Slask Wroclaw - Wisla Krakow [eks. 2.10.09]

Data: 2009-10-03 09:58:13
Autor: Cavallino
Slask Wroclaw - Wisla Krakow [eks. 2.10.09]
Użytkownik "tees" <ra2k@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:

Tak czy inaczej Śląsk został rozwalcowany i oby tak dalej.

Sam się rozwalcował.
To wyglądało jak sprzedany mecz.
Tylu asyst obrońców to nie widziałem od czasu Wisła-Legia pamiętnego.

Data: 2009-10-03 11:35:34
Autor: Przemek Budzyński
Cavallino <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał(a):
Użytkownik "tees" <ra2k@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:

> Tak czy inaczej Śląsk został rozwalcowany i oby tak dalej.

Sam się rozwalcował.
To wyglądało jak sprzedany mecz.

rozgoryczenie Zielińskim zaczyna Cię dekompensować :).

Akurat jeśli chodzi o Łukasiewicza to przecież nie jest jego takie pierwsze zagranie. Przypomnij sobie mecz Śląska...z Polonią Warszawa zdaje się....

Data: 2009-10-03 14:50:41
Autor: Cavallino
Użytkownik "Przemek Budzyński" <bat_oczir.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ha7cu6$2up$1inews.gazeta.pl...
> [...]

Użytkownik "tees" <ra2k@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:

> Tak czy inaczej Śląsk został rozwalcowany i oby tak dalej.

rozgoryczenie Zielińskim

Jeśli Cię to uspokoi, to Wisłę już oglądam wyłącznie hobbystycznie, nie traktuję jej jak rywala z którym jeszcze możemy powalczyć.
Już kilka dni temu pisałem, że do tego potrzeba podwójnego cudu.
A ja w cuda nie wierzę.
Chyba że te in minus.

zaczyna Cię dekompensować :).

Dżisus, trochę luzu, przecież nie mówię że Śląsk sprzedał mecz, ani że Wisła kupiła.
Chodziło o to, że tak kardynalnych błędów obrony i w takiej ilości to ja nie pamiętam, właśnie od tamtego meczu sprzed 16 lat.

Akurat jeśli chodzi o Łukasiewicza to przecież nie jest jego takie pierwsze
zagranie.

Ale to nie chodzi nawet o pojedyncze zagranie, bo to się zdarza.
Ale w takiej ilości to nawet Zagłębiu chyba się nie przytrafiło w jednym meczu.
Tarasiewicz chyba pojedzie sobie ostro po tych pseudograjkach.

Slask Wroclaw - Wisla Krakow [eks. 2.10.09]