Slask - Widzew

Data: 2012-03-04 20:19:13
Autor: Gil
Slask - Widzew
CGC <cez@ry.org> napisał(a):

Straszna to była kopanina po obu stronach.

Mecz fatalny pokazuje naprawde ile iest warta t-m ekstraklasa.
To nie tylko fajne bramki Ljuboi czy Zienczuka z wolnego ale kaszana jak pokazano.
Widzew strasznie cienki. Nie ma komu tam piłki rozgrywać. Nikt nie potrafi
poprawnie przyjąć i dograć. Drugiej linii nie ma. Dudu  - jedyny piłkarz,
który cos potrafi. Śląsk też słaby. Chaos i kopanina.
Wrocław przegrał mistrza w Łodzi.

Data: 2012-03-04 21:28:22
Autor: tomus_king
Slask - Widzew

> [...]
poprawnie przyjąć i dograć. Drugiej linii nie ma. Dudu  - jedyny piłkarz,
który cos potrafi. Śląsk też słaby. Chaos i kopanina.

Pocieszę Cię, przełączałem między tym meczem a Ajax-Roda i wielkiej różnicy
nie widziałem. Jakby na zwolnionych obrotach oba mecze, a defensywa Rody to
grała na poziomie ŁKS Łódź
 --

Slask - Widzew