Ślązacy nie chcą szwabskiego królika

Data: 2014-09-10 04:17:48
Autor: stevep
Ślązacy nie chcą szwabskiego królika
W dniu .09.2014 o 03:46 Mark Woydak <markwoydak@outlook.com> pisze:

Myślałem, że Ślązacy są mniej leniwi i mądrzejsi" - tak Andrzej  Gałażewski, poseł PO, skomentował wygrane przez PiS wybory uzupełniające  do Senatu. Ostrej opinii towarzyszył błąd ortograficzny i niewybredne  określenia pod adresem jednego z komentujących.

Platformie nie pomogła nawet wolna elekcja króla Europy...

No i nie pomogła pierwsza wolna elekcja Tuska na króla Europy, nie  pomogła machina propagandy, nie pomogło odwrócenie sondaży i  wywindowanie sondaży Platformy o 10 punktów w górę.

Platforma tonie, nawet jej kandydat w świętokrzyskim, sławny niegdyś  pływak Zbigniew Pacelt, utopił się w tych wyborach z poparciem  kilkunastu procent. Zdaje się, ze nieźle go podtopiło koalicyjne PSL.

Wbrew sondażom i mimo wizyty króla w okręgach wyborczych, Prawo i  Sprawiedliwość wygrało w cuglach wybory senackie.

Na Mazowszu miażdżąco (Maria Koc), na Śląsku wyraźnie (Izabela Kloc) w  świętokrzyskim solidnie (Jarosław Rusiecki) mimo cudów nad urną  kandydata PSL-u w powiecie opatowskim (trzeba będzie prześledzić ten  cud).

Gratuluję zwycięzcom i mam satysfakcję, że wspierając ich w kampanii,  przyłożyłem do tego ręki.

Proszę się powoli do tego przyzwyczaić, że PiS wygrywa wszędzie, a  Platforma nigdzie.

Do budy zawszony kundlu.
--
stevep
-- -- -