Slask - Widzew

Data: 2012-03-04 21:09:04
Autor: CGC
Slask - Widzew

Straszna to była kopanina po obu stronach. Z horrorem w końcówce, bez happy
endu. Wydawało się, że po fuksiastym prezencie od Panki Śląsk wygra kolejny
mecz, ale wygląda na to, że całe szczęście drużyna zużyła jesienią. Zima we Wrocławiu upłynęła prowincjonalnym pismakom na pisaniu pieśni
miłosnych stawiających Śląsk nad Barceloną (to nie metafora, to cytat), a
wysoką na pierwszych meczach frekwencję stadionową porównywano tu ze
średnimi frekwencjami w UK. Taki drobiazg, jak mistrzostwo polski 2012
uznano już za pewnik. Czytałem to przechodząc od zdumienia, przez
przerażenie po potężny niesmak. Zaiste, nic tylko porozkładać na trybunie
prasowej pompony i spódniczki mini. Ten napompowany absurdem balonik mocno już trzeszczy. Najpierw nad klubem zawisły ciemne finansowe chmury, a to nigdy dobrze nie
wróży. Dziura koło stadionu przekłada się nie tylko symbolicznie na dziurę
w budżecie i wizerunku. Solorz buduje LTE a Dutkiewicz szykuje się na Euro,
unikając wściekłych mieszkańców Maślic, niezmiernie wdzięcznych za stadion,
generowane przez niego towarzystwo i jego praktyki parkingowe, alkoholowe i
defekacyjne. Potem przyszły wyniki sportowe i frekwencyjne z zupełnie innego świata, niż
ten kreowany przez lokalnych bajkopisarzy. Lenczyk musi budować drużynę po gospodarsku a ta technika ma swoje poważne
ograniczenia. Które mogą kosztować Wrocław historyczną piłkarską szansę. --
CGC

Data: 2012-03-04 20:19:13
Autor: Gil
Slask - Widzew
CGC <cez@ry.org> napisał(a):

Straszna to była kopanina po obu stronach.

Mecz fatalny pokazuje naprawde ile iest warta t-m ekstraklasa.
To nie tylko fajne bramki Ljuboi czy Zienczuka z wolnego ale kaszana jak pokazano.
Widzew strasznie cienki. Nie ma komu tam piłki rozgrywać. Nikt nie potrafi
poprawnie przyjąć i dograć. Drugiej linii nie ma. Dudu  - jedyny piłkarz,
który cos potrafi. Śląsk też słaby. Chaos i kopanina.
Wrocław przegrał mistrza w Łodzi.

Data: 2012-03-04 21:28:22
Autor: tomus_king
Slask - Widzew

> [...]
poprawnie przyjąć i dograć. Drugiej linii nie ma. Dudu  - jedyny piłkarz,
który cos potrafi. Śląsk też słaby. Chaos i kopanina.

Pocieszę Cię, przełączałem między tym meczem a Ajax-Roda i wielkiej różnicy
nie widziałem. Jakby na zwolnionych obrotach oba mecze, a defensywa Rody to
grała na poziomie ŁKS Łódź

Data: 2012-03-04 21:40:23
Autor: danpe_
Slask - Widzew
Dnia Sun, 4 Mar 2012 21:09:04 +0100, CGC napisał(a):

[...]

A nie jest tak, ze Lenczyk przesadzil w przerwie i zaczna grac za  jakies 2
kolejki, jak ochlona?

danpe_
gg:827748

Slask - Widzew