodstawna, jako że od pewnego czasu jesteś całkowicie zaimpregnowany na rzeczywistość, a jak sobie coś założysz (żeby nie napisać ubzdurasz), to nie masz żadnych problemów z próbami mieszania z błotem każdego kto się ośmieli posiadać inne zdanie.
Przeinaczenie faktów nie stanowi dla Ciebie żadnych problemów, a jeśli nie widzisz różnicy pomiędzy "nawet Węgrzyn mówił" a "Kazio Węgrzyn jest autorytetem, któremu ślepo się wierzy", to lepiej po prostu byłoby, gdybyś darował sobie te złośliwe uwagi.

Data: 2009-05-12 15:47:59
Autor: Andy
Śląsk-Lech
"Cavallino" <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> wrote in message news:gubuds$3n7$1news.onet.pl...
[...]

W trakcie dyskusji nikogo z blotem nie zmieszalem (no, chyba ze Kazia Wegrzyna).
A Twoj opis sytuacji niemal idealnie pasuje do Ciebie :).

Data: 2009-05-12 15:54:03
Autor: gasper
Śląsk-Lech
Użytkownik "Andy" <adaw@teko.pl> napisał w wiadomości news:gubv86$m5q$1nemesis.news.neostrada.pl...

W trakcie dyskusji nikogo z blotem nie zmieszalem (no, chyba ze Kazia Wegrzyna).

sie śmiej z Kazia dalej,  tylko żebyś Ty niedługo nie zamienił sie w kogoś ala Fortuna...
napisałem, że nawet Kaziu to zauważył a Ty nadal nic nie widzisz...
i wierz mi Andy, że tak było (teraz sie mogło zmienić) i nic na to nie poradzisz...
tak samo jak na ciągłe przeziębienie Turiny, które nie pozwalało mu grać aż Kotor nie wkurzył trenera

Data: 2009-05-12 16:05:10
Autor: Andy
Śląsk-Lech
"gasper" <ni@ma.pl> wrote in message news:gubv1r$d05$1inews.gazeta.pl...
[...]

Alez mozesz sobie uwazac, ze tak bylo. A ja moge miec watpliwosci. Moge? Czy nie moge?

tak samo jak na ciągłe przeziębienie Turiny, które nie pozwalało mu grać aż Kotor nie wkurzył trenera

Nie mam pojecia, co jakies przeziebienie Turiny ma do dyskusji.

Data: 2009-05-12 16:12:41
Autor: gasper
Śląsk-Lech
Użytkownik "Andy" <adaw@teko.pl> napisał w wiadomości news:guc08c$nsp$1nemesis.news.neostrada.pl...
Alez mozesz sobie uwazac, ze tak bylo. A ja moge miec watpliwosci. Moge? Czy nie moge?

ja nie uważam, że tak było tylko wiem, że tak było

tak samo jak na ciągłe przeziębienie Turiny, które nie pozwalało mu grać aż Kotor nie wkurzył trenera

Nie mam pojecia, co jakies przeziebienie Turiny ma do dyskusji.

nie widzisz pewnej analogii ?

Data: 2009-05-12 16:36:03
Autor: Andy
Śląsk-Lech
"gasper" <ni@ma.pl> wrote in message news:guc04p$i1b$1inews.gazeta.pl...
Alez mozesz sobie uwazac, ze tak bylo. A ja moge miec watpliwosci. Moge? Czy nie moge?

ja nie uważam, że tak było tylko wiem, że tak było

Okej. Dobrze wiedziec, ze jestes znakomicie poinformowany :).

tak samo jak na ciągłe przeziębienie Turiny, które nie pozwalało mu grać aż Kotor nie wkurzył trenera

Nie mam pojecia, co jakies przeziebienie Turiny ma do dyskusji.

nie widzisz pewnej analogii ?

Nie.

Data: 2009-05-12 15:57:24
Autor: Cavallino
Śląsk-Lech
Użytkownik "Andy" <adaw@teko.pl> napisał w wiadomości news:

W trakcie dyskusji nikogo z blotem nie zmieszalem (no, chyba ze Kazia Wegrzyna).

Szkoda że tak to odbierasz, bo niestety wyglądało to nieco inaczej.
W każdym razie chodzi mi o personalny atak na Twojego interlokutora, IMO całkowicie niepotrzebny, wystarczyło żebyś skupił się na dyskusji z jego opiniami, a nie dyskusji o nim czy jego autorytetach.
Gasper to nie yamma i oczywistych bzdur żadnych nie wygłaszał, może wtedy byłoby to uzasadnione.

A Twoj opis sytuacji niemal idealnie pasuje do Ciebie :).

Z tą różnicą, że w moim zwyczaju nie leży bronienie sytuacji oczywistych, w których każdy (z odrobiną dobrej woli) może zauważyć WYŁĄCZNIE coś innego niż ja piszę.

Data: 2009-05-12 16:09:09
Autor: Andy
Śląsk-Lech
"Cavallino" <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> wrote in message news:gubv7t$63r$1news.onet.pl...
W trakcie dyskusji nikogo z blotem nie zmieszalem (no, chyba ze Kazia Wegrzyna).

Szkoda że tak to odbierasz, bo niestety wyglądało to nieco inaczej.

Sorry, zapomnialem, ze to Twoj odbior sytuacji jest obowiazujacy.

Data: 2009-05-12 17:05:54
Autor: maciej
Śląsk-Lech
Cavallino napisał:

W każdym razie chodzi mi o personalny atak na Twojego interlokutora, IMO całkowicie niepotrzebny, wystarczyło żebyś skupił się na dyskusji z jego opiniami

Tak jak ty, hipokryto?

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

"Trudno się spodziewać czegoś innego po kimś, kto się kompletnie na piłce nie zna."

"O ja Cię pierdolę.
Chroń nas panie przed takimi znafcami. "
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

To tylko malutyka próbka twojej hipokryzji.

Data: 2009-05-12 17:27:08
Autor: Cavallino
Śląsk-Lech
Użytkownik "maciej" <f_r_e_n_z_@_o_2_._p_l> napisał w wiadomości news:guc3s0$sk7$1nemesis.news.neostrada.pl...
Cavallino napisał:

[...]

Byłoby tak jak piszesz, gdybyś nie pominął ważnego zdania z pierwotnego postu, które całkowicie zmienia sens Twoijego czepiactwa:
"Gasper to nie yamma i oczywistych bzdur żadnych nie wygłaszał, może wtedy byłoby to uzasadnione."

Rozumiesz już, czy przetłumaczyć?

P.S.
 Tak, Ty i jadrys łapiecie się do tej samej kategorii głupotopiszców, co yamma.

Śląsk-Lech