Slider dla kobiety - Nokia bez bajerów

Data: 2011-06-18 21:25:29
Autor: Irokez
Slider dla kobiety - Nokia bez bajerów
Użytkownik "Grzegorz" <anonimowekontoWYTNIJTO@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:55fa.00000261.4dfcf2c8newsgate.onet.pl...
Witam
Poprzeglądałem na szybko Allegro, ale nic mi nie podpasowało.
Co polecilibyście jako telefon dla kobiety przy poniższych założeniach?
- Nokia (bo obecnie ma 2680 i jest zadowolona, intuicyjne menu)
- na co dzień tylko dzwonienie i smsy
- slider (kwestia przyzwyczajenia)
- musi być nowy
- cena do 400 zł

Samsung S7330?
Może się przestawi jednak?
Mama szybko polubiła ten telefon (miała Nokię).
Nokie.. hmm.. po E51, E52 nie chcę nic już od Nokii. Nokia dla mnie skończyła się na 6310i.

--
Irokez

Data: 2011-06-19 10:15:33
Autor: Mateusz
Użytkownik Irokez napisał:
[...]

jakby nie slider to bym polecil 6303i :)

Slider dla kobiety - Nokia bez bajerów