S³oñce zwariowa³o?

Data: 2011-12-07 16:37:11
Autor: XL
S³oñce zwariowa³o?
W dniu 2011-12-06 10:15, Antenka pisze:
Podczas gdy byli¶my
oszukiwani nonsensem globalnego ocieplenia,

Kto by³, to by³ 3-)

Je¶li S³oñce naprawdê umiera lód w koñcu spowije wiêkszo¶æ planety.
Siedem miliardów ludzi bêdzie chcia³o ¿yæ na lub w pobli¿u obszarów
równikowych, to oznacza zmiany na Ziemi na niewyobra¿aln± skalê.

Afryka przestanie byæ dzika, ot co ;-P

  > Apokalipsa zaczê³a siê wype³niaæ.

Atam zaraz apokalipsa. Falowy charakter zmian klimatycznych na Ziemi.

Data: 2011-12-07 11:29:39
Autor: Antenka
S³oñce zwariowa³o?
On 7 Gru, 16:37, XL <iks...@gazeta.pl> wrote:
W dniu 2011-12-06 10:15, Antenka pisze:

> Podczas gdy byli my
> oszukiwani nonsensem globalnego ocieplenia,

Kto by , to by 3-)

> Je li S o ce naprawd umiera l d w ko cu spowije wi kszo planety.
> Siedem miliard w ludzi b dzie chcia o y na lub w pobli u obszar w
> r wnikowych, to oznacza zmiany na Ziemi na niewyobra aln skal .

Afryka przestanie by dzika, ot co ;-P

  > Apokalipsa zacz a si wype nia .

Atam zaraz apokalipsa. Falowy charakter zmian klimatycznych na Ziemi.

Ale podczas Apokalipsy te¿ s± przewidziane zmiany i nie tylko
klimatyczne.

Antenka

Lepiej módlcie siê wszyscy o mi³osierdzie nad ¶wiatem przed
wymierzeniem przez Boga sprawiedliwo¶ci. Miara siê przebra³a.

Data: 2011-12-08 05:00:17
Autor: stevep
S³oñce zwariowa³o?
Dnia 07-12-2011 o 20:29:39 Antenka <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisa³(a):

> [...]

Lepiej módlcie siê wszyscy o mi³osierdzie nad ¶wiatem przed
wymierzeniem przez Boga sprawiedliwo¶ci. Miara siê przebra³a.

Za³o¿y³a¶ ju¿ worek pokutny i ³eb posypany popio³em?

--
stevep
U¿ywam klienta poczty Opera Mail: http://www.opera.com/mail/

S³oñce zwariowa³o?