Śledztwo ws. Palikota umorzone

Data: 2011-12-29 13:51:40
Autor: Bogdan Idzikowski
Śledztwo ws. Palikota umorzone
Prokuratura Okręgowa w Warszawie umorzyła śledztwo ws. złożenia fałszywych oświadczeń majątkowych przez posła Janusza Palikota oraz działania na szkodę spółki Jabłonna. Zawiadomienie w tej sprawie w lipcu złożyło do prokuratury CBA.

 Jak poinformowała komunikacie rzecznik prasowa stołecznej prokuratury Monika Lewandowska, oba wątki umorzono z powodu braku znamion czynu zabronionego.

 - Analiza kwestionowanych oświadczeń majątkowych dowodzi, że pomimo nieprecyzyjnego opisania w nich zobowiązań albo braku wszystkich elementów majątku posła - zamiarem Janusza Palikota nie było zafałszowanie jego sytuacji finansowej - napisała prokuratura w komunikacie.

 Ocena ta dotyczy oświadczeń, jakie poseł Palikot złożył w latach 2007-2010. Oświadczeń z lat 2005-2006 prokuratura nie badała z powodu przedawnienia karalności.

 Natomiast decyzje podejmowane w spółce Jabłonna S.A. zdaniem prokuratury były "logiczne, racjonalne i zorientowane na ochronę interesów" przedsiębiorstwa.

 Postanowienie o umorzeniu śledztwa jest nieprawomocne. Pokrzywdzonym, tj. byłej żonie Janusza Palikota oraz następcy prawnemu Jabłonna S.A. przysługuje prawo wniesienia zażalenia.

 Zawiadomienie dot. popełnienia przestępstwa przez Palikota CBA przesłało do prokuratury w połowie lipca. Lider Ruchu Palikota równolegle zawiadomił prokuraturę o przekroczeniu uprawnień przez CBA.
http://niezalezna.pl/20993-sledztwo-ws-palikota-umorzone

Przeciwnicy Tuska twierdzą, że ma prokuraturę w kieszeni i prokuratorzy, łącznie z Seremetem tańczą jak im Tusk zagra.
Teraz rozszerzą swoje przekonania także na Palikota. Lub, że Tusk trzyma sztamę z Palikotem. Innej możliwości nie widzą. Choćby takiej, że Palikot jest czysty w tej sprawie.

Data: 2011-12-29 05:34:44
Autor: HaMMeR
On 29 Gru, 13:51, "Bogdan Idzikowski" <bogda...@neostrada.pl> wrote:
[...]

Pierdziu, pierdziu.., a czego sie spodziewalismy??:))
I tak uwazam, ze 'biednemu' Palikotowi zbyt dlugo kazano czekac,
na to 'sprawiedliwe' orzeczenie 'niezawislego wymiaru...czegos
tam'...!
KABARET!!!

Data: 2011-12-29 13:19:17
Autor: Antenka

=============================================>
[...]

żyd żydowi oka nie wykole :-o))

Antenka

Data: 2011-12-29 23:10:12
Autor: u2
Śledztwo ws. Palikota umorzone
W dniu 2011-12-29 22:19, Antenka pisze:
żyd żydowi oka nie wykole :-o))

Po zamachu smolenskim nie jestem tego taki pewien :)

Data: 2011-12-30 04:00:55
Autor: stevep
Dnia 29-12-2011 o 23:10:12 u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):

W dniu 2011-12-29 22:19, Antenka pisze:
żyd żydowi oka nie wykole :-o))

Po zamachu smolenskim nie jestem tego taki pewien :)

A nikt ci się nie zamachnął na te smętne resztki mózgu?

--
stevep

Data: 2011-12-29 21:54:22
Autor: HaMMeR
On 30 Gru, 04:00, stevep <stevep...@invalid.tkdami.net> wrote:
Dnia 29-12-2011 o 23:10:12 u2 <u...@o2.pl> napisał(a):

> Po zamachu smolenskim nie jestem tego taki pewien :)

A nikt ci się nie zamachnął na te smętne resztki mózgu?

--
stevep
Używam klienta poczty Opera Mail:http://www.opera.com/mail/

No no.., inzynierunio sili sie na poprawe barwnosci wlasnego
jezyka..:)
'..smetne resztki mozgu'.., ani chybi, cytat z jakiegos dziela
A.Poe'a...
Ale sie inzynierunio 'zamachnal'..:)

Data: 2011-12-30 12:53:01
Autor: stevep
Dnia 30-12-2011 o 06:54:22 HaMMeR <kd@tranzac.pl> napisał(a):

> [...]

jezyka..:)
'..smetne resztki mozgu'.., ani chybi, cytat z jakiegos dziela

Pomidor kretynie.

--
stevep

Data: 2011-12-30 03:59:56
Autor: stevep

[...]

Kretyn kretynowi też.

--
stevep

Data: 2011-12-29 14:43:49
Autor: abc
Śledztwo ws. Palikota umorzone
Prokuratura Okręgowa w Warszawie umorzyła śledztwo ws. złożenia fałszywych oświadczeń majątkowych przez posła Janusza Palikota

Żadna sensacja.  Wiadomo przecież, że prokuratura jest awangardą postympu.

Śledztwo ws. Palikota umorzone