Śliczne usta Magdaleny Ogórek

Data: 2015-02-14 16:06:57
Autor: boukun
Śliczne usta Magdaleny Ogórek
Nie mogę zrozumieć kobiet, które szprycują sobie botoks w usta czy inne partie ciała. Chyba każdemu normalnemu mężczyźnie podobają się naturalne usta kobiety, a nie jakieś napompowane. Kto tym kobietom pustakom nawciskał ciemnoty, że lepiej się podobają mężczyznom, jak mają napompowane usta?

Kiedyś bardzo mi się podobała aktorka Hunter Archila, szczególnie w filmie Córka Maharadży
http://www.filmweb.pl/serial/C%C3%B3rka+Maharad%C5%BCy-1994-89248

Przyznacie, że miała wtedy coś z naszej Madzi?
http://max-pix.com/data/media/4326/Hunter_Tylo_01_05.jpg
A co zrobiła ta śliczna aktorka później z siebie, po prostu napompowaną kukłę

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/3/3d/Hunter_Tylo_-_Monte-Carlo_Television_Festival.jpg
http://celebritypost.net/wp-content/uploads/2014/09/Hunter-Tylo-Plastic-Surgery-Before-And-After.jpg

Najśliczniejsze usteczka ma jednak nasza pani prezydent, taka naturalna

http://i.wp.pl/a/f/jpeg/34514/pap_ogorek_m_600.jpeg

boukun

Data: 2015-02-14 08:31:55
Autor: kogutek444
W dniu sobota, 14 lutego 2015 16:06:56 UTC+1 użytkownik boukun napisał:
[...]

Pisz od razu że lubisz marszczyć Freda a nie jakieś dyrdymały.

Data: 2015-02-14 18:28:47
Autor: boukun
<kogutek444@gmail.com> schrieb im Newsbeitrag news:bc29ed2c-f5f9-4e4c-b8a2-494644567614googlegroups.com...
[...]

Głupi jesteś, po prostu lubię piękno i zachwycam się pięknem..., gdziekolwiek je dostrzegam...

boukun

Data: 2015-02-14 09:42:18
Autor: kogutek444
W dniu sobota, 14 lutego 2015 18:28:47 UTC+1 użytkownik boukun napisał:
> [...]

Głupi jesteś, po prostu lubię piękno i zachwycam się pięknem...., gdziekolwiek je dostrzegam...

Jak by zrezygnowała to z braku laku głosuj na Grodzką.

Data: 2015-02-14 18:59:38
Autor: Lord Donald
Śliczne usta Magdaleny Ogórek

Jak by zrezygnowała to z braku laku głosuj na Grodzką.

Jak zrezygnuje to pozostanie reszcie Polaków co mieli jaka kolwiek nadzieję że coś się zmieni i się w końcu podniesiemy z tego syfu, spakować walizy i dać se spokój z tym syfem.

Data: 2015-02-14 19:10:02
Autor: boukun
<kogutek444@gmail.com> schrieb im Newsbeitrag news:5d4ee31d-ea91-495f-b42c-ce59b1ce0895googlegroups.com...
> [...]

gdziekolwiek je dostrzegam...

boukun

Jak by zrezygnowała to z braku laku głosuj na Grodzką.

Żeby twoje słowa w gówno się obróciły, odnośnie jej ewentualnej rezygnacji...

boukun

Data: 2015-02-14 18:35:53
Autor: Lord Donald
Śliczne usta Magdaleny Ogórek
Głupi jesteś, po prostu lubię piękno i zachwycam się pięknem...,
gdziekolwiek je dostrzegam...

boukun
Bo nasza Polska jest piękna i silna, mimo że od lat te resortowe bydlaki wmawiają nam że jest inaczej, pani Magdalena to reprezentuje. Czas odzyskać nasza Polską godność, czas zaistnieć na świecie, czas zbudować Polskę od nowa bez poprzednich kompleksów, to reprezentuje nasza przyszła pani prezydent Madzia, piękno i siłę naszego kraju.

Data: 2015-02-14 09:38:35
Autor: kogutek444
W dniu sobota, 14 lutego 2015 18:35:55 UTC+1 użytkownik Lord Donald napisał:
> [...]
Bo nasza Polska jest piękna i silna, mimo że od lat te resortowe bydlaki wmawiają nam że jest inaczej, pani Magdalena to reprezentuje. Czas odzyskać nasza Polską godność, czas zaistnieć na świecie, czas zbudować Polskę od nowa bez poprzednich kompleksów, to reprezentuje nasza przyszła pani prezydent Madzia, piękno i siłę naszego kraju.

Napisz kiedy skończysz budować.

Data: 2015-02-14 18:55:27
Autor: Lord Donald
Śliczne usta Magdaleny Ogórek
Problem w tym, że jeszcze nie zaczęliśmy, od 35 lat tego się nie daje zrobić, skutecznie blokuje to te resortowe bydło nasłane na nas z zachodu. Trzeba najpierw pozbyć się się tej resortowej trzody chlewnej, oderwać ją od koryta, wtedy powstanie szansa dla nas Polaków, podniesiemy nasz kraj z kolan, zbudujemy przyszłość dla swoich dzieci, zróbmy to co naszym rodzicom zostało odebrane przez tą resortową trzodę chlewną, pozbądźmy się POsrańców i Pisuarów, zbudujmy kraj od nowa, naprawdę to potrafimy bo jesteśmy wspaniałym Polskim narodem, już w krótce ze wspaniałym prezydentem który będzie nas reprezentował, jakim jest pani Magdalena Ogórek, która nas poprowadzi abyśmy podnieśli nasz kraj z kolan.

Data: 2015-02-14 20:18:27
Autor: dr Schultz i koń Fritz
Śliczne usta Magdaleny Ogórek
W dniu 2015-02-14 o 16:06, boukun pisze:

Najśliczniejsze usteczka

A wargi? Co z wargami?

Data: 2015-02-14 20:25:54
Autor: boukun
"dr Schultz i koń Fritz" <"dr Schultz i kon Fritz "@gmail.com> schrieb im Newsbeitrag news:mbo728$d6c$2node2.news.atman.pl...
W dniu 2015-02-14 o 16:06, boukun pisze:

Najśliczniejsze usteczka

A wargi? Co z wargami?

To już pozostawiam twojej wyobraźni...:)

boukun

Data: 2015-02-14 20:32:12
Autor: dr Schultz i koń Fritz
W dniu 2015-02-14 o 20:25, boukun pisze:

To już pozostawiam twojej wyobraźni...:)

boukun

Też różnie może być:)

Życie jest jak striptiz transwestyty. Wszystko ładnie, pięknie aż tu nagle chuj.

Data: 2015-02-14 20:58:11
Autor: boukun
"dr Schultz i koń Fritz" <"dr Schultz i kon Fritz "@gmail.com> schrieb im Newsbeitrag news:mbo7s1$du0$2node2.news.atman.pl...
[...]

Zgadza się, kiedyś pokazywali w sieci wiszące cycki Brodzik i kilku innych polskich aktorek...

http://i.wp.pl/a/f/jpeg/27274/pier10.jpeg
Kto by to pomyślał...

boukun

Śliczne usta Magdaleny Ogórek