Sloan out

Data: 2011-02-10 22:54:08
Autor: Tomasz Radko
Sloan out
Zadziwiające.

Data: 2011-02-10 14:57:11
Autor: Leszczur
Sloan out
On 10 Lut, 22:54, Tomasz Radko <t...@interia.pl> wrote:
Zadziwiające.

Wszystko kiedys sie konczy. Najdziwniejsze jest to, ze wczoraj
podpisał extension. Oj musiały kogoś ponieść nerwy.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2011-02-11 01:16:53
Autor: Tomasz Radko
Sloan out
W dniu 2011-02-10 23:57, Leszczur pisze:
On 10 Lut, 22:54, Tomasz Radko <t...@interia.pl> wrote:
Zadziwiające.

Wszystko kiedys sie konczy. Najdziwniejsze jest to, ze wczoraj
podpisał extension. Oj musiały kogoś ponieść nerwy.

Ponoć od początku sezonu trwał konflikt Williams-Sloan. Williamsowi nie
podobał się system ofensywny Sloana. Sloan poszedł na rozmowę z GMem i
wyszedł wstrząśnięty.

Data: 2011-02-11 13:51:22
Autor: wiLQ
Sloan out
Tomasz Radko napisal posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> podpisał extension. Oj musiały kogoś ponieść nerwy.

Ponoć od początku sezonu trwał konflikt Williams-Sloan.

W takim razie extension wydaje sie jeszcze dziwniejsze...

Williamsowi nie podobał się system ofensywny Sloana.

Tzn co, za malo ma pilke? ;-)

Jazz ostatnio zaliczaja dosyc mocna obsuwe, zbieg okolicznosci?

--
pzdr
wiLQ

Data: 2011-02-11 13:55:16
Autor: s
Sloan out

Jazz ostatnio zaliczaja dosyc mocna obsuwe, zbieg okolicznosci?

Pewnie nie.
No i Kiri wygasa, moze Sloan sobie bez niego nie wyobrazal Jazz :D

Swoja droga, moment historyczny, nie pamietam Jazz bez Sloana na lawce.
Mial jakis trener dluzszy okres zatrudnienia w jednym zespole?

Pozdr
Slawek

Data: 2011-02-11 05:18:36
Autor: Leszczur
Sloan out
On 11 Lut, 13:55, s <s...@krzak.wp.pl> wrote:
> Jazz ostatnio zaliczaja dosyc mocna obsuwe, zbieg okolicznosci?

Pewnie nie.
No i Kiri wygasa, moze Sloan sobie bez niego nie wyobrazal Jazz :D

Z pewnością. Sloan to choleryk, strasznie łatwo się zapala. Poszedł na
rozmowę, wnerwił się i trzepnął drzwiami.
Krewki emeryt.

Swoja droga, moment historyczny, nie pamietam Jazz bez Sloana na lawce.
Mial jakis trener dluzszy okres zatrudnienia w jednym zespole?

Nie. Larry Brown, Wilkens i Nelson dłużej byli trenerami, ale oni
szwędali się po całym NBA.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2011-02-11 14:55:27
Autor: s
Sloan out
Z pewnością. Sloan to choleryk, strasznie łatwo się zapala. Poszedł na
rozmowę, wnerwił się i trzepnął drzwiami.
Krewki emeryt.

Czy aby na pewno emeryt?

[...]

No i teraz ciekawe, jak dluga lista petentow sie do Sloana ustawi.
Ja wiem, ze on niemlody, ja wiem, ze trudny. Ale takich autorytetow sie latwo z rynku nie wypuszcza.

No to jakie zespoly potrzebuja "wziecia za morde"?:-)

Pozdr
Slawek

Data: 2011-02-11 06:45:42
Autor: Leszczur
Sloan out
On 11 Lut, 14:55, s <s...@krzak.wp.pl> wrote:
> Z pewnością. Sloan to choleryk, strasznie łatwo się zapala. Poszedł na
> rozmowę, wnerwił się i trzepnął drzwiami.
> Krewki emeryt.

Czy aby na pewno emeryt?

69 lat? Z pewnością nie młodzian!

> [...]

No i teraz ciekawe, jak dluga lista petentow sie do Sloana ustawi.
Ja wiem, ze on niemlody, ja wiem, ze trudny. Ale takich autorytetow sie

Ale mowi, ze sie wypalił!
Wiem!!!! Sloan nie podpisze żadnego kontraktu teraz, poczeka do
offseason aż Jax pójdzie na emeryturę i dołączy do Lakers.
Albo lepiej niech poczeka aż Heat polecą w drugiej rundzie, a Riley
wywali Spoelstrę na prośbę LeBrona. I w koncu Sloan zdobędzie swój
tytuł. I LeBron też.

No to jakie zespoly potrzebuja "wziecia za morde"?:-)

Cavs? Wizards? Chociaż nie - jeśli Sloan chciałby się jeszcze użerać z
zawodnikami to zostałby w Utah. Jeżeli gdzies pojdzie to tam gdzie
zawalczy o tytuł i nie bedzie miał na karku gromady debili.
Pozdro

L'e-szczur

Data: 2011-02-11 15:53:13
Autor: s
Sloan out
[...]

Myslalem o Heat, ale nie. Nie tam.
Tam juz mu nie pozwola prowadzic zespolu po swojemu, a i Jerry raczej nie z tych, co to naginaja karku.

Pozdr
Slawek

Sloan out