Śledzińska-Katarasińska rozjechana w WSI24

Data: 2009-10-04 21:26:46
Autor: Piotr
Śledzińska-Katarasińska rozjechana w WSI24
Brudzinski i jakiś Kalita z SLD rozjechali Śledzinską przy życzliwej
aprobacie prowadzącej, co się kurna dzieje? Dodatkowo, jako natępny,
zapowiedzieli spicz Jacka Karnowskiego demaskujący podwójne standardy
w PO. Wygląda na to, że obcinają pazurki premierowi.
Piotr

Data: 2009-10-04 21:40:09
Autor: abc
Śledzińska-Katarasińska rozjechana w WSI24
co się kurna dzieje?

Pewnie zapadła decyzja, że nowym preziem będzie Olechowski, a nie Tusk.

--
Extra Ecclesian nulla salus - Poza Kościołem nie ma zbawienia

Data: 2009-10-04 21:50:49
Autor: Piotr
Dnia Sun, 4 Oct 2009 21:40:09 +0200, abc napisał(a):

Pewnie zapadła decyzja, że nowym preziem będzie Olechowski, a nie Tusk.

Boszz... I co? Przyjdzie jeszcze na Tuska głosować, he, he.
Piotr

Data: 2009-10-04 21:55:08
Autor: abc
Śledzińska-Katarasińska rozjechana w WSI24
Pewnie zapadła decyzja, że nowym preziem będzie Olechowski, a nie Tusk.

Boszz... I co? Przyjdzie jeszcze na Tuska głosować, he, he.
Piotr

Trick z demokracją polega na podawaniu konsumentom tak spreparowanego menu,
aby  s a m i  wybierali sobie z niego to, co powinni.

--
Extra Ecclesian nulla salus - Poza Kościołem nie ma zbawienia

Data: 2009-10-04 22:57:40
Autor: Adam

Użytkownik "abc" <abc@wp.pl> napisał w wiadomości news:haauak$qo5$1nemesis.news.neostrada.pl...
co się kurna dzieje?

Pewnie zapadła decyzja, że nowym preziem będzie Olechowski, a nie Tusk.

-- Extra Ecclesian nulla salus - Poza Kościołem nie ma zbawienia
Służby z WSI24 pewnie wiedzą, że ich kumpel zaraz będzie miał coś do powiedzenia.
AC

Data: 2009-10-05 13:52:37
Autor: CYC
[...]

Tylko gdzie te decyzje zapadaja ?. Napewno nie w Polsce .

cyc

Data: 2009-10-05 15:46:21
Autor: abc
Śledzińska-Katarasińska rozjechana w WSI24
Pewnie zapadła decyzja, że nowym preziem będzie Olechowski, a nie Tusk.

Tylko gdzie te decyzje zapadaja ?. Napewno nie w Polsce .

Pewnie tu http://pl.wikipedia.org/wiki/Komisja_Tr%C3%B3jstronna
Palikot też tam należy.

--
Extra Ecclesian nulla salus - Poza Kościołem nie ma zbawienia

Data: 2009-10-04 22:03:01
Autor: mkarwan

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:gxe6mvgo0stj$.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

Widocznie nie spełnia żądań lobby góralskiego.

Data: 2009-10-04 22:04:52
Autor: raff
Piotr pisze:
[...]

Widac trzeba wiecej kaski na stadion Legii...

R.

Śledzińska-Katarasińska rozjechana w WSI24