Śliczna polska dziewczyna

Data: 2009-05-11 21:01:09
Autor: rAzor
Śliczna polska dziewczyna
Użytkownik boukun napisał:
na początku filmu. I Zbyszek Cybulski już w filmie zapowiadał swoją śmierć. Piękni ludzie, piękne czasy. Takie ludzkie i dla ludzi http://www.youtube.com/watch?v=GTSOQEYLex4&feature=channel_page

boukun

Przecież to żydówka, ty idioto. :-P

Data: 2009-05-11 21:06:32
Autor: Tzva Adonai
Śliczna polska dziewczyna
Przecież to żydówka, ty idioto. :-P

Sam jesteś idiotą, kretynie...

***

Lucyna Winnicka: Korzenie rodzinne mego ojca, Bronisława Winnickiego, który był
adwokatem, wywodzą się z ziemi płockiej. Pamiętam nazwę miejscowości Tłuczewo i
herb Sas, z którym sygnet nosił mój stryj Leonard Winnicki. Mój ojciec nie
przywiązywał wagi do honorów dziedzicznych, gdyż sam wypracował sobie pozycję w
swoim środowisku pełniąc przez długie lata odpowiedzialne funkcje w adwokaturze.
Był m.in. członkiem Rady Adwokackiej, Sądy Koleżeńskiego oraz pełnił funkcję
arbitra, ponieważ uważany był za rzeczowego, bezstronnego i sprawiedliwego. Był
świetnym brydżystą i pamiętam nocne partie brydża "z dziadkiem" z udziałem mec.
Andrzeja Greinerta, Jarosława hr. Potockiego, którego tubalny śmiech budził mnie
w nocy w sąsiednim pokoju.

http://www.szlachta.org/winnicka.htm

Data: 2009-05-11 22:59:10
Autor: Oppelen
Śliczna polska dziewczyna

Użytkownik "rAzor" <huckleberry@buda.zooo.eu> napisał w wiadomości news:gu9rmb$6qo$2news.interia.pl...
Użytkownik boukun napisał:
[...]

Skąd pochodzisz cwelu? Czego sie wstydzisz swoich?

--

Oppelen

Śliczna polska dziewczyna