Slow kilka ciekawych na temat Windows Phone

Data: 2014-04-20 08:00:27
Autor: Pszemol
Slow kilka ciekawych na temat Windows Phone
"atm" <_@vp.pl> wrote in message news:53518863$0$2240$65785112news.neostrada.pl...
http://www.spidersweb.pl/2014/04/windows-phone-po-35-roku.html

Cytat 1 który wpadł mi w oko:
Przekonywana byłam, że jedna kontrolka głośności do wszystkiego,
która powoduje wyciszenie muzyki nawet w słuchawkach, gdy wycisza
się powiadomienia, to najbardziej logiczne i wygodne rozwiązanie.
Dziś Windows Phone dostał dwa osobne ustawienia głośności,
jak w Androidzie.

I tak samo jak w iOS! Ciekawe czy można zgłaśniać/ściszać słuchawki
bez otwierania ekranu - mają te telefony jakieś guziki +/- czy tylko touch?
Bo akurat przy słuchaniu muzyki na słuchawkach przydaje się ta opcja
aby móc zgłośnić/ściszyć bez wyjmowania telefonu z kieszeni... albo
guzikami na kablu, na słuchawkach albo na telefonie.

Cytat 2 który wpadł mi w oko:
Słabe było oburzenie fanów Apple na smartfony z dużymi ekranami,
którzy mówili, że wszystko większe niż 3,5 cala jest zbyt duże, by
używać jedną dłonią. Dziś z radością używają czterech cali iPhone'a
i czekają na większe urządzenia.

4 calowy iPhone 5 i 5S lub 5C mają wciąż tą samą szerokość ekranu,
a więc nie zmieniło się nic jeśli chodzi o leżenie w dłoni...
To czy fani Apple czekają na większe urządzenia - nie wiem, mi 4" pasi.

Cytat 3:
to chyba najsmutniejszy wniosek - zmiany w Windows Phone, moim
zdaniem świetne, których oczekiwałam od lat, udowadniają, że
Microsoft albo jest powolny, albo miał w nosie użytkowników, albo.
chciał stworzyć system, z którym użytkownik wchodzi w interakcje
w nowy, innowacyjny i maksymalnie prosty sposób. To tak jak
z Windowsem 8 - to miało być coś wielkiego, nowoczesnego, innego
i świeżego.

Nie wyszło. Pomysł Microsoftu albo nie wypalił, albo pojawił się zbyt
wcześnie.

Ja myślę że wyszło, i że dobrze się stało że Windows obronił się przed
wymarciem, bo wyjdzie to tylko z korzyścią dla nas, użytkowników...
Im więcej liczących się grup mądrych ludzi, konkurujących ze sobą,
odpatrujących od siebie najlesze pomysły i wkomponujących je w swoje
urządzenia tym szybciej będzie postępować "ewolucja" urządzeń
i systemów. Unikniemy stagnacji takiej jaką widzieliśmy w przypadku
starej Nokii czy RIM/Blackberry, będzie dynamika i nowe ekscytujące
pomysły. Android i iOS bardzo upodobniły się do siebie przez ostatnie
kilka lat, powymieniały się dobrymi pomysłami i użytkownik korzysta.
To samo będzie po włączeniu do grupy "dużych graczy" również
Windows, które wciąż cierpi na dużo mniejszą ilość applikacji, ale to
się zmieni szybko jak tylko zostanie zauważony przez programistów :-)

Data: 2014-04-20 15:46:52
Autor: atm
[...]

Zaglosuj, dowiedz sie czego pragna uzytkownicy iPhone'a :]
http://www.cultofmac.com/272632/buy-iphone-larger-screen-poll/

Data: 2014-04-20 09:12:54
Autor: Pszemol
"atm" <_@vp.pl> wrote in message news:5353cfcd$0$2361$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Po pierwsze, wbrew temu co ta pani mówi, powiększenie ekranu z 3.5
do 4" w nowych wersjach iPhone 5 NIE wpłynęło na użytkowanie go
jedną ręką, i to był główny sens mojej wypowiedzi.

Co do ankiet tego typu, moim zdaniem nie są wiarygodnym badaniem
statystycznym bo próbka badanych nie jest statystycznie neutralna...

Data: 2014-04-20 18:14:51
Autor: atm
On 2014-04-20 16:12, Pszemol wrote:
"atm" <_@vp.pl> wrote in message
[...]

W czerwcu dowiemy sie czego "chca" uzytkownicy iPhone'ow gdy Tim wraz z Jonym przedstawia nowy, jedyny i najlepszy rozmiar ekranu.

Data: 2014-04-20 11:42:36
Autor: Pszemol
"atm" <_@vp.pl> wrote in message news:5353f27d$0$2149$65785112news.neostrada.pl...
[...]

To też fakt, że użytkownicy mogą sobie "chcieć" to czy tamto, a i tak
skazani są na to co im producent zaoferuje...

Zresztą to nie dotyczy tylko Appla ani tylko smartfonów.

Myślisz że Ford czy Acura pyta się użytkowników jakie auto chcą kupić?
Nie! Po prostu robią to co im wygodne, to co im się wydaje że będzie
chodliwe i to co im przyniesie największą korzyć... Taka Acura na ten
przykład, jeden z moich ulubionych producentów aut (wypasiona Honda)
postanowiła w linii 2015 zredukować listę modeli w USA i zamiast
TL i TSX będą oferować tylko jeden model TLX. I co im mogę zrobić
gdybym chciał wymienić mojego wysłużonego TL-S '2007 na nowego?
Ano nic... mogę sobie skoczyć. Bo nowego TL-S nie będzie i kropka panie.

Data: 2014-04-20 18:53:44
Autor: atm
On 2014-04-20 18:42, Pszemol wrote:
"atm" <_@vp.pl> wrote in message
[...]

Tylko wiedzisz, tu jest kluczowa roznica: jesli bedziesz sie upieral przy Hondzie to faktycznie masz pozamiatane. Lecz gdy wezmiesz pod uwage rowniez Mazde, Toyote, Subaru wspominajac tylko o Japonii to nagle okazuje sie, ze wybor jast znacznie wiekszy niz oferuje jedyna sluszna marka.
Za jakis czas bedzie mnie kusic Z2 Compact swoja wodoszczelnoscia, lepszymi proporcjami ekranu do wielkosci obudowy i ulepszonym aparatem, byc moze wezme tez pod uwage iPhone'a jesli faktycznie zyska wiekszy ekran. Jakas Nokia z WP 8.1 i dobrym aparatem tez bedzie do rozwazenia.
Nie mam potrzeby ograniczac sie do jedynego "slusznego" Samsunga choc o S2 akurat duzo dobrego moge powiedziec (w przeciwienstwie do S1).

Data: 2014-04-20 12:01:49
Autor: Pszemol
"atm" <_@vp.pl> wrote in message news:5353fb9a$0$2365$65785112news.neostrada.pl...
[...]

No proszę... to może zaproponuj mi odpowiednik Acura TL-S rocznik 2007
z innej stajni? Bo ja szukałem u konkurencji i wyboru nie było dużego...
Acura to dla Hondy to jest coś jak Lexus dla Toyoty - wypasione, luksusowe
wersje - luksus może Kategorii II w porównaniu do Mercedesa czy BMW
ale jest :-) Natomiast Mazda, Subaru nie robią w ogóle tego typu aut wcale.
Chyba ze się mylę, i pokażesz mi jakiegoś pojemnego Subaru co ma wolnossący
silnik 6-cylindrowy 3,5 litra mający > 280 koni mechanicznych i moment
obrotowy > 233 lb-ft czyli to co ma moja Acura TL-S?
Lexus na ten przykład robi podobne auto (IS) ale ma napęd na tylne koła...
A przy chicagowskich śnieżnych zimach jest to auto jednosezonowe na lato :-)

[...]

Ja też nie ograniczam się do jednego producenta a raczej chodzi mi o zestaw
ficzerków, tak jak przy wyborze auta...

Data: 2014-04-20 19:16:58
Autor: atm
[...]

Hehe, samochody z fajnym silnikiem sobie teraz odpuscilem. Jakis czas temu kupilem samochod "dla emeryta", tak z braku laku i....jest do bolu niezawodny, ale z konmi to tutaj nie da sie poszalec.

:-)

[...]

Wrzuc temat na grupe samochodowa, moze cos jednak Ci umknelo.
Jakis czas temu kumpel kusil Saabem 9-5 1.9 ok. 220KM w benzynie.
Ostatecznie podziekowalem i chyba dobrze zrobilem.

Data: 2014-04-20 20:32:19
Autor: atm
Slow kilka ciekawych na temat Windows Phone
Data: 2014-04-20 20:37:28
Autor: Waldek Godel
Slow kilka ciekawych na temat Windows Phone
Dnia Sun, 20 Apr 2014 20:32:19 +0200, atm napisał(a):

taka tam ciekawostka:
http://komorkomania.pl/1244,prawie-40-nabywcow-galaxy-s5-przesiadlo-sie-z-iphone-a

Nic dziwnego. Kupa ludzi na zachodzie ma dosyć wysokie abonamenty, w
których dostaje nawet topowe telefony za darmo. I chcą mieć modne telefony.
Ajfon już nie jest modny, bo zatrzymał się gdzieś w roki 2011. A szajsunga widać na każdym kroku, więc w końcu robi się moda.

Niestety to jest ten typ usera, jak pewien prawnik (a więc osoba rzekomo
inteligentna), który poprosił mnie o pomoc w założeniu konta w iTunes w
dwuletnim ajfonie. DWULETNIM.  --
Pozdrowienia, Waldek Godel
Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

Data: 2014-04-20 21:54:01
Autor: marfi
Użytkownik "Waldek Godel" <nospam@orangegsm.info> napisał w wiadomości news:1j0pwdm8qwsnk.dlglepper.institute.com...
[...]

  Mnie na łopatki rozłożył radca prawny, który wycenił swoje usługi na 1000 zł i przy wypisywaniu faktury zaczął szukać kalkulatora aby wyliczyć należny VAT :)

--
marfi

Data: 2014-04-20 21:07:06
Autor: Waldek Godel
Dnia Sun, 20 Apr 2014 21:54:01 +0200, marfi napisał(a):

  Mnie na łopatki rozłożył radca prawny, który wycenił swoje usługi na 1000 zł i przy wypisywaniu faktury zaczął szukać kalkulatora aby wyliczyć należny VAT :)

Jak to jest cena brutto i należy obliczyć netto to od 22% było w dół
18,03%, przy 23% to jest 18,70% - człowiek czasem się nad tym zastanowi...
No chyba, że ten 1000 to było na pewno stawka netto

Data: 2014-04-21 21:15:08
Autor: ToMasz
W dniu 20.04.2014 22:07, Waldek Godel pisze:
[...]

mają procenty na kalkulatorze a nie potrafią go używać. jakby nie mieli to by zrobili tak:

1000zł netto  razy 1.23 VAT= brutto
więc
1000zł brutto podzielić przez 1.23vat = netto
ToMasz

Data: 2014-04-21 00:20:21
Autor: J.F.
Dnia Sun, 20 Apr 2014 20:37:28 +0100, Waldek Godel napisał(a):
[...]

Nie modny, czy nie dobry ? Czy oni dobrze wiedza jaki z tego ajfona zlom, czy a odwrot - nie
wiedza jaki on dobry i jak beda klac na samsunga ?
[...]

Polski, amerykanski ? A ponoc tego sie nie daje uruchomic bez itunes ? J.

Data: 2014-04-20 23:53:40
Autor: Waldek Godel
Dnia Mon, 21 Apr 2014 00:20:21 +0200, J.F. napisał(a):

Nie modny, czy nie dobry ? Czy oni dobrze wiedza jaki z tego ajfona zlom, czy a odwrot - nie
wiedza jaki on dobry i jak beda klac na samsunga ?

Niemodny. Tak samo jak krawaty czy kroje sukienek

A ponoc tego sie nie daje uruchomic bez itunes ?

Aktywuje się przy starcie ale daje się pominąć zakładanie konta/logowanie.
Tylko, że wtedy nie da się wgrać żadnej apki (pomijając jailbreak) - czy to
wciąż jest smartfon?

Data: 2014-04-20 23:54:42
Autor: Waldek Godel
Slow kilka ciekawych na temat Windows Phone
Dnia Mon, 21 Apr 2014 00:20:21 +0200, J.F. napisał(a):

A ponoc tego sie nie daje uruchomic bez itunes ?

a... dopiero teraz załapałem.
Do wersji systemu 6.0 aktywacja musiała być po kablu z programem itunes na
pececie/maku. Od 6.0 w górę można aktywować bez peceta, po wifi/3G
Więc uwaga o komorze hibernacyjnej jest dosyć na miejscu :-)

I program itunes a konto itunes to dwie różne rzeczy.

Data: 2014-04-21 00:27:28
Autor: atm
[...]

Chyba niedawno prądu braklo w Twojej komorze kriogenicznej ;]

Data: 2014-04-21 22:23:30
Autor: atm
Slow kilka ciekawych na temat Windows Phone
Nie moglem sie powstrzymac - stare ale jare:
http://www.youtube.com/watch?v=x9xiC6s6jE0

Data: 2014-04-22 08:14:32
Autor: ToMasz
W dniu 21.04.2014 22:23, atm pisze:
Nie moglem sie powstrzymac - stare ale jare:
http://www.youtube.com/watch?v=x9xiC6s6jE0
Staram się aby moje telefony były w jak najlepszym stanie. po takich upadkach, nawet jak im nie pęknie szybka, mogą tracić zasięg itp. tak więc obudowa. ale bez jaj, nie s-line, bo to chroni prze zarysowaniem plecków. Moim zdaniem najlepsze są hybrydy, gdzie ochroną jest bardzo miękki silikon, a trzyma go na miejscu twardy plastik. chociaż jak jadę w teren, to zabieram obudowę armour, (armor) króra składa sie z kilku elementów i ma swoją szybkę.
teraz sedno sprawy. te obudowy o których wspomniałem można kupić do galaxy234 i iphona - wszystkich modeli i... sporadycznie do innych telefonów. tak więc test upadku tych dwóch - totalnie bez sensu.

ToMasz

Data: 2014-04-22 18:36:28
Autor: atm
On 2014-04-22 08:14, ToMasz wrote:
[...]

Oczywiscie moze, jednak dzieje sie to bardzo rzadko w przeciwienstwie do potluczonych wyswietlaczy.

[...]

Tak, wiem ze swietnie chronia jednak taka (jak i kazda inna) "prezerwatywka" podowuje, ze telefon nie wyglada dobrze a dodatkowo zyskuje na i tak niemalych rozmiarach. Tyle sie pisze o marnym samsungowym plastiku. Ale po zalozeniu etui traci to jakiekolwiek znaczenie czy pod spodem bedzie szklo, alu czy plastik; i tak bedzie wygladalo to zle.

teraz sedno sprawy. te obudowy o których wspomniałem można kupić do
galaxy234 i iphona - wszystkich modeli i... sporadycznie do innych
telefonów. tak więc test upadku tych dwóch - totalnie bez sensu.

Wg mnie ma spore znaczenie: daje pogladowa wiedze jak zachowa sie dany telefon w zyciu codziennym. Zauwaz, ze nie ma tam gotowania:
http://www.youtube.com/watch?v=Cwgr31I3Wg8
czy strzelania:
http://www.youtube.com/watch?v=3XiWD_LSVlk
(choc akurat w tym tescie tez znalazla sie praktyczna informacja: wodoszczelnosc S5 jest watpliwa w przypadku uderzenia o cos twardego w wodzie).
Droptest S2 vs iP4 pokazuje upadki z typowych wysokosci, ktore nie raz i nie dwa sie zdarzaja co pokazuja chocby aukcje na Allegro telefonow w idealnym stanie z jednym "zadrapaniem" na narozniku.

Data: 2014-04-22 18:59:52
Autor: atm
On 2014-04-22 08:14, ToMasz wrote:
[...]

Ten powienien sporo zniesc, choc chyba nie chwala sie gwarantowana wysokoscia upadku:
http://www.nipolmedia.pl/product.php?pid=466&gclid=COXQt5C28r0CFRCWtAodYWgACA

Data: 2014-04-20 20:44:37
Autor: J.F.
Dnia Sun, 20 Apr 2014 11:42:36 -0500, Pszemol napisał(a):
Myślisz że Ford czy Acura pyta się użytkowników jakie auto chcą kupić?
Nie! Po prostu robią to co im wygodne, to co im się wydaje że będzie
chodliwe i to co im przyniesie największą korzyć...

Ale w tym celu robia najpierw badania rynkowe :-)

[...]

A nowy TL-S nie nazywa sie wlasnie TLX ?

J.

Data: 2014-04-20 20:36:54
Autor: Pszemol
"J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote in message news:1bhoimfht0sgo$.p5q9if5neb4k$.dlg40tude.net...
[...]

Zgadujesz?
Bo tak samo można zgadywac na temat Apple i rozmiaru ekranu iPhone.

[...]

Nie, 2015 TLX to nowy model pomiędzy TSX i TL zastępujący TL i TSX.
Od 2015 nie będzie już ani tego TL ani tamtego TSX.
Tymczasem moja TL-S to była S-portowa, podkręcona i "upiększona"
wersja modelu TL, właściwa nazwa to było "TL Type-S":
http://www.autobytel.com/acura/tl/2007/reviews/2007-acura-tl-type-s-review-2763/
http://cars.about.com/od/acura/fr/jf_07acura_tl_s.htm

Data: 2014-04-21 21:11:47
Autor: ToMasz
Slow kilka ciekawych na temat Windows Phone

To też fakt, że użytkownicy mogą sobie "chcieć" to czy tamto, a i tak
skazani są na to co im producent zaoferuje...

Zresztą to nie dotyczy tylko Appla ani tylko smartfonów.
no właśnie że nie! tośmy parę lat temu tłumaczyli Tobie i Janowi S. Androida mozesz kupić w małym albo dużym telefonie z klawiaturą albo bez, za 199zł albo za 5 tyś. odpornego na utopienie, albo z wygiętym ekranem, z super jasnym ekranem, albo z super baterią. a iphona... w 3 wersjach+pad?

ToMasz

Slow kilka ciekawych na temat Windows Phone