"Słońce Peru" czarnym karłem kosmosu! ;-]

Data: 2010-02-07 12:34:45
Autor: Antenka
"Słońce Peru" czarnym karłem kosmosu! ;-]
Czary - mary
========
Iskry kłamstwa w diabelskim oku,
Zakłamane gesty i słowa.
"Słońce Peru" czarnym karłem kosmosu,
Taki koniec fałszywego proroka!

Zgiń, przepadnij nędzny szamanie
Czy potrafisz użyć swych czarów?
Niech po tobie tylko proch pozostanie!
Dość mamienia łatwowiernych Polaków!

Antenka

Data: 2010-02-08 09:13:33
Autor: Jadrys
"Słońce Peru" czarnym karłem kosmosu! ;-]
W dniu 2010-02-07 21:34, Antenka pisze:
Czary - mary
=========

[...]

Tradycyjnie trafne i prawdziwe, jednym słowem - ekstra liga grupowej poezji.. Brawo Antenko.

Pozdrawiam :-)

Data: 2010-02-08 17:06:39
Autor: cirrus
Użytkownik "Jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:hkoh3e$vee$1news.onet.pl...
[...]

Wazeliniarz.

--
stevep

Data: 2010-02-08 18:06:07
Autor: Jadrys
W dniu 2010-02-08 17:06, cirrus pisze:
[...]

Ależ skąd!  - tylko piewca prawdy i wielbiciel dobrej poezji.

Data: 2010-02-08 10:17:33
Autor: Antenka
On 8 Lut, 19:06, Jadrys <C...@yahoo.com> wrote:
W dniu 2010-02-08 17:06, cirrus pisze:

> Użytkownik "Jadrys"<C...@yahoo.com>  napisał w wiadomości

> Wazeliniarz.

Ależ skąd!  - tylko piewca prawdy i wielbiciel dobrej poezji.

:-*

Antenka

P.s. I to mnie utwierdza w przekonaniu,  że nawet dla jednego
wielbiciela warto tworzyć!  :-D

Data: 2010-02-08 21:14:34
Autor: Jadrys
W dniu 2010-02-08 19:17, Antenka pisze:
[...]

Ależ Antenko, - Twoje wiersze mają na psp znacznie więcej wielbicieli... Nawet ten niechętny Ci zbig przyznał ze piszesz zupełnie niezłe "kawałki". :-)

Data: 2010-02-08 12:20:57
Autor: Antenka
On 8 Lut, 22:14, Jadrys <C...@yahoo.com> wrote:

> [...]

Ależ Antenko, - Twoje wiersze mają na psp znacznie więcej wielbicieli...
Nawet ten niechętny Ci zbig przyznał ze piszesz zupełnie niezłe

;-))

Antenka

Data: 2010-02-09 07:34:43
Autor: cirrus
Użytkownik "Jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:hkprbe$7hc$1news.onet.pl...
[...]

O ile pamiętam to powiedział, ze niech już lepiej pisze wiersze niż inne idiotyzmy.

--
stevep

Data: 2010-02-09 23:33:39
Autor: Jadrys
W dniu 2010-02-09 07:34, cirrus pisze:
[...]

:-)

O ile pamiętam to powiedział, ze niech już lepiej pisze wiersze niż inne
idiotyzmy.

Napisał "obejdą", a w jego ustach to najwyższa forma komplementu.

Data: 2010-02-09 07:33:18
Autor: cirrus
Użytkownik "Jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:hkpg9r$4da$2news.onet.pl...
[...]

Prawda moskiewska, rymy częstochowskie.

--
stevep

"Słońce Peru" czarnym karłem kosmosu! ;-]