Sledz S/PDIF

Data: 2012-09-25 22:38:32
Autor: R.e.m.e.K
Sledz S/PDIF
Witam

Czy nie wie ktos gdzie mozna kupic sledzia, umozliwiajacego wyprowadzenie
audio na zewnatrz przez lacze cyfrowe S/PDIF?
Plyta ma wyjscie optyczne, a mi zalezy na coaxialnym (cinch).
Oto obrazek takiego sledzia:

http://img163.imageshack.us/img163/3708/qttemphp4048.png

Nigdzie nie moge tego znalezc.

--
pozdro
R.e.m.e.K

Data: 2012-09-26 01:27:33
Autor: empe
Sledz S/PDIF

Uzytkownik "R.e.m.e.K" <go@dev.null> napisal w wiadomosci news:k3t4o4$4il$1news.task.gda.pl...
[...]

Slabo szukasz.
Z tego co widze to cos jest na pewnym portalu aukcyjnym.

--
empe

Data: 2012-09-26 10:29:51
Autor: R.e.m.e.K
Sledz S/PDIF
Dnia Wed, 26 Sep 2012 01:27:33 +0200, empe napisał(a):

Nigdzie nie moge tego znalezc.

Slabo szukasz.
Z tego co widze to cos jest na pewnym portalu aukcyjnym.

Dobrze szukam, to co jest na pewnym portalu ma inne wtyki. Byc moze daloby
sie to przerobic, ale nie mam na takie zabawy czasu ani checi, szukam
gotowca.

--
pozdro
R.e.m.e.K

Data: 2012-09-26 22:53:05
Autor: jerzu
Sledz S/PDIF

http://www.alternate.pl/html/product/ASUS/SPDIF_out_coaxial-optical/27942/?

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2012-09-26 23:00:32
Autor: JoteR
Sledz S/PDIF
"jerzu" napisał:

nie mam na takie zabawy czasu ani checi, szukam gotowca.

http://www.alternate.pl/html/product/ASUS/SPDIF_out_coaxial-optical/27942/?

"Termin dostawy nieznany"...

Poza tym:
"Warto¶ć towaru plus koszty wysyłki zł 142,90**"

JoteR

Data: 2012-09-26 23:30:11
Autor: jerzu
Sledz S/PDIF
On Wed, 26 Sep 2012 23:00:32 +0200, "JoteR" <joter@pf.pl> wrote:

"Termin dostawy nieznany"...

Poza tym:
"Warto¶ć towaru plus koszty wysyłki zł 142,90**"

Dobre :)) Na to nie zwróciłem uwagi.

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2012-09-27 10:17:31
Autor: R.e.m.e.K
Sledz S/PDIF
Dnia Wed, 26 Sep 2012 23:00:32 +0200, JoteR napisał(a):

http://www.alternate.pl/html/product/ASUS/SPDIF_out_coaxial-optical/27942/?

"Termin dostawy nieznany"...

Poza tym:
"Wartość towaru plus koszty wysyłki zł 142,90**"

No, z cena to pojechali po bandzie :(

--
pozdro
R.e.m.e.K

Data: 2012-09-28 22:03:54
Autor: maX
Sledz S/PDIF

[...]

Napisz do producenta plyty kto w Polsce jest dytrybutorem tych sledzi. Z tym ze moze sie okazac ze orginalny asusowy sledz moze kosztowac tyle ze taniej wyjdzie kupic jakas tania karte dzwiekowa z juz wyprowadzonym SPDIF.

Data: 2012-09-30 12:01:51
Autor: BartekK
Sledz S/PDIF
W dniu 2012-09-25 22:38, R.e.m.e.K pisze:
[...]
Zamiast szukać, sam byś zrobił w 2 minuty.
Stary kabelek "audio" od cdromu, by pozyskać wtyczkę i kabelek:
http://forum.cdrinfo.pl/attachments/f113/53806d1263481593-leadtek-winfast-tv-2000-xp-expert-podlaczenie-dzwieku-kabel-cdaudio.jpg

Wtyczkę wsadzasz do płyty głównej tak, by użyć pinów GND i SPDIF_OUT, i te dwie żyły podłączasz do gniazdka "chinch" (w sklepie rtv za jakieś 0.5-2zł), GND do masy zewnętrznej, SPDIF_out do wewnętrznego pinu. Gotowe. Tam nic wiecej nie ma i nie potrzeba.
Wyprowadzenie +5 jest do modułu nadajnika optycznego, ty tego nie potrzebujesz, więc nigdzie go nie podłączasz.

--
| Bartłomiej Kuźniewski

Sledz S/PDIF