Sławomir Rutka nie żyje

Data: 2009-02-22 22:44:33
Autor: eManitou
Sławomir Rutka nie żyje
"W niedzielę w godzinach wieczornych w mieszkaniu w Pionkach znaleziono martwego 34-letniego Sławomira Rutkę, byłego piłkarza m.in. Widzewa Łódź, Korony Kielce, Legii Warszawa, a ostatnio trenera Prochu Pionki - poinformowano na internetowej stronie gazety "Echo Dnia". "

"Na razie nieznane są bliższe przyczyny śmierci Sławomira Rutki. Nieoficjalnie wiadomo, że mógł się powiesić przez kłopoty związane z zamieszaniem w aferę korupcyjną w Koronie Kielce. - Bardzo się przejmował wyjazdami do Wrocławia - zdradził nam jeden z jego najbliższych przyjaciół" - napisało "Echo Dnia".

Całość:
http://ekstraklasa.wp.pl/kat,1740,title,Echo-Dnia-Slawomir-Rutka-nie-zyje,wid,10875118,wiadomosc.html?ticaid=178d7

Nie wiem co o tym sądzić. Do tej pory po okresie wściekłości sprawa afery raczej mnie bawiła, teraz to już sam nie wiem o co chodzi w tym bagnie...

--

"Bóg ukarał go i oddał w ręce kobiety. "
~ Księga Judyty

Data: 2009-02-23 07:46:07
Autor: Henryk \"Plumski\" Plumowski
Sławomir Rutka nie żyje
Pewna osoba, czyli eManitou
oświadczyła nam oto tak, jak widać poniżej:

Nie wiem co o tym sądzić. Do tej pory po okresie wściekłości sprawa
afery raczej mnie bawiła, teraz to już sam nie wiem o co chodzi w tym
bagnie...

Tym bardziej że dobrowolnie zgodził poddać się karze:
dwa lata więzienia w zawieszeniu na cztery lata oraz 7,5 tys. zł grzywny.
Ciekawe...

--
Pozdrawiam,
Heniek