Śliczne Polki

Data: 2009-10-24 22:31:57
Autor: boukun
Śliczne Polki
Trzeba przyznać, że w tym roku naprawdę ładne Polki sa w finale Miss Polonia 2009, nie to co jakieś Kwaśniewskie, Rosati, Buzek, Tusk czy inne niepolki...

Moja faworytka jest Agnieszka Steczkiewicz http://www.misspolonia.com.pl/index.php?option=com_content&view=article&id=698:agnieszka-steczkiewicz&catid=47:aktualnoci

boukun

Data: 2009-10-24 23:53:28
Autor: games
Śliczne Polki
boukun pisze:
[...]

Pewnie jakbys sie do niej dorwal do zaruchal bys ja na smierc a w polityce nie o to chodzi.

:):)

Data: 2009-10-25 17:40:19
Autor: boukun
Śliczne Polki

Użytkownik "games" <games@games.home.pl> napisał w wiadomości news:4ae37762$1news.home.net.pl...
boukun pisze:
[...]

I właśnie...
Ona powinna była jednak wygrać http://www.tvp.info/informacje/foto/final-miss-polonia-2009/612b1ef1469ed8c658f7e3bebe87d8061256459150645.jpeg

Albo ludzie mają w dupie oczy, albo zagrywka była jak z naszym ustawianym footballem...

boukun

Data: 2009-10-25 18:07:02
Autor: u2
Śliczne Polki
boukun pisze:

Albo ludzie mają w dupie oczy, albo zagrywka była jak z naszym
ustawianym footballem...

Popatrz na jury to wiele wyjaśni :)

Śliczne Polki