Słomka się pakuje. Idzie siedzieć za stan wojenny

Data: 2012-01-18 11:54:29
Autor: Bogdan Idzikowski
Słomka się pakuje. Idzie siedzieć za stan wojenny
To jakie¶ pomieszanie w popl±taniem - mówi "Super Expressowi" Adam Słomka, opozycjonista z czasów PRL i były działacz Konfederacji Polski Niepodległej.

Kilka dni temu Słomka zasłyn±ł awantur±, któr± wywołał w czasie ogłoszenia wyroku na Czesława Kiszczaka i Stanisława Kanię za wywołanie stanu wojennego. Kiszczak został skazany na dwa lata w zawieszeniu, Kanię s±d uniewinnił, a Słomkę - za gło¶ne protesty, krzyki, domaganie się sprawiedliwo¶ci, przerwanie prac s±du i wdarcie się za stół sędziowski - skazał na 14 dni aresztu.

Jedyn± osob±, która trafi za stan wojenny do więzienia, jestem ja - zżyma się Adam Słomka. Do zakładu karnego przy ulicy Rakowieckiej w Warszawie zgłosi się w pi±tek.
http://wiadomosci.dziennik.pl/wydarzenia/artykuly/375580,opozycjonista-adam-slomka-skazany-idzie-za-kraty-bedzie-siedziec-za-stan-wojenny.html

Pan Słomka jest w błędnym błędzie. On nie idzie siedzieć za stan wojenny - jak twierdzi. On idzie siedzieć za wywołanie karczemnej burdy na sali s±dowej.

--
Jarosław-Zbawiciel Kaczyński - "musimy uzyskać wła¶ciw± odpowiedĽ"

Data: 2012-01-18 12:19:01
Autor: Ja
Słomka się pakuje. Idzie siedzieć za stan wojenny

Użytkownik "Bogdan Idzikowski"  napisał w wiadomo¶ci news:4f16a4e4$0$26693$65785112news.neostrada.pl...

Chociaż jeden wichrzyciel został potraktowany, jak należy. reszta też powinna. Niestety od 22 lat ta reszta w tym kraju rz±dzi, i pisze własn± zakłaman± historię.

Data: 2012-01-18 16:56:29
Autor: Arnoldzik
Dnia Wed, 18 Jan 2012 12:19:01 +0100, Ja napisał(a):

[...]

Słomkę nie przymknięto za stan wojenny tylko za awanturę w s±dzie.

Data: 2012-01-18 19:19:36
Autor: Ja
Słomka się pakuje. Idzie siedzieć za stan wojenny

Użytkownik "Arnoldzik"  napisał w wiadomo¶ci news:1rcju8q1c4ch1.vjqqsa2idsz6.dlg40tude.net...

[...]

Wiem. Widziałem to na zywo z telewizji, jak robił burde w s±dzie :)
Chodzi mi o to, że wszyscy ci niby "bojownicy walczacy z komun±" w rzeczywistosci to byli zwykli awanturnicy,
a teraz robia z siebie wielkich bohaterow. Slomka przeciez za komuny byl jednym z nich.
I do dzis im to zostalo. Tyle, ze inni zalapali sie do rzadzenia krajem, a Slomka nie.
Ale charakterek pozostal z tamtych czasow.

Data: 2012-01-19 06:18:41
Autor: stevep
Dnia 18-01-2012 o 11:54:29 Bogdan Idzikowski <bogdanid@neostrada.pl>  napisał(a):

[...]

A przed wszystkim za swoj± głupotę.

--
stevep

Data: 2012-01-19 20:28:02
Autor: jadrys
Słomka się pakuje. Idzie siedzieć z a stan wojenny

Pan Słomka jest w błędnym błędzie. On nie idzie siedzieć za stan wojenny - jak twierdzi. On idzie siedzieć za wywołanie karczemnej burdy na sali sądowej.

Za słowa prawdy o swojej krzywdzie.. Takie czasy panie Bogdanie.

Data: 2012-01-19 21:08:06
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:jf9rdt$ic4$3node2.news.atman.pl...

[...]

Jakiej krzywdzie? Słyszałem, że ten "Wielki Patriota" domaga się odszkodowania od RP za to, że poniósł jakiś uszczerbek za PRL. Zaiste "wielki bojownik za wolność i demokrację", "wielki patriota".

Data: 2012-01-20 20:10:35
Autor: jadrys
[...]

Podobno stracił któregoś z rodziców, w mocno niejasnych okolicznościach. A i jego samego nie oszczędzano w stanie wojennym.

Data: 2012-01-20 21:06:52
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:jfce7d$9r6$3node2.news.atman.pl...

[...]

To ile kosztuje patriotyzm p. SĹ‚omki?
Latem 1986 matka Adama Słomki została potrącona śmiertelnie w centrum Katowic przez samochód, którym kierował Zygmunt Zygadło (wiceszef Komendy Wojewódzkiej Milicji Obywatelskiej, odpowiadający za śląską SB). Czy to są mocno niejasne okoliczności?

Data: 2012-01-21 10:45:33
Autor: [He®Sk]
On Fri, 20 Jan 2012 20:10:35 +0100, jadrys <Che@yahoo.com> wrote:

> Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomo¶ci > news:jf9rdt$ic4$3node2.news.atman.pl...

> Jakiej krzywdzie? Słyszałem, że ten "Wielki Patriota" domaga się > odszkodowania od RP za to, że poniósł jaki¶ uszczerbek za PRL. Zaiste > "wielki bojownik za wolno¶ć i demokrację", "wielki patriota".

Podobno stracił którego¶ z rodziców, w mocno niejasnych okoliczno¶ciach. A i jego samego nie oszczędzano w stanie wojennym.

 kazde male dziecko wie, ze najwiekszym patriota w stanie
 wojennym byl jaroslaw kaczynski. google -> prekursor przemian.

http://www.drogizaufania.pl/
http://dadrl.pl/

Data: 2012-01-20 05:52:59
Autor: stevep
Dnia 19-01-2012 o 20:28:02 jadrys <Che@yahoo.com> napisał(a):

[...]

Za swoj± głupotę

--
stevep

Data: 2012-01-20 08:39:50
Autor: A. Filip
SĹ‚omka siÄ™ za stan wojenny
stevep <stevep011@invalid.tkdami.net> pisze:
Dnia 19-01-2012 o 20:28:02 jadrys <Che@yahoo.com> napisał(a):

Pan Słomka jest w błędnym błędzie. On nie idzie siedzieć za stan
wojenny - jak twierdzi. On idzie siedzieć za wywołanie karczemnej
burdy  na sali sÄ…dowej.

Za słowa prawdy o swojej krzywdzie.. Takie czasy panie Bogdanie.

Za swoją głupotę

Jakby nic nie dostał to "powaga sądu" (na sali rozpraw) byłaby pewnie
naruszana w co drugim procesie politycznym/politycznawym.
2 tygodnie za wyskok na sali sądowym w obecności sądu to niewiele,
wiele najwyĹĽej jak na dotychczasowÄ… praktykÄ™ w RP3.

NiewaĹĽne dobrze czy Ĺşle, waĹĽne ĹĽe mĂłwiÄ… - a o SĹ‚omce teraz (trochÄ™) mĂłwiÄ….

Data: 2012-01-20 14:36:44
Autor: Ja
Słomka się pakuje. Idzie siedzieć za stan wojenny

Użytkownik "A. Filip"  napisał w wiadomo¶ci news:87ehuuakl5.fsffenix.anfi.homeunix.org...

Jakby nic nie dostał to "powaga s±du" (na sali rozpraw) byłaby pewnie
naruszana w co drugim procesie politycznym/politycznawym.
2 tygodnie za wyskok na sali s±dowym w obecno¶ci s±du to niewiele,
wiele najwyżej jak na dotychczasow± praktykę w RP3.

Nieważne dobrze czy Ľle, ważne że mówi± - a o Słomce teraz (trochę) mówi±.

Może sobie wymy¶lił, że wystartuje w nastepnych wyborach? Tylko patrzeć, jak go Jarosław wci±gnie na członka.

Słomka się pakuje. Idzie siedzieć za stan wojenny