Śląski odcinek autostrady A1

Data: 2011-07-07 22:06:54
Autor: huri_khan
Śląski odcinek autostrady A1
Dnia Thu, 7 Jul 2011 12:50:08 +0200, Samotnik napisał(a):

Jaki jest obecnie stan sporów/kłótni/targów na temat opłat na A1? Które
odcinki płatne, które bezpłatne będą? Może ktoś jest na bieżąco, bo
googlanie wypluwa masę przeterminowanych artykułów prasowych itd.

Wiem że Bytom i Piekary Śl. (a raczej prezydenci) starają się żeby nie było
bramek pomiędzy tymi miastami. Tylko teraz nie mam pewności czy bramki mają  być między Bytomiem a
Piekarami, czy między Piekarami a Pyrzowicami. --
[Pozdrawiam] [huri-khan][GG 177094]
[SY]  [Cruze 1,8 LT]

Śląski odcinek autostrady A1