Data: 2011-11-09 08:37:49 | |
Autor: MarcinJM | |
¦lizgawka a hamulec rêczny... na przód | |
W dniu 2011-11-09 08:27, krzyniem [Krzysiek Niemkiewicz] pisze:
Pewnie ju¿ nied³ugo bêdê mia³ okazjê sprawdziæ przydatno¶æ mojego C-fünf Naprawe rzeczonego z AC -- Pozdrawiam MarcinJM gg: 978510, marcinjm()op.pl |
|
Data: 2011-11-09 09:52:37 | |
Autor: krzyniem [Krzysiek Niemkiewicz] | |
¦lizgawka a hamulec rêczny... na przód | |
W dniu 2011-11-09 08:37, MarcinJM pisze:
W dniu 2011-11-09 08:27, krzyniem [Krzysiek Niemkiewicz] pisze: cototonie! Czyli co - rêka precz od rêcznego dopóki ko³a w ruchu? -- Krzysiek Niemkiewicz - inicja³y[at]post.pl -- -- - -- -- - -- -- -- -- -- -- -- - -- -- -- MATKA SIEDZI Z TY£U - TAK POWIEDZIA£! |
|
Data: 2011-11-09 15:16:38 | |
Autor: J.F | |
¦lizgawka a hamulec rêczny... na przód | |
U¿ytkownik "krzyniem [Krzysiek Niemkiewicz]" napisa³ w
W dniu 2011-11-09 08:37, MarcinJM pisze: do zabaw na ¶liskim, ale póki co napiszcie, proszê, czego mo¿na siê w cototonie! Czyli co - rêka precz od rêcznego dopóki ko³a w ruchu? Nie wiem jak to tam zrobione ... ale patrzac na coraz to "nowoczesniejsze rozwiazania - da sie to w ogole uruchomic w czasie jazdy ? P.S. Pogromcy mitow testowali hamowanie biegiem wstecznym. Praktyka okazala sie zgodna z teoria - w automacie przestawic dzwignie sie dalo, tylko ze efektu nie bylo zadnego, w recznej skrzyni wrzucic sie nie dalo, i efekt byl taki sam :-) J. |
|
Data: 2011-11-09 14:23:39 | |
Autor: AZ | |
¦lizgawka a hamulec rêczny... na przód | |
On 2011-11-09, J.F <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:
Jakbym nie mial miec hamulcow to bym wrzucil najnizszy bieg jaki sie da, zgasil silnik i wcisnal gaz do oporu (jezeli nie jest drive-by-wire ;-)). -- Artur ZZR 1200 |
|
Data: 2011-11-09 14:27:06 | |
Autor: masti | |
¦lizgawka a hamulec rêczny... na przód | |
Dnia pięknego Wed, 09 Nov 2011 14:23:39 +0000 osobnik zwany AZ wystukał:
i wcisnal gaz do oporu a czemu to miałoby służyć? -- Ford Mondeo 2.0 PMS edition, Jeep Grand Cherokee 4.0 mst <at> gazeta <.> pl "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości? -Wiem co mówię, to grunt zabija!" T.Pratchett |
|
Data: 2011-11-09 14:30:53 | |
Autor: AZ | |
¦lizgawka a hamulec rêczny... na przód | |
On 2011-11-09, masti <gone@to.hell> wrote:
Efektywniejsze hamowanie silnikiem? -- Artur ZZR 1200 |
|
Data: 2011-11-09 14:37:51 | |
Autor: masti | |
¦lizgawka a hamulec rêczny... na przód | |
Dnia pięknego Wed, 09 Nov 2011 14:30:53 +0000 osobnik zwany AZ wystukał:
On 2011-11-09, masti <gone@to.hell> wrote: a w jakiż to sposób? -- Ford Mondeo 2.0 PMS edition, Jeep Grand Cherokee 4.0 mst <at> gazeta <.> pl "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości? -Wiem co mówię, to grunt zabija!" T.Pratchett |
|
Data: 2011-11-09 15:42:57 | |
Autor: DoQ | |
¦lizgawka a hamulec rêczny... na prz ód | |
W dniu 09-11-2011 15:30, AZ pisze:
i wcisnal gaz do oporuEfektywniejsze hamowanie silnikiem? A jaki ma z tym związek wciśnięcie gazu?? Pozdrawiam Paweł |
|
Data: 2011-11-09 14:46:45 | |
Autor: AZ | |
¦lizgawka a hamulec rêczny... na przód | |
On 2011-11-09, DoQ <pawel.doq@gmail.com> wrote:
Otwarta przepustnica - wiecej pracy na sprezanie? -- Artur ZZR 1200 |
|
Data: 2011-11-09 15:50:54 | |
Autor: DoQ | |
¦lizgawka a hamulec rêczny... na prz ód | |
W dniu 09-11-2011 15:46, AZ pisze:
A jaki ma z tym związek wciśnięcie gazu??Otwarta przepustnica - wiecej pracy na sprezanie? Pomijając sens otwierania przepustnicy, jak zatkasz wydech to go zdusisz czy ułatwisz mu pracę? Pozdrawiam Paweł |
|
Data: 2011-11-09 18:27:35 | |
Autor: Michał Baszyński | |
¦lizgawka a hamulec rêczny... na p rzód | |
W dniu 2011-11-09 15:46, AZ pisze:
On 2011-11-09, DoQ<pawel.doq@gmail.com> wrote: jaka przepustnica? o diesla pytam ;-P -- Pozdr. Michał |
|
Data: 2011-11-09 19:09:21 | |
Autor: Przemysław Czaja | |
¦lizgawka a hamulec rêczny... na przód | |
Użytkownik "Michał Baszyński" Otwarta przepustnica - wiecej pracy na sprezanie? Normalna, jak to w dieslu...z choinki spadłeś? |
|
Data: 2011-11-09 19:21:21 | |
Autor: Artur Maśląg | |
¦lizgawka a hamulec rêczny... na p rzód | |
W dniu 2011-11-09 19:09, Przemysław Czaja pisze:
Przepustnica? Normalna? Jak to w dieslu? Jaka przepustnica? Od gaszenia silnika? > z choinki spadłeś? Chyba Ty... PS - na choinkę to jeszcze trochę czasu zostało... |
|
Data: 2011-11-09 23:08:05 | |
Autor: DoQ | |
¦lizgawka a hamulec rêczny... na p rzód | |
W dniu 09-11-2011 19:21, Artur Maśląg pisze:
Przepustnica? Normalna? Jak to w dieslu? Jeśli do gaszenia silnika to robi to samo co przepustnica w benzynie, zamyka dopływ powietrza. Pozdrawiam Paweł |
|
Data: 2011-11-09 23:21:29 | |
Autor: Artur Maśląg | |
¦lizgawka a hamulec rêczny... na p rzód | |
W dniu 2011-11-09 23:08, DoQ pisze:
W dniu 09-11-2011 19:21, Artur Maśląg pisze: Nie bardzo. |
|
Data: 2011-11-09 23:28:37 | |
Autor: DoQ | |
¦lizgawka a hamulec rêczny... na p rzód | |
W dniu 09-11-2011 23:21, Artur Maśląg pisze:
Jeśli do gaszenia silnika to robi to samo co przepustnica w benzynie,Nie bardzo. Nie zamyka dopływu powietrza? Pozdrawiam Paweł |
|
Data: 2011-11-13 18:37:48 | |
Autor: nazgul | |
¦lizgawka a hamulec rêczny... na p rzód | |
nie bardzoJeśli do gaszenia silnika to robi to samo co przepustnica w benzynie,Nie bardzo. czyli zamyka ale słabo. |
|
Data: 2011-11-13 19:07:28 | |
Autor: Wojciech Smagowicz [ZIWK] | |
¦lizgawka a hamulec rêczny... na p rzód | |
W dniu 2011-11-13 18:37, nazgul pisze:
Silnik diesla z zamkniętą całkowicie przepustnicą działa tylko na wolnych obrotach - zero mocy i biała chmura z niespalonego ON... Przerabiałem :( -- Wojciech Smagowicz |
|
Data: 2011-11-09 19:27:21 | |
Autor: The_EaGle | |
¦lizgawka a hamulec rêczny... na p rzód | |
W dniu 2011-11-09 19:09, Przemysław Czaja pisze:
LOL :) Ciągle mam nadzieje że żartujesz :) -- Pozdrawiam Rafał |
|
Data: 2011-11-10 16:18:53 | |
Autor: Przemysław Czaja | |
¦lizgawka a hamulec rêczny... na przód | |
Użytkownik "The_EaGle" Otwarta przepustnica - wiecej pracy na sprezanie? W dieslu jest urządzenie, które nosi dumną nazwę "przepustnica" i wyobraź sobie ona przepuszcza powietrze - cud nie? ;-) |
|
Data: 2011-11-10 17:11:25 | |
Autor: MarcinJM | |
¦lizgawka a hamulec rêczny... na p rzód | |
W dniu 2011-11-09 19:27, The_EaGle pisze:
W dniu 2011-11-09 19:09, Przemysław Czaja pisze: Sa, sa. Dieslowi do normalnej pracy potrzebne to jak druga dziura w dupie, ale ekolodzy... Lambda dziala na ilosc wydychanego tlenu (w przeciwienstwie do alkomatu ;)) i bez regulacji doplywu powietrza nie mozna by efektywnie korzystac z katalizatora. Ciekawi mnie tylko, ile sprawnosci diesla zabiera przepustnica (wprowadza dodoatkowe opory). -- Pozdrawiam MarcinJM gg: 978510, marcinjm()op.pl |
|
Data: 2011-11-10 17:34:55 | |
Autor: Michał Baszyński | |
¦lizgawka a hamulec rêczny... na p rzód | |
W dniu 2011-11-10 17:11, MarcinJM pisze:
Otwarta przepustnica - wiecej pracy na sprezanie? jeśli myślę o tym, o czym ty myślisz, to to coś się nie nazywa przepustnica, tylko zawór EGR. Dawanie przepustnicy byłoby raczej bez sensu, zwłaszcza jak się jeszcze wprowadza doładowanie silnika(czyli celowo zwiększa ilość wpychanego do cylindrów powietrza). A zawór EGR jak sama nazwa wskazuje służy do dawkowania do kolektora dolotowego odpowiedniej ilości gazów wylotowych (czyli spalin) aby zredukować ilość powstających tlenków azotu. Gdyby diesle miały przepustnicę, to na przykład w moim staruszku nie byłoby potrzeby montowania specjalnej pompy podciśnieniowej, tylko podciśnienie byłoby brane z kolektora dolotowego (tak jak to w benzynowcach zrobili). A katalizator i EGR ma. -- Pozdr. Michał |
|
Data: 2011-11-11 10:33:26 | |
Autor: Przemysław Czaja | |
¦lizgawka a hamulec rêczny... na przód | |
Użytkownik "Michał Baszyński" jeśli myślę o tym, o czym ty myślisz, to to coś się nie nazywa przepustnica, tylko zawór EGR. http://www.opelczesciuzywane.pl/PRZEPUSTNICA_POWIETRZA_19_CDTI_Z19DT_Z19DTL_OPEL_ASTRA_SIGNUM_VECTRA_ZAFIRA-2079.html |
|
Data: 2011-11-13 18:30:09 | |
Autor: Michał Baszyński | |
¦lizgawka a hamulec rêczny... na p rzód | |
W dniu 2011-11-11 10:33, Przemysław Czaja pisze:
jakiś wymysł, do działania diesla kompletnie niepotrzebny -- Pozdr. Michał |
|
Data: 2011-11-13 18:34:35 | |
Autor: MarcinJM | |
¦lizgawka a hamulec rêczny... na p rzód | |
W dniu 2011-11-13 18:30, Michał Baszyński pisze:
W dniu 2011-11-11 10:33, Przemysław Czaja pisze: A co ja napisalem? umiesz czytac? -- Pozdrawiam MarcinJM gg: 978510, marcinjm()op.pl |
|
Data: 2011-11-13 19:05:14 | |
Autor: Wojciech Smagowicz [ZIWK] | |
¦lizgawka a hamulec rêczny... na p rzód | |
W dniu 2011-11-10 17:34, Michał Baszyński pisze:
jeśli myślę o tym, o czym ty myślisz, to to coś się nie nazywaWidzisz - w moim dieslu (2001) zaworowi EGR (wpuszczającemu spaliny do kolektora dolotowego) towarzyszy przepustnica w kolektorze (za turbo) dławiąca przepływ powietrza aby silnik zassał więcej spalin... Gdyby diesle miały przepustnicę, to na przykład w moim staruszku niePompę podciśnienia też mam na pokładzie - obsługuje: hamulce, sterownie turbosprężarką, EGR-em, przepustnicę i zawirowacze (?) w kanałach głowicy. Duże diesle - w ciężarówkach też mają coś na kształt przepustnicy - hamulec klapowy wspomagający hamowanie silnikiem. -- Wojciech Smagowicz |
|
Data: 2011-11-13 20:45:28 | |
Autor: Karolek | |
¦lizgawka a hamulec rêczny... na p rzód | |
W dniu 2011-11-13 19:05, Wojciech Smagowicz [ZIWK] pisze:
Duże diesle - w ciężarówkach też mają coś na kształt przepustnicy - Ale na wydechu. -- Karolek |
|
Data: 2011-11-09 18:34:51 | |
Autor: RoMan Mandziejewicz | |
¦lizgawka a hamulec rêczny... na przód | |
Hello AZ,
Wednesday, November 9, 2011, 3:23:39 PM, you wrote: P.S. Pogromcy mitow testowali hamowanie biegiem wstecznym.Jakbym nie mial miec hamulcow to bym wrzucil najnizszy bieg jaki sie da, Nie ma czasu na takie kombinacje. -- Best regards, RoMan mailto:roman@pik-net.pl PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++ Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!) |