Śledcza" od dorszy" musi przeprosić.

Data: 2010-06-28 13:02:53
Autor: azot
Śledcza" od dorszy" musi przeprosić.
Następny kaszalot z ekipy Tuska zrobił sobie z gęby dupę.
http://fakty.interia.pl/polska/news/sa-pitera-ma-przeprosic-kaminskiego,1498767

azot

Data: 2010-06-28 13:09:51
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "azot" <friko@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:i09vgu$1lg$1news.net.icm.edu.pl...
Następny kaszalot z ekipy Tuska zrobił sobie z gęby dupę.
http://fakty.interia.pl/polska/news/sa-pitera-ma-przeprosic-kaminskiego,1498767

azot

Nieźle będzie ją to kosztować.
Czy ten sąd, który ją sądził to był polski sąd?
To pytanie nasunęło mi się w związku z tym, że ostatnio słyszałem opinie o stronniczości sądów. Że sądy biorą stronę PO, a przecież ta pani jest z PO?
To może był jakiś anerykański, francuski, czy jakiś?...........

Data: 2010-06-28 14:13:30
Autor: HaMMeR
On 2010-06-28 13:09, Bogdan Idzikowski wrote:

[...]

-- -- -- -- -- -- --

To znaczy glupku, ze 'parasol zdjeto nad nia'..,
idzie 'przeczyszczenie' w PO:)

Data: 2010-06-28 15:03:47
Autor: Grzegorz Z.

On 2010-06-28 13:09, Bogdan Idzikowski wrote:

[...]

Nie, to znaczy że sądy są stronnicze tylko wtedy gdy orzekają po myśli PO.

--
Nasz bog to my i nasze idee.

Data: 2010-06-28 14:41:33
Autor: awe

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@sz.home.pl> napisał w wiadomości news:4c288300$1news.home.net.pl...

[...]

-- -- -- -- -
a to juz nie bedzie odwolan?
awe

Data: 2010-06-28 14:22:44
Autor: Bombelek
[...]

Słuchaj no PSYCHOPATO, jeżeli czegoś nie rozumiesz zadzwoń do Rydzyka.

--

Bąbel-ek

Data: 2010-06-28 15:28:01
Autor: azot

Użytkownik "Bombelek" <bombelek@o2.pl> napisał w wiadomości news:4c28940b$0$17087$65785112news.neostrada.pl...

[...]

A możesz mnie pedrylu w dupę pocałować?  W sam środek!

azot

Śledcza" od dorszy" musi przeprosić.