Sliczna karta

Data: 2012-01-21 22:52:05
Autor: Józef Gołaś
Sliczna karta
strasznie droga ta karta - nie ma czym sie podniecać

tak drogiej karty jeszcze nie widziałem - obowiązkowe ubezpieczenie 3 zł
opłata miesięczna szok

http://www.tesco.pl/finanse/pobierz/karta-kredytowa/TOiP.pdf

Data: 2012-01-22 00:01:01
Autor: Waldek
Sliczna karta

Użytkownik "Józef Gołaś" <jozek58.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jfffil$olb$1inews.gazeta.pl...
[...]

To juz wiadomo przynajmniej dlaczego obrazku jest ta trzecia wisnia :)))

Pozdro

Data: 2012-01-22 00:32:02
Autor: Waldek
Sliczna karta

[...]

Weryfikuje :
Cos kolega chyba jednak nie doczytal dokladnie ;)
3zl/m-c przy < 300zl platnosci
ubezpieczenie (o ile faktycznie obowiazkowe)
0,63% od zadluzenia - wiec przy minimalnych 300zl
3 zl nie wyjdzie ;P

Ps.
a 5gr na 1L paliwa tez moga sobie w buty wsadzic skoro Meritek daje 4% ;)

Pozdro

Data: 2012-01-22 14:53:16
Autor: Józef Gołaś
Sliczna karta
to ja również weryfikuje twoje i podtrzymuje swoje:

1) nadal bardzo droga karta w zamian nic nie dająca

2) czy uwazasz ze 300 zł miesięcznie to mało?

3) ubezpieczenie na 100 % obowiązkowe

Data: 2012-01-22 22:40:30
Autor: Waldek
Sliczna karta

Użytkownik "Józef Gołaś" <jozek58.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jfh7ss$bhh$1inews.gazeta.pl...
to ja również weryfikuje twoje i podtrzymuje swoje:

1) nadal bardzo droga karta w zamian nic nie dająca

moze nie az tak _bardzo_ bo sa drozsze (ale sa i tansze)
w zamian daje jakies punty wymiene na talony do tesco (ztcw)

2) czy uwazasz ze 300 zł miesięcznie to mało?

Dla jednych malo dla innych nie - sprawa indywidualna

3) ubezpieczenie na 100 % obowiązkowe

to niestety zwieksza nieoplacalnosc karty
- dla tych dla ktorych 300 to malo ;)
Osobiscie nie wiem kto potencjalnie moze sie skusic na ten plastik
skoro nie jest tani, a cashback mizerny (w postaci bonow)

Ale sa jak widac tacy, ktorych moze ujac ich ... piękno :D

Pozdro

Sliczna karta