Sledztwo ws. stalkingu Katarzyny Tusk z ruskim generalem w tle...

Data: 2012-09-03 07:56:34
Autor: emailstuffname@gmail.com
Sledztwo ws. stalkingu Katarzyny Tusk z ruskim generalem w tle...
http://www.tvn24.pl/wiadomosci-z-kraju,3/pytal-kasie-tusk-o-rosyjskiego-generala-umorza-sledztwo-ws-stalkingu,207049.html

Pyta Kasi Tusk o rosyjskiego generaa.

...* ukaszowi P.,  pyta j m.in. o powizania z rosyjskim szpiegiem
wojskowym. Tusk nie chciaa komentowa sprawy.

 ukasz P. *agresywnie* :) wypytywa Tusk, czy zna rosyjskiego
generaa, ktry w czasach komunistycznych stacjonowa w Berlinie
Wschodnim.

Mczyzna twierdzi take, e ten rosyjski genera w Armii Radzieckiej
nadzorowa operacje specjalne, jak otrucia i manipulacja umysem.*

Data: 2012-09-03 17:00:32
Autor: u2
W dniu 2012-09-03 16:56,  pisze:
[...]

Pewnie byl pod wplywem mind control sowieckiej razwietki :-)

A to typowy nius aby czyms przykryc afere z udzialem synalka Donalda T.

Data: 2012-09-03 08:08:47
Autor: emailstuffname@gmail.com
On 3 Wrz, 11:01, u2 <u...@o2.pl> wrote:
W dniu 2012-09-03 16:56, emailstuffn...@gmail.com pisze:

> [...]

Pewnie byl pod wplywem mind control sowieckiej razwietki :-)

A to typowy nius aby czyms przykryc afere z udzialem synalka Donalda T.

 to nie o to chodzi... chyba Tuks i jego rodziona sa po prostu
SZANTAZOWANI przez ruskich bandytow...

Data: 2012-09-03 17:18:27
Autor: Przemysaw M.
Sledztwo ws. stalkingu Katarzyny Tusk z ruskim generalem w tle...
Dnia Mon, 3 Sep 2012 08:08:47 -0700 (PDT), napisa(a):

On 3 Wrz, 11:01, u2 <u...@o2.pl> wrote:
[...]

Przez "przyjaci Rosjan", PRZYJACӣ. Patrz ordzie J.Kaczyskiego z maja
2010.

--
Jarosaw Kaczyski owiadczy, e z wasnej woli nie zrezygnuje ze stanowiska Prezesa PiS. - Mnie witaj okrzykami: "Jarosaw Polsk zbaw". http://tiny.pl/hlh7b

Data: 2012-09-03 08:22:18
Autor: emailstuffname@gmail.com
Sledztwo ws. stalkingu Katarzyny Tusk z ruskim generalem w tle...
On 3 Wrz, 11:19, Przemysaw M. <BronimyPiSprze...@gaztea.pl> wrote:
Dnia Mon, 3 Sep 2012 08:08:47 -0700 (PDT), emailstuffn...@gmail.com
napisa(a):

> to nie o to chodzi... chyba Tuks i jego rodziona sa po prostu
> SZANTAZOWANI przez ruskich bandytow...

Przez "przyjaci Rosjan", PRZYJACӣ. Patrz ordzie J.Kaczyskiego z maja
2010.

Rosjan, a nie kagiebistow Putina !!

Data: 2012-09-03 17:34:49
Autor: Przemysaw M.
Sledztwo ws. stalkingu Katarzyny Tusk z ruskim generalem w tle...
Dnia Mon, 3 Sep 2012 08:22:18 -0700 (PDT), napisa(a):

On 3 Wrz, 11:01, u2 <u...@o2.pl> wrote:
[...]

KGB to te Rosjanie. ;)))

Data: 2012-09-03 08:38:55
Autor: emailstuffname@gmail.com
Sledztwo ws. stalkingu Katarzyny Tusk z ruskim generalem w tle...
On 3 Wrz, 11:34, Przemysaw M. <BronimyPiSprze...@gaztea.pl> wrote:
Dnia Mon, 3 Sep 2012 08:22:18 -0700 (PDT), emailstuffn...@gmail.com
napisa(a):

> Rosjan, a nie kagiebistow Putina !!

KGB to te Rosjanie. ;)))

ale organizacja PRZESTEPCZA !

Data: 2012-09-03 17:57:20
Autor: Przemysaw M.
Sledztwo ws. stalkingu Katarzyny Tusk z ruskim generalem w tle...
Dnia Mon, 3 Sep 2012 08:38:55 -0700 (PDT), napisa(a):

On 3 Wrz, 11:01, u2 <u...@o2.pl> wrote:
[...]

Przez "przyjaci Rosjan", PRZYJAC. Patrz ordzie J.Kaczyskiego z maja
2010.

Rosjan, a nie kagiebistow Putina !!

KGB to te Rosjanie. ;)))

ale organizacja PRZESTEPCZA !

No to trzeba j zwalcza. Wemiesz si za to? Nard polski i rosyjski
bdzie ci dozgonnie (do twego zgonu by byo jasne) wdziczny.

--

Musimy pamita, e aby zwyciy, trzeba pamita o maksymie
 Jzefa Pisudskiego  zwyciy i spocz na laurach to klska, by

Data: 2012-09-03 09:01:38
Autor: emailstuffname@gmail.com
On 3 Wrz, 11:57, Przemysaw M. <BronimyPiSprze...@gaztea.pl> wrote:

No to trzeba j zwalcza. Wemiesz si za to? Nard polski i rosyjski
bdzie ci dozgonnie (do twego zgonu by byo jasne) wdziczny.

jestescie narod rosyjski, ze sie tak za niego wypowiadacie??

Data: 2012-09-04 06:49:12
Autor: b0ni
Dnia 03.09.2012   napisał/a:
On 3 Wrz, 11:01, u2 <u...@o2.pl> wrote:
> [...]

A to typowy nius aby czyms przykryc afere z udzialem synalka Donalda T.

 to nie o to chodzi... chyba Tuks i jego rodziona sa po prostu

Bardzo niewykluczone, skoro kolega wicepermier Kaczyńskiego widział Talibów w Klewkach, to bardzo niewkluczone z tymi ruskimi bandytami...

--
tu wszystko się kończy i zaczyna
Gdańsk Sopot Gdynia

Data: 2012-09-04 09:40:43
Autor: Chiron
Użytkownik "b0ni" <b0ni@chello.pl> napisał w wiadomości news:slrnk4b939.rea.b0nigateway.chello.pl...
Dnia 03.09.2012   napisał/a:
On 3 Wrz, 11:01, u2 <u...@o2.pl> wrote:
> [...]

Bardzo niewykluczone, skoro kolega wicepermier Kaczyńskiego widział
Talibów w Klewkach, to bardzo niewkluczone z tymi ruskimi bandytami...

I byli ci talibowie w Klewkach, czy nie?

demokracja to rządy osłów, prowadzonych przez hieny
Arystoteles

Chiron

Data: 2012-09-04 10:11:43
Autor: Bogdan Idzikowski

Dnia 03.09.2012   napisał/a:
On 3 Wrz, 11:01, u2 <u...@o2.pl> wrote:
> [...]

Talibów w Klewkach, to bardzo niewkluczone z tymi ruskimi bandytami...

I byli ci talibowie w Klewkach, czy nie?

Owa wiedza zawisła na sznurku do snopowiazałki.

Data: 2012-09-04 12:32:38
Autor: Chiron

Dnia 03.09.2012   napisał/a:
On 3 Wrz, 11:01, u2 <u...@o2.pl> wrote:
> [...]

I byli ci talibowie w Klewkach, czy nie?

Owa wiedza zawisła na sznurku do snopowiazałki.

Oj durnyś ojciec. Do tej pory musimy się przed światem z tych talibów w Klewkach tłumaczyć.

Data: 2012-09-04 12:41:33
Autor: Bogdan Idzikowski

Dnia 03.09.2012   napisał/a:
On 3 Wrz, 11:01, u2 <u...@o2.pl> wrote:
> [...]

Owa wiedza zawisła na sznurku do snopowiazałki.

Oj durnyś ojciec. Do tej pory musimy się przed światem z tych talibów w Klewkach tłumaczyć.

Oj! Durnyś synuś! Talibowie w Klewkach istnieli tylko w imaginacji pewnego wisielca.

Data: 2012-09-04 10:41:59
Autor: b0ni
Dnia 03.09.2012   napisał/a:
On 3 Wrz, 11:01, u2 <u...@o2.pl> wrote:
> [...]

Talibów w Klewkach, to bardzo niewkluczone z tymi ruskimi bandytami...

I byli ci talibowie w Klewkach, czy nie?

Pewno, że byli. Zupełnie jak te wszystkie spiski i układy, których tropieniem zajmują się wyznawcy Jarozbawa.

Data: 2012-09-04 12:48:39
Autor: Chiron
Dnia 03.09.2012  napisał/a:
On 3 Wrz, 11:01, u2 <u...@o2.pl> wrote:
> [...]

Pewno, że byli. Zupełnie jak te wszystkie spiski i układy, których
tropieniem zajmują się wyznawcy Jarozbawa.

Coś wiedział:

"Przedłużono śledztwo ws. tajnych więzień CIA w Polsce. Ósmy raz
Prokuratura bada, czy była zgoda polskich władz na stworzenie w Polsce tajnych więzień CIA w latach 2002-2003 i czy ktoś z polskich władz nie przekroczył uprawnień, godząc się na tortury, jakim w punkcie zatrzymań CIA w Polsce mieli być poddawani podejrzewani o terroryzm. Postępowanie jest niejawne; nie są ujawniane żadne szczegóły. W 2009 roku prokuratura przyznała tylko, że śledczy potwierdzili "kilkanaście lotów na lotnisko w Szymanach", w którego pobliżu miało się znajdować takie więzienie""Przedłużono śledztwo ws. tajnych więzień CIA w Polsce. Ósmy raz
[...]

Klewki- Szymany to prosta droga- mniej niż 60km. Dziś wiadmo, że lądowali w Szymanach- i byli wiezieni dalej.

Data: 2012-09-04 14:34:49
Autor: Bogdan Idzikowski

Dnia 03.09.2012  napisał/a:
On 3 Wrz, 11:01, u2 <u...@o2.pl> wrote:
> [...]

Klewki- Szymany to prosta droga- mniej niż 60km. Dziś wiadmo, że lądowali w Szymanach- i byli wiezieni dalej.

Od mojego miasta do Szczecina jest ok. 100 km. Czyli mieszkam w Szczecinie? A w Stargardzie to na pewno. Mniej niż 60 km!

Data: 2012-09-04 14:45:51
Autor: Chiron

Dnia 03.09.2012  napisał/a:
On 3 Wrz, 11:01, u2 <u...@o2.pl> wrote:
> [...]

Od mojego miasta do Szczecina jest ok. 100 km. Czyli mieszkam w Szczecinie? A w Stargardzie to na pewno. Mniej niż 60 km!

To znaczy, że jak wychodzisz z samochodu w tej kurtce z rękawami zawiązanymi na plecach, to możesz być w Szczecinku. Nie wiem, jak to jest teraz- czy podobnie jak talibowie będziesz musiał znosić tortury prądem elektrycznym- czyli w Twoim wypadku elektrowstrząsy:
http://szukaj.sluzbazdrowia.pl/Szpitale-psychiatryczne-i-odwykowe/Zachodniopomorskie/Osrodek-terapii-uzaleznien-od-alkoholu/R3,W32,j24826.html

Data: 2012-09-04 18:30:35
Autor: Trybun
W dniu 2012-09-04 09:40, Chiron pisze:

I byli ci talibowie w Klewkach, czy nie?

Kwaśniewski, Miller itd. twierdzą że nie było. ;-)

Data: 2012-09-03 17:16:20
Autor: Przemysaw M.
Sledztwo ws. stalkingu Katarzyny Tusk z ruskim generalem w tle...
Dnia Mon, 03 Sep 2012 17:00:32 +0200, u2 napisa(a):

Razwietke to ty masz we bie. ;)

--

Wystpienie Jarosawa Kaczyskiego dowiodo, dlaczego jest tylko jeden kandydat na przywdztwo w PiS. - Chc zabiega o to, by stan jeszcze raz na czele rzdu Rzeczypospolitej - krzycza dononie prezes PiS.
Brawo! - odpowiedzieli delegaci, wstajc z krzese. - Nie dla wadzy, ale po to by zrealizowa program 2020, zamona Polska w G20 - zakoczy

Data: 2012-09-04 06:46:29
Autor: b0ni
Dnia 03.09.2012 u2 <u_2@o2.pl> napisał/a:
W dniu 2012-09-03 16:56,  pisze:
[...]

Spoko, każdy "niewłaściwy" news zostanie przykryty gromkim kwiczeniem pisdeckich "niezależnych" mediów.
BTW, gdyby Michał Tusk nie był synem polityka, to nikt nawet by nie wiedział o jego istnieniu. Taka to "afera" z jego udziałem.

Data: 2012-09-04 12:31:35
Autor: Chiron
W dniu 2012-09-03 16:56,  pisze:
[...]

Zadałem konkretne pytanie- nie raczyłeś odpowiedzieć. Może teraz pójdzie mi lepiej:
proszę o wskazanie, które media w Twoje opinii są "pisdeckimi'niezależnymi'"?

Data: 2012-09-04 10:39:43
Autor: b0ni
W dniu 2012-09-03 16:56,  pisze:
[...]

Nie przypominam sobie, a już na pewno nie w tym wątku.

proszę o wskazanie, które media w Twoje opinii są "pisdeckimi'niezależnymi'"?

Proszę: niezależna.pl, GPC, ... mam wymieniać dalej?

Data: 2012-09-04 14:01:25
Autor: Chiron
W dniu 2012-09-03 16:56,  pisze:
[...]

Załóżmy, że masz rację. To postaw po stronie PO wszystkie TVNy, POLSATY, Gazety Wyborcze, oba programy Polskiej TV, wszystkie państwowe radia, TOK FM, itd, etc.Widzisz?

Data: 2012-09-04 12:58:34
Autor: b0ni
W dniu 2012-09-03 16:56,  pisze:
[...]

Nie żartuj. Usiłujesz mi powiedzieć, że wszystkie te media są związane i bezpośrednio sterowane przez PO? I usiłujesz mi powiedzieć, że przekaz w tych mediach jest porównywalny z absolutnie jednostronnym i monotematycznym przekazem takiej np. niezależnej.pl?
Poza tym niezależna.pl jest bezpośrednio związana z pisem, więc nie może być niezależna i obiektywna.

http://www.tvn24.pl/zwiazana-z-pis-spolka-inwestuje-w-gazete-polska-codziennie,273168,s.html

 Powiązana z PiS-em spółka Geranium przejęła większość udziałów w spółce Forum SA, wydającej dziennik "Gazeta Polska Codziennie" - podaje "Press". Tomasz Sakiewicz, redaktor naczelny tytułu, zapewnia, że inwestor zobowiązał się nie ingerować w treść pisma.

Geranium zostało wpisane do Krajowego Rejestru Sądowego w lipcu br. (kapitał założycielski spółki wynosi 150 tys. zł.).
Jej wspólnikiem jest spółka Srebrna, związana z Instytutem Lecha Kaczyńskiego, właściciel biurowców w Al. Jerozolimskich i przy ul. Srebrnej w Warszawie. Ma w Geranium 149 udziałów.
Spółka córka Srebrnej, Słowo Niezależne, jest z kolei właścicielką miesięcznika "Nowe Państwo" i portalu Niezalezna.pl.
Związany z PiS jest też prezes Geranium Jacek Cieślikowski, radny Warszawy i asystent prezesa PiS Jarosława Kaczyńskiego. Srebrną wiąże też z Geranium osoba Janiny Goss, bliskiej znajomej prezesa Kaczyńskiego i byłej szefowej rady nadzorczej TVP z nadania PiS, która jest także członkiem zarządu spółki Srebrna - wylicza "Press".

I wszystko na temat "niezależności" tych mediów.

Data: 2012-09-04 14:35:53
Autor: Bogdan Idzikowski

W dniu 2012-09-03 16:56,  pisze:
[...]

Dolicz jeszcze media Rydzyjka. Będzie komplet.

Data: 2012-09-04 14:46:49
Autor: Chiron

W dniu 2012-09-03 16:56,  pisze:
[...]

ojca Rydzyka po stronie PO? Coś ten revelstein za bardzo Ci już narobił do czerepu

Data: 2012-09-04 17:46:11
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Chiron" <eleuzis@onet.eu> napisał w wiadomości news:k24t7q$9ko$1node2.news.atman.pl...
[...]

Synuś! W przyrodzie próżni nie ma. Jeśli Rydzyjka nie zaliczyłeś do pisiaczków, to do jakiej grupy politycznej zaliczysz Rydzyjko? Elementarna logika się kłania!

Data: 2012-09-03 17:15:45
Autor: Przemysaw M.
Sledztwo ws. stalkingu Katarzyny Tusk z ruskim generalem w tle...
Dnia Mon, 3 Sep 2012 07:56:34 -0700 (PDT), napisa(a):

[...]

Rzucajcie gnojem, zawsze co si przyczepi.