S³oñce.

Data: 2012-04-28 19:08:16
Autor: Micha³ Szatañski
S³oñce.
 Popali³o mnie trochê (przez rzeczy, nie chcia³em biec do cienia). Cieñ jakby jest wskazany.

Data: 2012-04-28 19:35:10
Autor: Tymon
S³oñce.

U¿ytkownik "Micha³ Szatañski" <micsz@onet.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:jnh85u$np4$1news.dialog.net.pl...
Popali³o mnie trochê (przez rzeczy, nie chcia³em biec do cienia). Cieñ jakby jest wskazany.

Najwyra¼niej. Gdzie¶ ty ³azi³, ¿e musia³e¶ "biec do cienia"?

BomBel

Data: 2012-04-29 03:02:46
Autor: Micha³ Szatañski
S³oñce.

U¿ytkownik "Tymon" <brudypolityczne@pralnia.tw> napisa³ w wiadomo¶ci news:4f9c2a6d$0$26682$65785112news.neostrada.pl...

[...]

 Trochê po s³oñcu.

Data: 2012-04-29 01:22:00
Autor: MH
S³oñce.
Micha³ Szatañski <micsz@onet.pl> napisa³(a):
 Popali³o mnie trochê (przez rzeczy, nie chcia³em biec do cienia). Cieñ jakby jest wskazany.
============

Za parê lat (milionów) bêdziemy tu mieli Bia³ego Kar³a!! I chuj tam z cieniem !!

MH

Data: 2012-04-29 04:41:34
Autor: Micha³ Szatañski
S³oñce.

U¿ytkownik " MH" <logiznam@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:jni53o$je5$1inews.gazeta.pl...
[...]

 Powiedziec Ci, ¿e k³ami±? Mo¿esz siê przyjrzec zreszt± s³oñcu.
 A popali to Ciebie.

MH

--

S³oñce.