Slask --> WAW piatek + parking Torwar

Data: 2011-11-24 09:23:05
Autor: masti
Slask --> WAW piatek + parking Torwar
Dnia pięknego Wed, 23 Nov 2011 20:11:59 +0000 osobnik zwany Radarro
wystukał:

No i dalej - gdzie parkowac kolo Torwaru? Parking jakis czy szukać na
ulicy? Do ktorej godz jest platne parkowanie na ulicy w Waw? Parkomaty
czy jest inne rozwiazania?

koło Torwaru to zapomnij. nie dość, że pewnie będzie problem z miejscami to stracisz zgodzinę by cokolwiek znaleźć.
stań jakieś kilkaset metrów od i z buta.
Autobusy też będą stać w korku.

mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2011-11-24 11:48:47
Autor: Sebastian Kaliszewski
masti wrote:
[...]

Eeee. Wczoraj był mecz, a ja musiałem dziecko z zajęć na lodowisku odebrać (vis-a-vis stadionu). Znalazłem w 10min. A na stadionie jest 30tys miejsc -- tak o rządk wielkości więcej niż na Torwarze.

stań jakieś kilkaset metrów od i z buta.
Autobusy też będą stać w korku.

Istotnie -- autobusem od Okęcia to ma przyzerowy sens. A tramwajem z przesiadką do bus'a jeszcze mniejszy.

pzdr
\SK

Data: 2011-11-24 12:05:46
Autor: Sebastian Kaliszewski
masti wrote:
> Dnia pięknego Wed, 23 Nov 2011 20:11:59 +0000 osobnik zwany Radarro
> wystukał:

> koło Torwaru to zapomnij. nie do¶ć, że pewnie będzie problem z miejscami to
> stracisz zgodzinę by cokolwiek znaleĽć.

Eeee. Wczoraj był mecz, a ja musiałem dziecko z zajęć na lodowisku odebrać (vis-a-vis stadionu). Znalazłem w 10min. A na stadionie jest 30tys miejsc -- tak o rz±dk wielko¶ci więcej niż na Torwarze.

> stań jakie¶ kilkaset metrów od i z buta.
> Autobusy też będ± stać w korku.

Istotnie -- autobusem od Okęcia to ma przyzerowy sens. A tramwajem z przesiadk± do bus'a jeszcze mniejszy.

pzdr
\SK

Slask --> WAW piatek + parking Torwar