Ślepy, ale głośny.

Data: 2013-01-25 18:09:23
Autor: Tom N
Ślepy, ale głośny.
Chciałby się zapytać, co nie tak zrobiłem, podczas wyprzedzania że zostałem
na CB przez gościa z zielonej celiki strasznie zjebany, stwierdził, że
cytuję "zapierdalałem", że on wyprzedzał, a ja z tyłu wyskoczyłem jak
szalony bez kierunkowskazów, na podwójnej ciągłej, że mnie widać nie było.

http://youtu.be/At-- FI6PJDA Nagranie jest jakości jakiej jest, więc prośba o uwagi dotyczące manewrów na
drodze.

16:22:15 - włączyłem kierunkowskaz (nie widać niestety) i zacząłem
przyspieszać z 40km/h
16:22:16 - krótki sygnał długimi
16:22:17 - nie najechałem na podwójną ciągłą ;-), zresztą podobno mnie widać
nie było
16:22:19 - jestem w całości na lewym pasie i dotychczas nie widać
sygnalizacji zamiaru wyprzedzania przez zielonego
16:22:20 - zielony włączył kierunek
16:22:21 - zielony chciał mi wjechać w prawy tylny bok

Gość nawet chciał policje na mnie nasyłać (akurat mondeo kręciło sie kilka
kilometrów dalej), zamilkł, gdy mu powiedziałem, że mam rejestrator.
Usłyszałem go znowu 10 kilometrów dalej jak na jakąś skodę bluzgał, że
wyprzedza bez kierunkowskazów, na podwójnej ciągłej...

Skąd się tacy biorą?

--
'Tom N'

Data: 2013-01-25 18:51:50
Autor: tᴏ
Ślepy, ale głośny.
Tom N wrote:

Skąd się tacy biorą?

Jakiś ślepy idiota, po co się tym przejmować?

--
ssᴉʅq sᴉ ǝɔuɐɹouɓᴉ

Data: 2013-01-25 19:24:58
Autor: Bartosz 'Seco' Suchecki
Ślepy, ale głośny.
W dniu 2013-01-25 18:09,  (Tom N) pisze:
Chciałby się zapytać, co nie tak zrobiłem, podczas wyprzedzania że zostałem
na CB przez gościa z zielonej celiki strasznie zjebany,

Według niego zapewne powinieneś wyprzedzać tak, aby ON Cię widział w lusterku cały czas i żeby mógł wykonać manewr prawie w momencie włączenia swego kierunku :-)

Ewentualnie możesz zrezygnować z wyprzedzania aby ON mógł sobie wyprzedzić kiedy chce.

[...]

A po co sygnał światłami? Zresztą taki krótki można przeoczyć łatwo.

16:22:17 - nie najechałem na podwójną ciągłą ;-), zresztą podobno mnie widać
nie było

Chyba jednak najechałeś na końcówkę linii, ale nie będę się upierać.
Tak czy siak on zabrał się za wyprzedzanie kiedy byliście dawno za linią, a Ty już wykonałeś 3/4 manewru.

16:22:19 - jestem w całości na lewym pasie i dotychczas nie widać
sygnalizacji zamiaru wyprzedzania przez zielonego
16:22:20 - zielony włączył kierunek
16:22:21 - zielony chciał mi wjechać w prawy tylny bok

Po prostu nie patrzył dokładnie w lusterko, sprawa prosta.

[...]

Z frustracji i przekonania, że są bezbłędni.

Należy ignorować. I mieć rejestrator :-)

Seco

Data: 2013-01-25 21:58:14
Autor: Tomasz Pyra
Ślepy, ale głośny.
Dnia Fri, 25 Jan 2013 18:09:23 +0100, Tom N napisał(a):

[...]

Chciał wyprzedzić, nagle zobaczył Ciebie, zestresował sie, przestraszył... A niewielu kierowców jest w stanie przyznać się do własnego błędu - nawet
sami przed sobą.

Więc tu typowa sytuacja kiedy jeden z najlepszych kierowców których on zna
(lepszy jest Kubica i Hołowczyc), jadąc bezpiecznie i uważnie robi manewr
wyprzedzania, w czym przeszkodził mu jakiś kretyn (Ty), narażając go na
niebezpieczeństwo. Chciał nawet policję powiadomić, zapewne w dobrej
wierze.

Data: 2013-01-25 23:33:41
Autor: Kris_Polska
Ślepy, ale głośny.

Użytkownik "Tom N" <14.130125@85.180923.invalid> napisał w wiadomości news:130125.180923.pms.3006.89int.dyndns.org.invalid.130125.invalid...
[...]

z kursow po 13 egzaminie i jazdy z mamusia do kosciola
bo ja jade i ja moge...

Data: 2013-01-28 09:37:48
Autor: AZ
Ślepy, ale głośny.
On 2013-01-25, <14.130125@85.180923.invalid> (Tom N) <14.130125@85.180923.invalid> wrote:

[...]

Kretynow nie brakuje, ostatnio w Wawie w korku na TT jakis kretyn 10 minut
lamentowal ze wszystkie pasy zajete i on jechac nie moze...

Skąd się tacy biorą?

Z PMS-u ;-)

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2013-01-28 11:01:06
Autor: Rafał \"SP\" Gil
Ślepy, ale głośny.
W dniu 2013-01-25 18:09,  (Tom N) pisze:

16:22:16 - krótki sygnał długimi

I co on miał na celu ? Pytam, bo totalnie nie wiem. Ja bym go zinterpretował w tym momencie "startuj do wyprzedzania" ...
Tym bardziej, że nie znamy przebiegu wcześniejszej jazdy.

Skąd się tacy biorą?

Migający bez powodu ?

Kontakt: Wrocław +48 71 718 70 90
REKLAMA: Serwis skuterĂłw MOTOPOWER http://www.motopower.pl/

Data: 2013-01-28 18:04:22
Autor: Tom N
Ślepy, ale głośny.
"Rafał \"SP\" Gil" w <news:ke6641$kf6$1node2.news.atman.pl>:

W dniu 2013-01-25 18:09,  (Tom N) pisze:

16:22:16 - krótki sygnał długimi

I co on miał na celu ? Pytam, bo totalnie nie wiem.

Patrz w lusterka...

Ja bym go zinterpretował w tym momencie "startuj do wyprzedzania" ...

Widząc w lusterku zbliżający się pojazd z włączonym kierunkowskazem?

Tym bardziej, że nie znamy przebiegu wcześniejszej jazdy.

Pokazałem od 16:22:04 -- 11 sekund to za mało dla Ciebie, chcesz oglądać 10
minut jazdy z prędkością 40km/h  ;P.

Skąd się tacy biorą?
Migający bez powodu ?

Taa, kierunkowskazami przy jednoczesnym skręcie kierownicy

--
'Tom N'

Data: 2013-01-28 14:48:07
Autor: Rafał \"SP\" Gil
Ślepy, ale głośny.
W dniu 2013-01-28 18:04,  (Tom N) pisze:

I co on miał na celu ? Pytam, bo totalnie nie wiem.
Patrz w lusterka...

Ja pierdolę ... to rękę musisz mieć umięśnioną jak jakiś lepszy koniobijca, jak każdemu do którego się zbliżasz blinkasz by patrzał w lusterka ...

Ja bym go zinterpretował w tym momencie "startuj do wyprzedzania" ...
Widząc w lusterku zbliżający się pojazd z włączonym kierunkowskazem?

Tak

Tym bardziej, że nie znamy przebiegu wcześniejszej jazdy.
Pokazałem od 16:22:04 -- 11 sekund to za mało dla Ciebie, chcesz oglądać 10
minut jazdy z prędkością 40km/h  ;P.

Tak.

Skąd się tacy biorą?
Migający bez powodu ?
Taa, kierunkowskazami przy jednoczesnym skręcie kierownicy

Długimi ...

Data: 2013-01-29 04:16:02
Autor: Tom N
Ślepy, ale głośny.
"Rafał \"SP\" Gil" w <news:ke6jdm$2bq$1node2.news.atman.pl>:

W dniu 2013-01-28 18:04,  (Tom N) pisze:
        ^^^^^^^^^^^^^^^^^

I co on miał na celu ? Pytam, bo totalnie nie wiem.
Patrz w lusterka...

Ja pierdolę ...

Tak, "ponadczasowo"

Podpowiedź: "Date: Mon, 28 Jan 2013 14:48:07 +0100"
                        ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

--
'Tom N'

Data: 2013-01-29 09:29:54
Autor: radekp@konto.pl
Ślepy, ale głośny.
Mon, 28 Jan 2013 18:04:22 +0100, w
<130128.180422.pms.3007.61@int.dyndns.org.invalid.130128.invalid>,
<79.130128@84.180422.invalid> (Tom N) napisał(-a):

> I co on miał na celu ? Pytam, bo totalnie nie wiem. Patrz w lusterka...

> Ja bym go zinterpretował w tym momencie "startuj do wyprzedzania" ....

Widząc w lusterku zbliżający się pojazd z włączonym kierunkowskazem?

No raczej. "Wyprzedzaj, nie czaj się, bo ja też już wyprzedzam".

Data: 2013-01-28 18:55:07
Autor: Bydlę
Ślepy, ale głośny.
On 2013-01-25 18:09:23 +0100, <14.130125@85.180923.invalid> (Tom N) said:

Skąd się tacy biorą?

Z bezstresowych szkół jazdy, nieobarczających kursantów czymś tak wymyślnym i okrutnym, jak myślenie. Za to zapamiętał te kilkanaście obrazków...
(i przepłacił za samochód, bo kupił z oporządzeniem, którego i tak nie używa)

--
Bydlę

Ślepy, ale głośny.