Slimroms - testowal ktos?

Data: 2013-09-27 11:17:52
Autor: atm
Slimroms - testowal ktos?
Powoli zaczynam sie rozgladac za alternatywa dla firmowego romu dla S2.
Nie jestem pewien czy Samsung cokolwiek nowego wyda a urzadzenie wciaz jest zacne i co wazniejsze ma rozsadne gabaryty w przeciwienstwie do dominujacych obecnie dachowek.
Widze, ze CM odpuscil sobie S2 ze wzgledu na przypadlosc Exynosa w tym modelu, tzw superbrick. MIUI nie przypadl mi do gustu, poza tym orpocz googlowych wtyczek moga tam siedziec dodatkowe chinskie ;]
Znalazlem wczoraj Slimroms, zrzuty ekranow wygladaja bardzo przyzwoicie,
co wiecej - jest juz dostepna oficjalna wersja 4.3 dla S2.
Testowal ktos z Was ten rom, nawet w starszej wersji? Jak wyglada dopracowanie, jakies przypadkowe bledy czy niedociagniecia?

Data: 2013-09-27 12:04:08
Autor: Mirek Ptak
Slimroms - testowal ktos?
Dnia 2013-09-27 11:17,  *atm* napisał, a mnie co¶ podkusiło, żeby odpisać:
Testowal ktos z Was ten rom, nawet w starszej wersji? Jak wyglada
dopracowanie, jakies przypadkowe bledy czy niedociagniecia?

Testowałem, a nawet mam do tej pory na praktycznie nie używanym już Galaxy S - jest to Andek 4.2.2, nie pamietam która wersja Slim.
Jak go jeszcze używałem to chodził bezbłędnie, jedyne co mi nie pasowało to nienaturalnie małe ikonki :) - pewnie możliwe do zmiany, ale nie grzebałem.

Pozdrawiam - Mirek
--
Mirek Ptak
kolczan( a t )outlook(kropek) c om

Data: 2013-09-27 18:11:07
Autor: Sebastian Klimczak
Slimroms - testowal ktos?
Dnia 27.09.2013 atm <_@vp.pl> napisał/a:
[...]

Ale z superbrickiem problemu zdajsie nie ma jak wrzucisz najpierw niestockowy
kernel, a dopiero później wipe/install.
Slimromu używałem na i9001 i problemy z dźwiękiem przy połączeniach gsm były. --
Pozdrawiam Sebolek

Data: 2013-09-27 20:53:47
Autor: atm
Slimroms - testowal ktos?

Ale z superbrickiem problemu zdajsie nie ma jak wrzucisz najpierw niestockowy
kernel, a dopiero później wipe/install.
Slimromu używałem na i9001 i problemy z dźwiękiem przy połączeniach gsm były.

Dzieki za podpowiedz odnosnie superbricka, wyglada na to, ze trzeba byc po prostu bardziej ostroznym niz w przypaku innych telefonow.
Przy okazji, kilka dni temu pojawil sie stabilny CM 10.1.3 dla SGS2 :]

Data: 2013-09-27 23:32:58
Autor: atm
Slimroms - testowal ktos?

Dzieki za podpowiedz odnosnie superbricka, wyglada na to, ze trzeba byc
po prostu bardziej ostroznym niz w przypaku innych telefonow.
Przy okazji, kilka dni temu pojawil sie stabilny CM 10.1.3 dla SGS2 :]

Jeszcze jedno: czy ktos z Was instalowal jedna z najnowszych wersji CM?
Czy standardowa aplikacja Wiadomosci ma mozliwosc wylaczenia PL znakow?
Na Defy mam jakas starsza wersje CM i tam niestety tego nie ma a za GO SMS PRO jakos nie przepadam.

Slimroms - testowal ktos?