Sławomir Petelicki. Generał na wojnie broni nie składa

Data: 2012-06-28 19:11:39
Autor: pluton
Sławomir Petelicki. Generał na wojnie broni nie składa
(...)- Kiedyś zajmowałem się obroną GROM i żołnierzy z Nangar Khel.

Podobno byli swietnie wyszkoleni. Nie umieli sie bronic sami ?
Moze kuzwa trzeba im byli firme ochroniarska wynajac ?

Mówię prawdę, więc najlepiej zrobić ze mnie idiotę - dodaje.

JAk nie zrobisz z siebie idioty sam, to nikt za ciebie tego nie zrobi.

Nullification

Sławomir Petelicki. Generał na wojnie broni nie składa