S這鎍e zwariowa這?

Data: 2011-12-06 01:15:48
Autor: Antenka
S這鎍e zwariowa這?
Dziwne zachowanie S這鎍a niepokoi astrofizyk闚
=====================================
Zaskoczeni astrofizycy wielokrotnie przeanalizowali dost瘼ne dane i
stwierdzili, 瞠 j康ro s這neczne si kurczy. To mo瞠 oznacza, 瞠 篡cie
naszej gwiazdy dobiega ko鎍a.

Astronomowie maj sposoby na szacowanie wieku takich obiekt闚 jak
planety czy gwiazdy. Ustalony przez nich wiek S這鎍a to oko這 5
miliard闚 lat. Ta informacja by豉 bardzo uspokajaj帷a, poniewa
zgodnie z obserwacjami innych gwiazd podobnych do S這鎍a oznacza這 to,
瞠 pozosta這 jeszcze kilkana軼ie miliard闚 lat do jego 鄉ierci. Spok鎩
zmieni si jednak w niepok鎩 a wszystko to z powodu wydarze, jakie
nast徙i造 w 2010 roku.

Po pierwsze okaza這 si, 瞠 j康ro S這鎍a maleje, wskazuje to, 瞠
gwiazda mo瞠 zu篡wa paliwo wodorowe w szybszym tempie ni dotychczas
s康zono. Gdy reakcje termoj康rowe w j康rze ko鎍z zu篡wa paliwo
wodorowe, gwiazda zaczyna wykorzystywa nast瘼ny komponent dost瘼ny do
spalania, czyli hel. Kiedy ten proces si rozpocznie, wielko嗆 naszego
S這鎍a znacznie si powi瘯szy i gwiazda stanie si czerwonym
olbrzymem. S這鎍e raczej nie eksploduje, jako supernowa lub nova, bo
nie ma odpowiedniej masy. Po prostu spuchnie i odparuje Merkurego,
Wenus, Ziemi i Marsa.

Po drugie, astrofizycy odkryli nieznany typ s這necznych cz御tek
powoduj帷ych mutacj materii na Ziemi. Nie wiadomo, czym jest ten
dziwny, nowy rodzaj cz御tek? Nie wiadomo, jakie s ich w豉軼iwo軼i ani
dlaczego S這鎍e nagle zacz窸o je emitowa. Cz御tki te przypominaj
neutrina ale nimi nie s. Wp造waj one na przyk豉d na okresy
po這wicznego rozpadu izotop闚, zmieniaj帷 je. Nasza nauka uwa瘸豉 do
tej pory, 瞠 warto軼i te s sta貫. Okazuje si, 瞠 tak nie jest a to
wywraca do g鏎y nogami takie technologie jak okre郵anie wieku za
pomoca izotopu w璕la C14, wskazania mog by po prostu b喚dne.

Wreszcie S這鎍e szybko stygnie i s豉bnie w tak znacznym stopniu, 瞠
je郵i proces nie ustanie w ko鎍u nie b璠zie w stanie ochroni Ziemi
przed 鄉iertelnym promieniowaniem kosmicznym. Stanie si tak, dlatego,
瞠 Ziemia jest zwykle chroniona przed tym promienioawaniem przez
magnetosfer S這鎍a, a ona r闚nie bardzo si kurczy. To powoduje, 瞠
swoisty parasol ochronny powoli si sk豉da.

Ostatnie obserwacje innych gwiazd wykonane za pomoc Kosmicznego
Teleskopu Hubble'a, i kilku europejskich teleskop闚, potwierdzi造, 瞠
niekt鏎e z nich, podobne do naszego S這鎍a nagle zaczynaj wykazywa
niewyt逝maczalne zachowania, a nast瘼nie szybko p璚znieje zmieniaj帷
si w czerwone giganty po瞠raj帷e okoliczne planety. To powinno
spowodowa zapalenie si przys這wiowych lampek ostrzegawczych.

I w豉郾ie teraz nasze S這鎍e r闚nie zaczyna zachowywa si dziwnie i
inaczej ni kiedykolwiek w historii obserwacji. To jest bardzo
k這potliwe dla naukowc闚 na ca造m 鈍iecie. Podczas gdy byli鄉y
oszukiwani nonsensem globalnego ocieplenia, S這鎍e zacz窸o stygn望.
Proces ten trwa nieprzerwanie w ci庵u ostatnich 32 lat. Teraz jest na
progu znacznie szybszego stygni璚ia, gdy zbli瘸 si do tak zwanego
Minimum Maundera.

Astronomowie z du膨 pewno軼i siebie przewidzieli, 瞠 S這鎍e zaczynie
si robi coraz gor皻sze ponownie w 2007 roku. Gdy ponownie ostyg這
stwierdzili tylko, 瞠 to nieoczekiwane...

Teraz S這鎍e teoretycznie wesz這 w szczyt cyklu, co powoduje obawy
wyst徙ienia burz s這necznych zdolnych niszczy nasze kruche
technologie, podczas gdy w rzeczywisto軼i trend spadkowy nadal
wyst瘼uje. Czy jest jaki punkt krytyczny, kt鏎ego przkroczenie
oznacza nawet wi瘯sze k這poty? Nikt tego nie wie. Gdy ostatni raz
aktywno嗆 gwiazdy spad豉 gwa速ownie zako鎍zy si okres mi璠zy
zlodowaceniami i rozpocz窸a si era lodowcowa, kt鏎a sku豉 lodem ca陰
p馧nocn p馧kul na ponad 100 000 lat.

Je郵i S這鎍e naprawd umiera l鏚 w ko鎍u spowije wi瘯szo嗆 planety.
Siedem miliard闚 ludzi b璠zie chcia這 篡 na lub w pobli簑 obszar闚
r闚nikowych, to oznacza zmiany na Ziemi na niewyobra瘸ln skal.
Pewnym pocieszeniem mo瞠 by to, 瞠 zwykle procesy okre郵ane jako
gwa速owne w skali kosmicznej w por闚naniu do dlugo嗆i 篡cia cz這wieka
s w istocie roz這穎ne w czasie.

毒鏚豉:

http://www.scientificamerican.com/article.cfm?id=solar-minimum-forecasting

http://www.space.com/8587-sun-strange-behavior-baffles-astronomers.html

http://www.sodahead.com/united-states/something-is-wrong-with-the-sun/question-2317879/

http://news.discovery.com/space/is-the-sun-emitting-a-mystery-particle.html

http://zmianynaziemi.pl/wideo/dziwne-zachowanie-slonca-niepokoi-astrofizykow

Apokalipsa zacz窸a si wype軟ia.

Antenka

Data: 2011-12-06 04:32:07
Autor: Zaba
S這鎍e zwariowa這?
======================================

Zaskoczeni astrofizycy wielokrotnie przeanalizowali dost瘼ne dane i
stwierdzili, 瞠 j康ro s這neczne si kurczy. To mo瞠 oznacza, 瞠 篡cie
naszej gwiazdy dobiega ko鎍a.

Jedyne co mozesz zrobic to posmarowac sie jakims mazidlem do opalania zeby sie ladnie i rowno upiec,:-).

Data: 2011-12-06 09:42:02
Autor: kogutek
S這鎍e zwariowa這?
Antenka <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisa(a):
Dziwne zachowanie S=B3o=F1ca niepokoi astrofizyk=F3w
=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=
=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D

Zaskoczeni astrofizycy wielokrotnie przeanalizowali dost=EApne dane i
stwierdzili, =BFe j=B1dro s=B3oneczne si=EA kurczy. To mo=BFe oznacza=E6, =
=BFe =BFycie
naszej gwiazdy dobiega ko=F1ca.

Astronomowie maj=B1 sposoby na szacowanie wieku takich obiekt=F3w jak
planety czy gwiazdy. Ustalony przez nich wiek S=B3o=F1ca to oko=B3o 5
miliard=F3w lat. Ta informacja by=B3a bardzo uspokajaj=B1ca, poniewa=BF
zgodnie z obserwacjami innych gwiazd podobnych do S=B3o=F1ca oznacza=B3o to=
,
=BFe pozosta=B3o jeszcze kilkana=B6cie miliard=F3w lat do jego =B6mierci. S=
pok=F3j
zmieni=B3 si=EA jednak w niepok=F3j a wszystko to z powodu wydarze=F1, jaki=
nast=B1pi=B3y w 2010 roku.

Po pierwsze okaza=B3o si=EA, =BFe j=B1dro S=B3o=F1ca maleje, wskazuje to, =
=BFe
gwiazda mo=BFe zu=BFywa=E6 paliwo wodorowe w szybszym tempie ni=BF dotychcz=
as
s=B1dzono. Gdy reakcje termoj=B1drowe w j=B1drze ko=F1cz=B1 zu=BFywa=E6 pal=
iwo
wodorowe, gwiazda zaczyna wykorzystywa=E6 nast=EApny komponent dost=EApny d=
spalania, czyli hel. Kiedy ten proces si=EA rozpocznie, wielko=B6=E6 naszeg=
S=B3o=F1ca znacznie si=EA powi=EAkszy i gwiazda stanie si=EA czerwonym
olbrzymem. S=B3o=F1ce raczej nie eksploduje, jako supernowa lub nova, bo
nie ma odpowiedniej masy. Po prostu spuchnie i odparuje Merkurego,
Wenus, Ziemi=EA i Marsa.

Po drugie, astrofizycy odkryli nieznany typ s=B3onecznych cz=B1stek
powoduj=B1cych mutacj=EA materii na Ziemi. Nie wiadomo, czym jest ten
dziwny, nowy rodzaj cz=B1stek? Nie wiadomo, jakie s=B1 ich w=B3a=B6ciwo=B6c=
i ani
dlaczego S=B3o=F1ce nagle zacz=EA=B3o je emitowa=E6. Cz=B1stki te przypomin=
aj=B1
neutrina ale nimi nie s=B1. Wp=B3ywaj=B1 one na przyk=B3ad na okresy
po=B3owicznego rozpadu izotop=F3w, zmieniaj=B1c je. Nasza nauka uwa=BFa=B3a=
 do
tej pory, =BFe warto=B6ci te s=B1 sta=B3e. Okazuje si=EA, =BFe tak nie jest=
 a to
wywraca do g=F3ry nogami takie technologie jak okre=B6lanie wieku za
pomoca izotopu w=EAgla C14, wskazania mog=B1 by=E6 po prostu b=B3=EAdne.

Wreszcie S=B3o=F1ce szybko stygnie i s=B3abnie w tak znacznym stopniu, =BFe
je=B6li proces nie ustanie w ko=F1cu nie b=EAdzie w stanie ochroni=E6 Ziemi
przed =B6miertelnym promieniowaniem kosmicznym. Stanie si=EA tak, dlatego,
=BFe Ziemia jest zwykle chroniona przed tym promienioawaniem przez
magnetosfer=EA S=B3o=F1ca, a ona r=F3wnie=BF bardzo si=EA kurczy. To powodu=
je, =BFe
swoisty parasol ochronny powoli si=EA sk=B3ada.

Ostatnie obserwacje innych gwiazd wykonane za pomoc=B1 Kosmicznego
Teleskopu Hubble'a, i kilku europejskich teleskop=F3w, potwierdzi=B3y, =BFe
niekt=F3re z nich, podobne do naszego S=B3o=F1ca nagle zaczynaj=B1 wykazywa=
=E6
niewyt=B3umaczalne zachowania, a nast=EApnie szybko p=EAcznieje zmieniaj=B1=
si=EA w czerwone giganty po=BFeraj=B1ce okoliczne planety. To powinno
spowodowa=E6 zapalenie si=EA przys=B3owiowych lampek ostrzegawczych.

I w=B3a=B6nie teraz nasze S=B3o=F1ce r=F3wnie=BF zaczyna zachowywa=E6 si=EA=
 dziwnie i
inaczej ni=BF kiedykolwiek w historii obserwacji. To jest bardzo
k=B3opotliwe dla naukowc=F3w na ca=B3ym =B6wiecie. Podczas gdy byli=B6my
oszukiwani nonsensem globalnego ocieplenia, S=B3o=F1ce zacz=EA=B3o stygn=B1=
=E6.
Proces ten trwa nieprzerwanie w ci=B1gu ostatnich 32 lat. Teraz jest na
progu znacznie szybszego stygni=EAcia, gdy=BF zbli=BFa si=EA do tak zwanego
Minimum Maundera.

Astronomowie z du=BF=B1 pewno=B6ci=B1 siebie przewidzieli, =BFe S=B3o=F1ce =
zaczynie
si=EA robi=E6 coraz gor=EAtsze ponownie w 2007 roku. Gdy ponownie ostyg=B3o
stwierdzili tylko, =BFe to nieoczekiwane...

Teraz S=B3o=F1ce teoretycznie wesz=B3o w szczyt cyklu, co powoduje obawy
wyst=B1pienia burz s=B3onecznych zdolnych niszczy=E6 nasze kruche
technologie, podczas gdy w rzeczywisto=B6ci trend spadkowy nadal
wyst=EApuje. Czy jest jaki=B6 punkt krytyczny, kt=F3rego przkroczenie
oznacza nawet wi=EAksze k=B3opoty? Nikt tego nie wie. Gdy ostatni raz
aktywno=B6=E6 gwiazdy spad=B3a gwa=B3townie zako=F1czy=B3 si=EA okres mi=EA=
dzy
zlodowaceniami i rozpocz=EA=B3a si=EA era lodowcowa, kt=F3ra sku=B3a lodem =
ca=B3=B1
p=F3=B3nocn=B1 p=F3=B3kul=EA na ponad 100 000 lat.

Je=B6li S=B3o=F1ce naprawd=EA umiera l=F3d w ko=F1cu spowije wi=EAkszo=B6=
=E6 planety.
Siedem miliard=F3w ludzi b=EAdzie chcia=B3o =BFy=E6 na lub w pobli=BFu obsz=
ar=F3w
r=F3wnikowych, to oznacza zmiany na Ziemi na niewyobra=BFaln=B1 skal=EA.
Pewnym pocieszeniem mo=BFe by=E6 to, =BFe zwykle procesy okre=B6lane jako
gwa=B3towne w skali kosmicznej w por=F3wnaniu do dlugo=B6=E6i =BFycia cz=B3=
owieka
s=B1 w istocie roz=B3o=BFone w czasie.

=ACr=F3d=B3a:

http://www.scientificamerican.com/article.cfm?id=3Dsolar-minimum-forecastin=

[...]

Apokalipsa zacz=EA=B3a si=EA wype=B3nia=E6.

Antenka
A napisali 瞠 S這鎍e ma si popsu jutro czy za sto lat. Bo jak za sto lat to
mnie to ko這 wentla lata.

Data: 2011-12-08 00:34:11
Autor: the_foe
S這鎍e zwariowa這?
W dniu 2011-12-06 10:42, kogutek pisze:
A napisali 瞠 S這鎍e ma si popsu jutro czy za sto lat. Bo jak za sto lat to
mnie to ko這 wentla lata.

zapewne, zamiast spokojnych kolejnych 5 mld lat zostalo nam tylko 100 mln...

--
the_foe

Data: 2011-12-06 11:48:59
Autor: Pan hrabia Bobrowski
S這鎍e zwariowa這?

U篡tkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisa w wiadomo軼i news:59b8749a-b396-46f1-91d3-76195bc5a27ed10g2000vbf.googlegroups.com...
Dziwne zachowanie S這鎍a niepokoi astrofizyk闚
======================================

Chyba bardziej ciebie. Wykopa貫 ju schron i zgromadzi貫 zapasy 篡wno軼i na pozosta貫 ci lata 篡cia?

BBR

Data: 2011-12-06 12:49:50
Autor: jadrys
Soce zwariowao?
W dniu 2011-12-06 10:15, Antenka pisze:
Dziwne zachowanie Soca niepokoi astrofizyk籀w
======================================

Zaskoczeni astrofizycy wielokrotnie przeanalizowali dostpne dane i
stwierdzili, 髒e jdro soneczne si kurczy. To mo髒e oznacza, 髒e 髒ycie
naszej gwiazdy dobiega koca.

Jeli Soce naprawd umiera l籀d w kocu spowije wikszo planety.
Siedem miliard籀w ludzi bdzie chciao 髒y na lub w pobli髒u obszar籀w
r籀wnikowych, to oznacza zmiany na Ziemi na niewyobra髒aln skal.
Pewnym pocieszeniem mo髒e by to, 髒e zwykle procesy okrelane jako
gwatowne w skali kosmicznej w por籀wnaniu do dlugoi 髒ycia czowieka
s w istocie rozo髒one w czasie.

Antenka

To raczej ludzie zwariowali sadzc 髒e s wyjtkowi, wszechmocni i nieomal r籀wni bogom. Wystarczy jeden mikroskopijny proces odbiegajcy od utartego schematu 髒eby nie pozosta po tym gatunku nawet lad. Czasem to wrcz z niedowierzaniem sucham tych "mdrych" ludk籀w z tytuami naukowymi przed nazwiskami, albo tych co si czuj "wacicieli ziemi". to jaki zbiorowy amok :-(

Pozdrawiam;-)

--
Kapitalizm jest chorob (zaraz) z kt籀r nale髒y walczy..
Instalujc Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku..

Data: 2011-12-06 08:40:52
Autor: Antenka
S這鎍e zwariowa這?
On 6 Gru, 12:49, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:

> To raczej ludzie zwariowali sadz帷 瞠 s wyj徠kowi, wszechmocni i
 nieomal r闚ni bogom. Wystarczy jeden mikroskopijny proces odbiegaj帷y
od
utartego schematu 瞠by nie pozosta po tym gatunku nawet 郵ad. Czasem
to wr璚z z niedowierzaniem s逝cham tych "m康rych" ludk闚 z tytu豉mi
naukowymi przed nazwiskami, albo tych co si czuj "w豉軼icieli
ziemi".to jaki zbiorowy amok :-(<

To rzeczywi軼ie mo瞠 鈍iadczy o ich ograniczeniu, o schematycznym
sposobie rozumowania i interpretowania pewnych zjawisk zachodz帷ych na
S這鎍u. Niestety nie ka盥y naukowiec, w tym przypadku astrofizyk,
astronom itd. potrafi przyzna si do ogranicze na jakie napotyka
zg喚biaj帷 pewne zjawiska wyst瘼uj帷ych we
Wszech鈍iecie.

Pewnego razu dane  by這 mi uczestniczy w arcyciekawym wyk豉dzie
wybitnego pozna雟kiego profesora fizyka kwantowego. Cz這wiek 闚 na
wskro skromny, o wielkim intelekcie przyzna si publicznie, 瞠 nauka
- chodzi這 o jego specjalno嗆, jest ograniczona poniewa na pewnym
etapie bada, brakuje narz璠zi i sposobu, 瞠by dane zjawisko zg喚bi.
Naukowca ogranicza czas i przestrze, a przede wszystkim ogromna ilo嗆
w御kich specjalizacji w obr瑿ie jednej dziedziny nauki, 瞠 nie
starczy這by ludzkiego 篡cia, 瞠by je po kolei zg喚bi.

:- /

Pozdrawiam;-)<

Jadrysku, wiedzia豉m, 瞠 Ty zrozumiesz te dziwne procesy zachodz帷e na
S這鎍u. ;-)

Pozdrawiam S.O.Z.J. ;-)

Antenka

Data: 2011-12-07 22:06:29
Autor: jadrys
Soce zwariowao?
W dniu 2011-12-06 17:40, Antenka pisze:

To rzeczywicie mo髒e wiadczy o ich ograniczeniu, o schematycznym
sposobie rozumowania i interpretowania pewnych zjawisk zachodzcych na
Socu. Niestety nie ka髒dy naukowiec, w tym przypadku astrofizyk,
astronom itd. potrafi przyzna si do ogranicze na jakie napotyka
zgbiajc pewne zjawiska wystpujcych we
Wszechwiecie.

Pewnego razu dane  byo mi uczestniczy w arcyciekawym wykadzie
wybitnego poznaskiego profesora fizyka kwantowego. Czowiek 籀w na
wskro skromny, o wielkim intelekcie przyzna si publicznie, 髒e nauka
- chodzio o jego specjalno, jest ograniczona poniewa髒 na pewnym
etapie bada, brakuje narzdzi i sposobu, 髒eby dane zjawisko zgbi.
Naukowca ogranicza czas i przestrze, a przede wszystkim ogromna ilo
wskich specjalizacji w obrbie jednej dziedziny nauki, 髒e nie
starczyoby ludzkiego 髒ycia, 髒eby je po kolei zgbi.

:- /

Pozdrawiam;-)<
Jadrysku, wiedziaam, 髒e Ty zrozumiesz te dziwne procesy zachodzce na
Socu. ;-)

Pozdrawiam S.O.Z.J. ;-)

Antenka

8-)

Pozdrawiam M.C.Z.;-)

Data: 2011-12-06 13:20:17
Autor: Jakub A. Krzewicki
Soce zwariowao?
wtorek, 6 grudnia 2011 10:15. carbon entity 'Antenka' <sweet.blue_eyes@wp.pl>

Apokalipsa zacza si wypenia.

Antenka

Nie martw si Antenko. Jest jeszcze wewntrzne soce w rodku wydr髒onej ziemi, w Szambhali ;)

http://lordwinterisle.blogspot.com/

Data: 2011-12-06 13:21:02
Autor: jrr
S這鎍e zwariowa這?
=====================================>
Zaskoczeni astrofizycy wielokrotnie przeanalizowali dost瘼ne dane i
stwierdzili, 瞠 j康ro s這neczne si kurczy.

Niech oni si zajm astrologi lub kaba陰.
S這neczne j康ro sk豉da si z helu (wypalony wod鏎), wi璚 jak mo瞠 sie
kurczy?

(ciach...)

毒鏚豉:

http://www.scientificamerican.com/article.cfm?id=solar-minimum-foreca....

Rzuci貫m okiem na ten link. Pisz tam o nienormalnie g喚bokim minimum
z 2008 roku i zdaje si, 瞠 boj si r闚nie nienormalnego maksimum.
Pozdrawiam
jb

Data: 2011-12-06 13:35:09
Autor: jrr
S這鎍e zwariowa這?
On 6 Gru, 22:21, jrr <jacekbia...@tlen.pl> wrote:
> [...]

> =====================================>
> Zaskoczeni astrofizycy wielokrotnie przeanalizowali dost瘼ne dane i

Oczywi軼ie nie mia貫m na my郵i astrofizyk闚, tylko stron:

Data: 2011-12-07 08:52:13
Autor: Bogdan Idzikowski
S這鎍e zwariowa這?

U篡tkownik "jrr" <jacekbialy0@tlen.pl> napisa w wiadomo軼i news:69853f37-6e70-4b44-95b0-de78a15659ffo9g2000vbc.googlegroups.com...
[...]

Proponuj ten link:
http://www.fizyka.net.pl/index.html?menu_file=astronomia%2Fm_astronomia.html&former_url=http%3A%2F%2Fwww.fizyka.net.pl%2Fastronomia%2Fastronomia_oa8.html

--
Jaros豉w-Zbawiciel Kaczy雟ki - "musimy uzyska w豉軼iw odpowied"

Data: 2011-12-08 07:19:10
Autor: Jacek Bia造
S這鎍e zwariowa這?
On 7 Gru, 08:52, "Bogdan Idzikowski" <bogda...@neostrada.pl> wrote:
U篡tkownik "jrr" <jacekbia...@tlen.pl> napisa w wiadomo軼inews:69853f37-6e70-4b44-95b0-de78a15659ffo9g2000vbc.googlegroups.com...
> [...]

> stwierdzili, 瞠 j康ro s這neczne si kurczy.

Niech oni si zajm astrologi lub kaba陰.
S這neczne j康ro sk豉da si z helu (wypalony wod鏎), wi璚 jak mo瞠 sie

Istotnie, mo瞠 si kurczy, ale to nieprawda.
Artyku bazuje na jednym angloj瞛ycznym 廝鏚le:

http://www.sodahead.com/united-states/something-is-wrong-with-the-sun/question-2317879/

Tu jest dyskusja na ten temat na pl.sci.kosmos:

http://groups.google.com/group/pl.sci.kosmos/browse_thread/thread/bfaeff7acddb0a99?hl=pl#

pzdr
jb

Data: 2011-12-08 18:40:52
Autor: Bogdan Idzikowski
S這鎍e zwariowa這?

U篡tkownik "Jacek Bia造" <jacekbialy0@tlen.pl> napisa w wiadomo軼i news:20c5d4f2-8734-4f26-8fed-bf09d6ac71a6o9g2000vbc.googlegroups.com...
> [...]

Proponuj ten link:http://www.fizyka.net.pl/index.html?menu_file=astronomia%2Fm_astronom...

Istotnie, mo瞠 si kurczy, ale to nieprawda.

=======================================

Mo瞠 jeszcze powiesz, 瞠 b鏬 nie istnieje?

--
Jaros豉w-Zbawiciel Kaczy雟ki - "musimy uzyska w豉軼iw odpowied"

Data: 2011-12-08 15:25:15
Autor: jrr
S這鎍e zwariowa這?
On 8 Gru, 18:40, "Bogdan Idzikowski" <bogda...@neostrada.pl> wrote:
U篡tkownik "Jacek Bia造" <jacekbia...@tlen.pl> napisa w wiadomo軼inews:20c5d4f2-8734-4f26-8fed-bf09d6ac71a6o9g2000vbc.googlegroups.com...
> [...]

> link:http://www.fizyka.net.pl/index.html?menu_file=astronomia%2Fm_astronom...

Istotnie, mo瞠 si kurczy, ale to nieprawda.

======================================>
Mo瞠 jeszcze powiesz, 瞠 b鏬 nie istnieje?

poki ma jadro to istnieje...
jb

--
Jaros豉w-Zbawiciel Kaczy雟ki - "musimy uzyska w豉軼iw odpowied"

Data: 2011-12-06 14:43:19
Autor: Grzegorz Z.
S這鎍e zwariowa這?
ka速enka napisa:

Apokalipsa zacz窸a si wype軟ia.

Nos ci ro郾ie, Pinokio.

--
"Tylko owce potrzebuj Pasterza"

Data: 2011-12-06 08:19:43
Autor: Antenka
S這鎍e zwariowa這?
On 6 Gru, 14:43, "Grzegorz Z." <jackspar...@noname.com>
Nos ci ro nie, Pinokio.<

I tylko tyle masz do powiedzenia?!!
Jeste kompletnie niemerytoryczny. :- /

Antenka

Data: 2011-12-06 18:14:31
Autor: Grzegorz Z.
S這鎍e zwariowa這?
Antenka napisa:

On 6 Gru, 14:43, "Grzegorz Z." <jackspar...@noname.com>
Nos ci ro nie, Pinokio.<

I tylko tyle masz do powiedzenia?!!
Jeste kompletnie niemerytoryczny. :- /

A ile razy pr鏏owa貫 zakopa 篡wcem swoj star? :)

--
"Tylko owce potrzebuj Pasterza"

Data: 2011-12-07 11:32:03
Autor: Antenka
S這鎍e zwariowa這?
On 6 Gru, 18:14, "Grzegorz Z." <jackspar...@noname.com> wrote:
Antenka napisa:

> On 6 Gru, 14:43, "Grzegorz Z." <jackspar...@noname.com>

> I tylko tyle masz do powiedzenia?!!
> Jeste kompletnie niemerytoryczny. :- /

A ile razy pr鏏owa貫 zakopa 篡wcem swoj star? :)

Jak star? O鈍ie mnie, bo nie wiem, o co ci biega. :-?

Antenka

V Nie zabijaj! - zapami皻aj se!

Data: 2011-12-08 07:42:32
Autor: Grzegorz Z.
S這鎍e zwariowa這?
Antenka napisa:

[...]

O to 瞠 jeste bardzo wyborczy w kwestii tego kto na tej grupie wypowiada
si merytorycznie a kto nie.

--
"Tylko owce potrzebuj Pasterza"

Data: 2011-12-07 16:37:11
Autor: XL
S這鎍e zwariowa這?
W dniu 2011-12-06 10:15, Antenka pisze:
Podczas gdy byli鄉y
oszukiwani nonsensem globalnego ocieplenia,

Kto by, to by 3-)

Je郵i S這鎍e naprawd umiera l鏚 w ko鎍u spowije wi瘯szo嗆 planety.
Siedem miliard闚 ludzi b璠zie chcia這 篡 na lub w pobli簑 obszar闚
r闚nikowych, to oznacza zmiany na Ziemi na niewyobra瘸ln skal.

Afryka przestanie by dzika, ot co ;-P

  > Apokalipsa zacz窸a si wype軟ia.

Atam zaraz apokalipsa. Falowy charakter zmian klimatycznych na Ziemi.

Data: 2011-12-07 11:29:39
Autor: Antenka
S這鎍e zwariowa這?
On 7 Gru, 16:37, XL <iks...@gazeta.pl> wrote:
W dniu 2011-12-06 10:15, Antenka pisze:

> Podczas gdy byli my
> oszukiwani nonsensem globalnego ocieplenia,

Kto by , to by 3-)

> Je li S o ce naprawd umiera l d w ko cu spowije wi kszo planety.
> Siedem miliard w ludzi b dzie chcia o y na lub w pobli u obszar w
> r wnikowych, to oznacza zmiany na Ziemi na niewyobra aln skal .

Afryka przestanie by dzika, ot co ;-P

> Apokalipsa zacz a si wype nia .

Atam zaraz apokalipsa. Falowy charakter zmian klimatycznych na Ziemi.

Ale podczas Apokalipsy te s przewidziane zmiany i nie tylko
klimatyczne.

Antenka

Lepiej m鏚lcie si wszyscy o mi這sierdzie nad 鈍iatem przed
wymierzeniem przez Boga sprawiedliwo軼i. Miara si przebra豉.

Data: 2011-12-08 05:00:17
Autor: stevep
S這鎍e zwariowa這?
Dnia 07-12-2011 o 20:29:39 Antenka <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisa(a):

> [...]

Lepiej m鏚lcie si wszyscy o mi這sierdzie nad 鈍iatem przed
wymierzeniem przez Boga sprawiedliwo軼i. Miara si przebra豉.

Za這篡豉 ju worek pokutny i 貫b posypany popio貫m?

--
stevep
U篡wam klienta poczty Opera Mail: http://www.opera.com/mail/

Data: 2011-12-07 21:13:05
Autor: kefirh
S這鎍e zwariowa這?
W dniu 2011-12-06 10:15, Antenka pisze:
Dziwne zachowanie S這鎍a niepokoi astrofizyk闚
[...]

No to heliocentrycy maj problem.
Ale to nie b璠zie problem dla Goldman Sachs,
bo zarabia si tak samo na wzro軼ie jak i na spadku

....temperatury.

kefirh

S這鎍e zwariowa這?