Data: 2012-02-18 21:17:02 | |
Autor: J.F. | |
Slizga się koło na ¶liskim... | |
Dnia Sat, 18 Feb 2012 20:00:00 +0000 (UTC), Michał napisał(a):
Ostatnia brawurowa jazda samochodem marki Renault Safrane na wstecznym skończyła się że się wpakowałem w jak±¶ zaspę - utkn±łem na kilka chwil normalne. ktos ci oferowal naped na 4 kola ? Zaplaciles ? No to masz to za co zaplaciles :-) jak dodałem odrobinkę gazu drugie się zaczynało obracać tak dziala zwykly dyferencjal, ktory jest w wiekszosci aut - jesli na jednym kole jest znaczaco mniejsze tarcie, to ono sie bedzie obracac, a drugie stoi. Dwa kola slizgajace sie to jak masz podobnie slisko pod oboma kolami, albo TCS/ASR. Bo zebys mial LSD w aucie z napedem na jedna os to bardzo watpie. J. |
|
Data: 2012-02-18 20:52:08 | |
Autor: Michał | |
Slizga się koło na ¶liskim... | |
J.F. <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał(a):
Dnia Sat, 18 Feb 2012 20:00:00 +0000 (UTC), Michał napisał(a): No wła¶nie co¶ ten dyferencjał się zrobił "za zwykły" a liczyłem na "niezwykły" jak w prawie każdym aucie :) Stare mazdy9 z 1994 czy renówki z 1993 spinały to jako¶ (i to nie w wersjach 4x4, tylko FWD również) ¶wieciło się TCS (mazda) lub muliło (renault). Nawet stary merc s to jako¶ spinał. A tu.. "dopina" mi się 2 koło jak to pierwsze już ¶lizga... co jak by hamulec dziobnoł ale raczej tego nie robi - bo "prawdziwe, pełne" ESP tu rok póĽniej wchodziło w VelSatis. Czy może czego¶ (jaki¶ elementów) nie wstawili z t± skrzyni± bo to jaki¶ eksperyment był i prawdziwy napęd to był w wersjach z manualem i 4x4 (visco chyba tam były, w lanciach tez visco było) lub FWD? -- |
|
Data: 2012-02-20 10:46:49 | |
Autor: komar | |
Slizga się koło na śliskim... | |
W dniu 2012-02-18 21:52, Michał pisze:
Stare mazdy9 z 1994 czy renówki z 1993 spinały to jakoś (i to nie R19 1.4 z 1993r też miało napęd na jedno koło i niczego nie "spinało" czy "muliło". |
|