Slat - film a trailer

Data: 2010-09-08 09:03:23
Autor: pawelk
Slat - film a trailer
Poszed艂em wczoraj do kina na Salt. W sumie normalnie bym nie poszed艂, bo to nie film do ogl膮dania na du偶ym ekranie, ale nic ciekawszego nie by艂o. Og贸lnie mi si臋 podoba艂o (opr贸cz zako艅czenia) ale zdziwi艂o mnie co艣 innego. W trailerze (cho膰by tym: http://www.youtube.com/watch?v=LbkQTB-OJsk) wrzucono kilka scen, kt贸rych w filmie nie by艂o. Nie 偶ebym bardzo z tego powodu marudzi艂, ale je偶eli kto艣 ma nadziej臋 zobaczy膰 Angelin臋 "uje偶d偶aj膮c膮" faceta z 2:12 z trailera, to si臋 zawiedzie. To chyba z wersji DVD jest :)

Data: 2010-09-10 05:41:51
Autor: JanKo
Slat - film a trailer
Agent pawelk nadaje:

W trailerze (cho膰by tym: wrzucono kilka scen,
kt贸rych w filmie nie by艂o.

Jak to uj膮艂 Daniel Olbrychski kt贸ry w trailerze m贸wi innym g艂osem ni偶 w filmie - "trailer robi Promocja a film robi Produkcja, ...i jedno o drugim nic nie wie".

Slat - film a trailer