Data: 2011-11-09 20:30:06 | |
Autor: venioo | |
Ślizgawka a hamulec ręczny... na przód | |
W dniu 2011-11-09 08:27, krzyniem [Krzysiek Niemkiewicz] pisze:
Pewnie już niedługo będę miał okazję sprawdzić przydatność mojego C-fünf W Xantii II ktora mialem dzialal rewelacyjnie. Pomijajac niemoznosc zabaw i driftow, to same zalety: - zawsze mocno trzymal - hamulec awaryjny - brak naciagajacej sie linki - brak szczek i bebnow do wymiany -- venioo GG:198909 |
|
Data: 2011-11-10 11:22:27 | |
Autor: kamil | |
Ślizgawka a hamulec ręczny... na przód | |
On 09/11/2011 19:30, venioo wrote:
W dniu 2011-11-09 08:27, krzyniem [Krzysiek Niemkiewicz] pisze: Jeśli nie mówimy o wynalazkach typu tarczobębny z ręcznym na bębnie, to chyba większość samochodów większych niż miejskie toczydła ma dziś tarczowe na każdym kole.. -- Pozdrawiam, Kamil http://bynajmniej.net |
|
Data: 2011-11-10 15:03:41 | |
Autor: DoQ | |
Ślizgawka a hamulec ręczny... na przód | |
W dniu 10-11-2011 12:22, kamil pisze:
Jeśli nie mówimy o wynalazkach typu tarczobębny z ręcznym na bębnie, to Japończyki często miewają bębny i to wcale nie takie tanie modele :P Pozdrawiam Paweł |
|
Data: 2011-11-11 00:30:18 | |
Autor: venioo | |
Ślizgawka a hamulec ręczny... na przód | |
W dniu 2011-11-10 12:22, kamil pisze:
Chyba nie -- venioo GG:198909 |
|
Data: 2011-11-13 22:15:21 | |
Autor: nazgul | |
Ślizgawka a hamulec ręczny... na przód | |
(...)W Xantii II ktora mialem dzialal rewelacyjnie. Pomijajac niemoznosc - brak naciagajacej sie linki ale za to linka często się przełamuje przy zwrotnicy |