Słów kilka o szczurach

Data: 2010-12-03 11:03:47
Autor: Hans Kloss
Słów kilka o szczurach
"Dwa tygodnie przed ostatnimi wyborami zadzwonił do mnie poseł z
którym jeszcze kilkana¶cie dni wcze¶niej układali¶my plany na
przyszło¶ć i powiedział że on i jego koledzy odchodz± z PiS. Na moje
pytanie dlaczego??? odpowiedział prawie że płacz±c że musi wyj¶ć bo
jego frakcja wychodzi.
- Jaka do palikota nędzy frakcja - zakl±łem jednocze¶nie zadaj±c
pytanie?
- No my, my podpięci pod Bielana i Kamińskiego...
- Słuchaj my¶lałem że jeste¶my podpięci pod kaczora i że gramy w
jednej drużynie?...
długie milczenie zanim w słuchawce odezwie się łami±cym głosem : -
kurwa my¶lisz że mnie jest łatwo? mam rodzinę na utrzymaniu i muszę
ryzykować że  znowu spadnę na samo dno.
- To po co chrzanisz o jakim¶ wychodzeniu z PiSu?
- No bo my wszyscy wychodzimy...
- A co z kaczorem, co z PiSem co kurwa z całym tym syfem z którym
razem walczyli¶my???
Odpowiedział mi i to były jego ostatnie słowa zanim rzucił słuchawkę i
potem nigdy go już osobi¶cie nie słyszałem...
- Kaczor walczy z całym ¶wiatem i nie ma szans na wygran±, a życie
jest zbyt krótkie by stać na przegranej pozycji. Je¶li zdecydujesz się
przej¶ć do naszej nowej organizacji zadzwoń.
No i kurde nie zadzwoniłem, zmieniłem opis w moim telefonie numeru
posła na "nie odbierać" , podobnie uczyniłem z sze¶cioma innymi
politykami którzy dzwonili do mnie z propozycj± przej¶cia do PJN i
zostania szefem nowych struktur w moim regionie. [...]"
Cało¶ć na: http://psychodelicznykaczysta.salon24.pl/256245,ostatni-wpis-na-salonie

I  wolna droga. Słusznie napisał kto¶ w komentarzu pod powyższym
tekstem :
będziemy walczyć w cieniu.
J-23

Data: 2010-12-03 19:37:32
Autor: obserwator
Słów kilka o szczurach
Scenariusz wiec jest realizowany. Polecam tekst ktory taki scenariusz, przewidywal.

Jarosław Kaczyński uciekł grabarzowi spod łopaty. Według planu miał znaleĽć
się w samolocie i polegn±ć razem ze swoim bratem. Tylko przez czysty przypadek
do tego samolotu nie wsiadł i w ten sposób ocalił swoje życie. Ale nie na
długo. Wyrok na siebie zawiesił, ale go nie anulował.

Polska należy do cywilizacji euroatlantyckiej. Moskowia i prusactwo należ± do
cywilizacji moskiewsko pruskiej. Ci z Moskowicinów, którzy s± ¶wiadomi swojej
przynależno¶ci cywilizacyjnej, zaliczaj± do niej też prusactwo. Nazywaj± je,
mał± Rosj± (Czekam na Iwana GroĽnego, Fronda, 11 12, 1998, rozmowa z
Aleksandrem Duginem, rozmawiał: Grzegorz Górny, Moskwa, marzec 1998).

Między różnymi cywilizacjami nigdy nie ma pokoju. Zawsze s± ze sob±
skonfliktowane. Cywilizacja moskiewsko pruska nie tworzy obszaru spójnego.
Jest przedzielona Polsk±. Polska w obszarze cywilizacji moskiewsko pruskiej
stanowi dziurę. Nic więc dziwnego, że cywilizacja moskiewsko pruska d±ży do
załatania tej dziury. Toczy się leninowskie, kto kogo. Cywilizacja moskiewsko
pruska wie, że nie może istnieć, jeżeli istnieć będzie cywilizacja
euroatlantycka. ¦wiat jest na to za mały. Jeżeli cywilizacja moskiewsko pruska
ma przetrwać, cywilizacja euroatlantycka musi znikn±ć i vice versa. Toczy się
walka na ¶mierć i życie. Zwycięzca może być tylko jeden.

Współcze¶nie na ¶wiecie pozostały już tylko dwa kraje należ±ce (czę¶ciowo) do
cywilizacji euroatlantyckiej. USA i Polska. Cywilizacja moskiewsko pruska jest
za słaba na bezpo¶rednie zniszczenie USA. Obecnie może tylko podejmować
starania wyrzucenia USA z Europy. Ale jest wystarczaj±co silna na podejmowanie
działań bezpo¶rednio skierowanych przeciwko Polsce. W mniejszym stopniu s± to
działania zbrojne, w większym — specjalne.

Od ponad trzech wieków specsłużby Moskowii i prusactwa niszcz± Polskę
działaniami specjalnymi przy użyciu agentur wpływu. Ze cezurę można przyj±ć
Pokój Grzymułtowskiego z 6 maja AD 1686 (trzy lata po bitwie pod Wiedniem),
który dał Moskowii prawo zbrojnej interwencji na terytorium Polski. Za jego
współczesny odpowiednik można uznać oddanie ¶ledztwa w sprawie zamachu w ręce
zamachowców. Od ponad trzech wieków specsłużby Moskowii i prusactwa werbuj± do
swoich agentur wpływu rodzim± kanalię, zaprzańców i renegatów. To jest 1/3
długo¶ci trwania polskiej państwowo¶ci. Dla każdego państwa 1/3 długo¶ci jego
dziejów jest okresem bardzo długim. I ¶wiadczy o trwało¶ci tego zjawiska. W
tej sytuacji zarzut spiskowej teorii dziejów brzmi, jak pokwitowanie odbioru
jurgieltu.

W historii zwraca się nadmiern± uwagę na konflikty zbrojne między Moskowi± i
prusactwem, zwłaszcza na obie wojny ¶wiatowe. Ale one s± w ich stosunkach
zdarzeniami wyj±tkowymi. Sytuacj± normaln± jest współpraca Moskowii i
prusactwa w działaniach specjalnych przeciwko Polsce.

Los Jarosława Kaczyńskiego z losem Polski zwi±zany jest bardziej niż los
Romualda Traugutta. Traugutt przystępuj±c do powstania styczniowego i staj±c
na czele Rz±du Narodowego wiedział, że wydaje na siebie wyrok ¶mierci. Kwesti±
było nie, czy, tylko, kiedy. Romuald Traugutt został skazany i stracony jako
polski patriota. Wszedł do panteonu polskich bohaterów narodowych. Jego imię
nosz± szkoły i ulice.

Chwilowo zawieszony wyrok na Jarosława Kaczyńskiego też zostanie wykonany. Ale
nie w taki sposób jak na Traugutcie i Lechu Kaczyńskim. Specsłużby państw
wrogich nie powtórz± tego błędu i nie wyprodukuj± następnego męczennika.

Jarosław Kaczyński zanim zostanie zamordowany, wcze¶niej zostanie oczerniony i
poniżony. Zgnojony. Całkowicie. Nie może umrzeć, jako m±ż stanu. Wcze¶niej niż
samego Jarosława Kaczyńskiego trzeba zabić pamięć o nim. Nie wolno dopu¶cić do
wytworzenia się jego kultu.

Zostanie pomówiony o dopuszczenie się rzeczy strasznych. Do preparowania
zarzutów zostan± użyte znaczne siły i ¶rodki. Będ± starannie zaplanowane i
przeprowadzone kombinacje operacyjne. Jarosław Kaczyński zostanie zamordowany
dopiero wtedy, kiedy wszyscy się od niego odwróc±, a jego imię nie będzie
szanowane, tylko budziło wstręt i obrzydzenie.

Samo zamordowanie Jarosława Kaczyńskiego też będzie szczególne. Może nawet nie
zostanie pochowany w po¶więconej ziemi, tylko pod murem cmentarnym. Może
specsłużby państw wrogich upozoruj± samobójstwo. Może zamorduj± go
współwięĽniowie, kiedy zostanie posadzony pod zarzutem pedofilii. Może
oficjaln± wersj± będzie przepicie b±dĽ przedawkowanie narkotyków. Może
zamorduje go jego rzekomy homoseksualny kochanek. Może zamorduj± go bezdomni,
współlokatorzy kanału ciepłowniczego. Może umrze, jako pacjent szpitala
psychiatrycznego.

Specsłużby państw wrogich nawet po ¶mierci Jarosława Kaczyńskiego będ±
kontynuowali swoj± akcję. Na zwłokach wytworz± ¶lady ukłuć igł±, jak od
zażywania narkotyków. Przebior± w damsk± sukienkę i uszminkuj±. Sfotografuj± i
szeroko rozpropaguj±.

A może ciało Jarosława Kaczyńskiego nie zostanie odnalezione. Powodzenie
żadnej operacji specjalnej nigdy nie jest stuprocentowe. Zawsze istnieje
ryzyko, że kiedy¶, nawet po latach, prawda wyjdzie na jaw. Chodzi o to, aby,
nawet jeżeli kiedy¶ Jarosław Kaczyński zostanie zrehabilitowany, nie było jego
grobu, jako potencjalnego miejsca kultu.

Ciało Jarosława Kaczyńskiego może zostać zutylizowane. Specsłużby państw
wrogich mog± dorobić Jarosławowi Kaczyńskiemu życie po¶miertne. Rozpu¶cić
plotkę o jego ucieczce. Rozesłać za nim międzynarodowy list gończy. Preparować
doniesienia o poczynaniach Jarosława Kaczyńskiego w miejscach ukrywania się.

Jeżeli to czytaj± funkcjonariusze specsłużb Moskowii, to, być może, za¶miewaj±
się z mojej naiwno¶ci. To, co ja klecę nieudolnie, oni już dawno maj±
opracowane profesjonalnie. Moskowia ma zacofan± gospodarkę surowcow±. Z jej
powodu rozpadł się СССР. Jako¶ to Moskowicinów niczego nie nauczyło. Ich
gospodarka wci±ż jest surowcowa. Nie dlatego, żeby Moskowicini byli głupsi,
ulepieni z gorszej gliny b±dĽ wyewoluowali od głupszej małpy. Między poczuciem
humoru i inteligencj± jest korelacja dodatnia. Polska miała opinię
najweselszego baraku obozu Państw Demokracji Ludowej. Niewykluczone, że
Moskowicini maj± poczucie humoru od Polaków jeszcze większe. Ale należ± do
innej cywilizacji. I maj± inne priorytety. Wysocy funkcjonariusze władz
Moskowii przede wszystkim obmy¶laj± palny oszukiwania wrogów. Gospodarka jest
na planie dalszym. Specsłużby Moskowii maj± swoje własne akademie. W nich już
dawno zostały opracowane metody gnojenia, przy których moje powyższe
amatorskie wypociny to piku¶.

Straszliwy los Jarosława Kaczyńskiego ma Polaków zastraszyć. Wbić do łbów, że
Polak nie będ±cy agentem wpływu specsłużb obcych kariery nie zrobi. A jeżeli
będzie próbował przed zwerbowaniem, to skończy, jak Jarosław Kaczyński. To
będzie przekaz bardzo czytelny i wyraĽny. Jeżeli chcesz zrobić karierę, to
wykaż się i czekaj na werbunek. Pluj na Polskę i wszystko co polskie, a
wychwalaj jej wrogów. Przykładem Jarosława Kaczyńskiego Polaków należy
sterroryzować tak bardzo, aby już tylko sama my¶l o robieniu kariery bez
werbunku wywoływała strach tak wielki, że aż uwidaczniaj±cy się mimowolnymi
zewnętrznymi czynno¶ciami fizjologicznymi.

Oprawienie Jarosława Kaczyńskiego przynosi wrogom Polski ten sam skutek, co
stłumienie powstania, ale jest nieporównanie tańsze. Dlatego nie będzie
żadnych oszczędno¶ci na jego wykonaniu. Każde pieni±dze wydane na zgnojenie i
zamordowanie Jarosława Kaczyńskiego s± inwestycj±, która zwróci się po wielokroć.

Jarosława Kaczyńskiego może uratować tylko sam Jarosław Kaczyński. Ocaleje,
jeżeli będzie dobrym prezydentem i zbuduje silne oraz sprawne państwo. To
tylko dobre państwo może osłonić Jarosława Kaczyńskiego przed jego wrogami.

Jarosław Kaczyński będzie dobrym prezydentem nie tylko z powodów
patriotycznych, miło¶ci ojczyzny i poczucia obowi±zków wobec niej. Jarosław
Kaczyński będzie dobrym prezydentem także z powodów bardzo osobistych, będzie
bronił swoj± cze¶ć i swoje życie.

Głosuj±c na Jarosława Kaczyńskiego działamy nie tylko we własnym interesie,
ale także dla Polski, dla ¶wiata i na rzecz ¶wiatowego pokoju.

Data: 2010-12-03 21:04:07
Autor: Marek Czaplicki
Słów kilka o szczurach
 obserwator pisze w pi±tek, 3 grudnia 2010 20:37, na grupie pl.soc.polityka:
[...]

tekst trochę spóĽniony. wybory prezydenckie odbyły się parę miesięcy temu, chyba że
artykuł obliczony jest jako aktualny za parę lat.
--
3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2010-12-03 20:23:17
Autor: obserwator
Słów kilka o szczurach
Marek Czaplicki <emcza@gazeta.pl> napisał(a):
> [...]

a że
artykuł obliczony jest jako aktualny za parę lat.

wkleilem calosc, chocia tekst byl napiany przed wyborami....ale kto wie
czy moze nie stac sie aktualny. Bardzo wazne jest to ostatnie zdanie ktore z tego tekstu zacytowales.

Data: 2010-12-03 21:44:07
Autor: Marek Czaplicki
Słów kilka o szczurach
 obserwator pisze w pi±tek, 3 grudnia 2010 21:23, na grupie pl.soc.polityka:

> [...]

czy moze nie stac sie aktualny. Bardzo wazne jest to ostatnie zdanie ktore
lecz jednak większa czę¶ć głosuj±cych w wyborach obywateli uznała, że lepszym
prezydentem ma być pan Bronisław Komorowski. co do zdania: tak naprawdę to jak widać
ostatnio na przykładzie wikileaks.org nie licz± się deklaracje, ale działanie. i tak
naprawdę to nigdy się nie dowiemy kto byłby lepszym prezydentem, z uwagi na to że
kazdemu z nich przypisany jest jego czas, w którym działa. pan prezes Jarosław
Kaczyński uczynił za¶ do tego, żeby by potwierdzić uznanie go przez wyborców
za "gorszego kandydata" bardzo wiele. mówił po przegranych wyborach a to, że to wina
sztabowców, tak jakby to oni kandydowali, uznał wybranego przez wiekszo¶ć za
wybranego przez pomyłkę itp...
--
3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2010-12-03 21:00:26
Autor: obserwator
Słów kilka o szczurach
Marek Czaplicki <emcza@gazeta.pl> napisał(a):
lecz jednak większa czę¶ć głosuj±cych w wyborach obywateli uznała, że lepszym
prezydentem ma być pan Bronisław Komorowski. co do zdania: tak naprawdę to jak widać

przy tak przygotowanej propagandzie antyczaczsytowskiej przez polskojezyczne
media, to ta wygrana jest dosc cieniutka.

[...]

gdyby Jarosklaw zginal, to tez bylo by ci malo dowodow?

Nie zamierzam ciebie przekonywac. Skoro nadal widzisz rzeczywistosc na opak. To kwestia osobistej etyki i moralnosci. widac masz podobna jak ci z PO. Jesli ci tak odpowiada, to wolna droga. Tylko pozniej nie obwiniaj calego
swiata, za twoje przyszle zycie ktore ci stworzy Bronek Gafa do spolki z
tchorzliwa marionetka, antypolskich sluzb - Tuskiem.

Data: 2010-12-03 22:04:58
Autor: Marek Czaplicki
Słów kilka o szczurach
 obserwator pisze w pi±tek, 3 grudnia 2010 22:00, na grupie pl.soc.polityka:
[...]

a ja ze zdziwieniem czytam słowa: "co by było gdyby?". polityka poznaje się najlepiej
wtedy kiedy musi zmierzyć się z przegran±.
--
3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2010-12-03 21:38:55
Autor: obserwator
Słów kilka o szczurach
Marek Czaplicki <emcza@gazeta.pl> napisał(a):
a ja ze zdziwieniem czytam słowa: "co by było gdyby?". polityka poznaje się naj
lepiej
wtedy kiedy musi zmierzyć się z przegran±.

i po co wekslujesz temat? Chcesz go zneutralizowac? Kto umie myslec logicznie,
to sobie pewne fakty skojarzy i wyciagnie dla siebie wnioski.
Dlatego tez podkleilem tekst pod post ktory zalozyl poprzednik - bo sie z jedo
postem wiaze. Dzisiaj najcenniejsza sprawa jest dostep do informacji. Tej w Polsce nie ma.
Nawet polski internet jest opanowany przez agentow dezinformacji i
pozytecznych idiotow.

Ludzie sa poddawani ciaglemu praniu mozgow od rzekomego upadku komunizmu.
Sytuacja ekonomiczna Polski jest w tej chwili taka, ze niebawem sie to wszytko
rypnie, bo UE nie zdobedzie juz srodkow na pomoc dla Polski.

A Polska bedzie tej pomocy BARDZO potrzebowala. Ameryka jest w sytuacji
analogicznej, ale na pewno to zalamanie gospodarcze z roznych wzglegow,
przetrwa. My Ameryka nie jestesmy - niestety.

Jak to bedzie wygladalo w Polsce, to mniej wiecej mozna przewidziec.
Dzisiaj na salonie24 inteligentny dziennikarz Gadowski, wyobrazil sobie, ze
bedzie to wygladalo jak na Dworcu Centralnym w Warszawie, kiedy musial tam
spedzic dzisiaj wiele czasu.

Ja jestem tylko obserwatorem i nadziwic sie nie moge, jak moi rodacy daja sie
oglupiac takim oszustom, chamom i szmaciakom, mimo, ze moga juz jezdzic po
calym swiecie i zobaczyc jak to u innych wyglada.

Osobiscie mysle, ze tylko bezmyslny szmaciak, albo wrog =  moze taka polityke
jaka prowadzi miernota Tusk, popierac. Teraz dolaczyl jeszcze ktos taki wybrany de facto przez WSI (= sowiecke
powiazania), jak ta ofiara losu, bez honoru i godnosci - Komorowski.

I jestescie jeszcze z tego dumni i zadowoleni - bo zrobilisci na zlosc PiS i
Kaczynskiemu. Zalosne.

Data: 2010-12-04 08:09:35
Autor: cytryna
S³ów kilka o szczurach
 obserwator pisze w pi&plusmn;tek, 3 grudnia 2010 22:00, na grupie pl.soc.polityka:
> [...]
> swiata, za twoje przyszle zycie ktore ci stworzy Bronek Gafa do spolki z
> tchorzliwa marionetka, antypolskich sluzb - Tuskiem.
-- -- -

a ja ze zdziwieniem czytam s&sup3;owa: "co by by&sup3;o gdyby?". polityka poznaje si&ecirc;
najlepiej wtedy kiedy musi zmierzy&aelig; si&ecirc; z przegran&plusmn;.
--
Widzieli¶my pożal się Boże przegranego polityka w 2005 roku, kiedy to WSI nie dopilnowało odpowiedniego wyboru. Toczył z mordy pianę jak w¶ciekły pies, wył,
k±sał, opluwał, gnoił przy pomocy polskojęzycznych szmatławców i stacji TV konkurenta. Teraz chłopaki przyłożyli się do roboty i dosypali co trzeba do urn wyborczych i wyszło tak jak Moskowia zaplanowała. Ba nawet zaplanowali z cał± precyzj± wycieczkę patriotyczn± z kwiatem polsko¶ci. A szmaty wyj± z rado¶ci proponuj±c recykling Tu154M na puszki z zimnym Lechem. Zbrodnia zdrady

Data: 2010-12-05 02:00:59
Autor: Jaksa
SĹ‚Ăłw kilka o szczurach
On Fri, 03 Dec 2010 22:04:58 +0100, Marek Czaplicki <emcza@gazeta.pl>  wrote:

 obserwator pisze w piÄ…tek, 3 grudnia 2010 22:00, na grupie  pl.soc.polityka:
[...]

a ja ze zdziwieniem czytam sĹ‚owa: "co by byĹ‚o gdyby?". polityka poznaje  siÄ™ najlepiej
wtedy kiedy musi zmierzyć się z przegraną.

Jestes oczywiscie zbyt prostym czlowiekiem, by skojarzyc ze JK
przegral wszystko w latach 90-tych, a niedawno wrocil z bratem
jako premier i prezydent.

A takze i tego, ze to jedyny polityk w Polsce ktoremu taki comeback
sie udal, ani Kwach, ani Mazower, ani Cimoszka, ani Bielecki, nikt
z nich tego nie powtorzyl.

No coz, dobrze by byo bys zdal sobie sprawe ze swoich niedomagan
intelektualnych, i z tego ze jestes zwyklym ciolem.

Jaksa

Data: 2010-12-03 22:38:21
Autor: Jaksa
SĹ‚Ăłw kilka o szczurach
On Fri, 03 Dec 2010 20:37:32 +0100,  obserwator  <darz_bor@gazeta.skasuj-to.pl> wrote:

Scenariusz wiec jest realizowany.

Polecam tekst ktory taki scenariusz, przewidywal.

JarosĹ‚aw KaczyĹ„ski uciekĹ‚ grabarzowi spod Ĺ‚opaty. WedĹ‚ug planu miaĹ‚  znaleźć
siÄ™ w samolocie i polegnąć razem ze swoim bratem. Tylko przez czysty  przypadek
do tego samolotu nie wsiadł i w ten sposób ocalił swoje życie. Ale nie na
długo. Wyrok na siebie zawiesił, ale go nie anulował.

Polska naleĹĽy do cywilizacji euroatlantyckiej. Moskowia i prusactwo  naleĹĽÄ… do
cywilizacji moskiewsko pruskiej. Ci z MoskowicinĂłw, ktĂłrzy sÄ… Ĺ›wiadomi  swojej

Po co wymyslac nowe nazwy? Feliks Koneczny juz zakwalifikowal oba byty do
jednej cywilizacji, ktora trafnie nazwal bizantyjska. Rosja (czesciowo,
bo jej drugie wieksze pluco to cywilizacja turanska) i Prusy to tylko jej
pozniejsze wcielenia.

Dworstwo, intrygi, biurokracja, wysokie podatki, szczegolna rola
i pojmowanie prawa, relacje jednostki ze spoleczenstwem, militaryzm,
to tylko jej najwaznejsze elementy, a jest ich cale mnostwo.

przynaleĹĽnoĹ›ci cywilizacyjnej, zaliczajÄ… do niej teĹĽ prusactwo. NazywajÄ…  je,
małą Rosją (Czekam na Iwana Groźnego, Fronda, 11 12, 1998, rozmowa z
Aleksandrem Duginem, rozmawiał: Grzegorz Górny, Moskwa, marzec 1998).

Między różnymi cywilizacjami nigdy nie ma pokoju. Zawsze są ze sobą
skonfliktowane. Cywilizacja moskiewsko pruska nie tworzy obszaru  spĂłjnego.
Jest przedzielona PolskÄ…. Polska w obszarze cywilizacji moskiewsko  pruskiej
stanowi dziurÄ™. Nic wiÄ™c dziwnego, ĹĽe cywilizacja moskiewsko pruska dÄ…ĹĽy  do
zaĹ‚atania tej dziury. Toczy siÄ™ leninowskie, kto kogo. Cywilizacja  moskiewsko
pruska wie, że nie może istnieć, jeżeli istnieć będzie cywilizacja
euroatlantycka. Świat jest na to za mały. Jeżeli cywilizacja moskiewsko

Nie nalezy zapominac, ze dziekowac Bogu, Prusy zostaly anihilowane.
Niemcy, w szczegolnosci dawne Niemcy zachodnie, to juz nie Prusy.

Zjednoczone Niemcy co prawda sprusialy nam conieco, ale dalej sytuacja
jest jakosciowo inna od tej z 19 wieku.

To wazne, a zadnego rozpoznania tego faktu w tym artykule nie widze.

pruska
ma przetrwać, cywilizacja euroatlantycka musi zniknąć i vice versa.  Toczy siÄ™
walka na śmierć i życie. Zwycięzca może być tylko jeden.

cywilizacji euroatlantyckiej. USA i Polska. Cywilizacja moskiewsko

A to juz bzdura, bzdura absolutna, jakis wariat z think-tanku pozal
sie Boze polskiej "prawicy"?

Ja uwazam ze USA zaczelo sie wylamywac ze wspolnej tradycji lacinskiej
(nie bez usilnej pracy zydomasonerii) i ze raczej nalezaloby je dzisiaj
traktowac juz jako osobna cywilizacje.

pruska jest
za słaba na bezpośrednie zniszczenie USA. Obecnie może tylko podejmować
starania wyrzucenia USA z Europy. Ale jest wystarczajÄ…co silna na  podejmowanie
dziaĹ‚aĹ„ bezpoĹ›rednio skierowanych przeciwko Polsce. W mniejszym stopniu  sÄ… to
działania zbrojne, w większym &#8212; specjalne.

Od ponad trzech wieków specsłużby Moskowii i prusactwa niszczą Polskę
dziaĹ‚aniami specjalnymi przy uĹĽyciu agentur wpĹ‚ywu. Ze cezurÄ™ moĹĽna  przyjąć
PokĂłj GrzymuĹ‚towskiego z 6 maja AD 1686 (trzy lata po bitwie pod  Wiedniem),
ktĂłry daĹ‚ Moskowii prawo zbrojnej interwencji na terytorium Polski. Za  jego
współczesny odpowiednik moĹĽna uznać oddanie Ĺ›ledztwa w sprawie zamachu w  rÄ™ce
zamachowcĂłw. Od ponad trzech wiekĂłw specsĹ‚uĹĽby Moskowii i prusactwa  werbujÄ… do
swoich agentur wpĹ‚ywu rodzimÄ… kanaliÄ™, zaprzaĹ„cĂłw i renegatĂłw. To jest  1/3

Fakt, smutne, 300 lat slabosci, 1/4 naszej historii i to tej najnowszej.
Kanalii u nas dostatek. W sumie ewenement na mapie Europy, niestety.

tej sytuacji zarzut spiskowej teorii dziejĂłw brzmi, jak pokwitowanie  odbioru
jurgieltu.

W historii zwraca siÄ™ nadmiernÄ… uwagÄ™ na konflikty zbrojne miÄ™dzy  MoskowiÄ… i
prusactwem, zwłaszcza na obie wojny światowe. Ale one są w ich stosunkach
zdarzeniami wyjątkowymi. Sytuacją normalną jest współpraca Moskowii i
prusactwa w działaniach specjalnych przeciwko Polsce.

Los Jarosława Kaczyńskiego z losem Polski związany jest bardziej niż los
Romualda Traugutta. Traugutt przystÄ™pujÄ…c do powstania styczniowego i  stajÄ…c
na czele RzÄ…du Narodowego wiedziaĹ‚, ĹĽe wydaje na siebie wyrok Ĺ›mierci.  KwestiÄ…
byĹ‚o nie, czy, tylko, kiedy. Romuald Traugutt zostaĹ‚ skazany i stracony  jako
polski patriota. WszedĹ‚ do panteonu polskich bohaterĂłw narodowych. Jego  imiÄ™
noszą szkoły i ulice.

Chwilowo zawieszony wyrok na JarosĹ‚awa KaczyĹ„skiego teĹĽ zostanie  wykonany. Ale
nie w taki sposób jak na Traugutcie i Lechu Kaczyńskim. Specsłużby państw
wrogich nie powtórzą tego błędu i nie wyprodukują następnego męczennika.

JarosĹ‚aw KaczyĹ„ski zanim zostanie zamordowany, wczeĹ›niej zostanie  oczerniony i

Och nie, prosze! Bitte nein!

JK to w zadnym razie kandydat na bohatera! Wiem wiecej niz mam ochote
powiedziec, ale to co wiem, stawia JK w innej kategorii niz Pilsudskiego,
Dmowskiego, Langiewicza (ta tradycja jest mi blizsza!) czy Traugutta.

Jesli ja wiem (nie sa to sprawy obyczajowe) to wiedza to rowniez inne
ciemne sily. Dlaczego wiec nie uzyly tej wiedzy przeciwko JK?

Dlaczego ze jest on wyjatkowo korzystnym katalizatorem niezadowolenia,
a jego rozliczne przywary i niedoskonalosci sprawiaja, ze bardzo malo
prawdopodobne jest, azeby kiedykolwiek powrocil do "wladzy" i zeby
potrafil zrobic z niej sensowny uzytek?

Jaksa

Data: 2010-12-03 21:56:22
Autor: obserwator
Słów kilka o szczurach
Jaksa <Jaksa@podole.pl> napisał(a):
Nie nalezy zapominac, ze dziekowac Bogu, Prusy zostaly anihilowane.
Niemcy, w szczegolnosci dawne Niemcy zachodnie, to juz nie Prusy.

taaa, niemcy to teraz inni ludzie:)))))

Zjednoczone Niemcy co prawda sprusialy nam conieco, ale dalej sytuacja
jest jakosciowo inna od tej z 19 wieku.

to sie jeszcze okaze w najblizszej przyszlosci.
To wazne, a zadnego rozpoznania tego faktu w tym artykule nie widze.

bo nie ma czego rozpoznawac. Wejdz sobie na salon24. Tam pisze pewien czlowiek
ktory sytuacje Polakow ktorzy wyemigrowali do Niemiec dosc dokladnie i
uczciwie opisuje. Jego teksty znam i mam do niego zaufanie, a twoje nie
badrdzo mi sie podobaja.

> pruska
> ma przetrwa=C4=87, cywilizacja euroatlantycka musi znikn=C4=85=C4=87 i=
 vice versa.  =

> Toczy si=C4=99
> walka na =C5=9Bmier=C4=87 i =C5=BCycie. Zwyci=C4=99zca mo=C5=BCe by=C4=
=87 tylko jeden.

> Wsp=C3=B3=C5=82cze=C5=9Bnie na =C5=9Bwiecie pozosta=C5=82y ju=C5=BC ty=
lko dwa kraje nale=C5=BC=C4=85ce  =

> (cz=C4=99=C5=9Bciowo) do
> cywilizacji euroatlantyckiej. USA i Polska. Cywilizacja moskiewsko

A to juz bzdura, bzdura absolutna, jakis wariat z think-tanku pozal
sie Boze polskiej "prawicy"?

na pewno to nie bzdura. A ty sie po prostu niespecjalnie dobrze orientujesz.
jak ta sytuacja wyglada.

Ja uwazam ze USA zaczelo sie wylamywac ze wspolnej tradycji lacinskiej
(nie bez usilnej pracy zydomasonerii) i ze raczej nalezaloby je dzisiaj
traktowac juz jako osobna cywilizacje.

stary, sorry, ja tez mam wiele zastrzezen do Zydow i za nimi nie przepadam.
Ale daj se siana z ta zydomasoneria. Sytuacja z wplywem Zydow na polityke
amerykanska wyglada zupelnie inaczej, anizeli to jest sugerowane w Polsce.

Oni, rzeczywiscie wkrecaja sie do kazdej partii i probuja przejac wplywy, ale
wbrew pozorom nie wszyscy ci ludzie uwazaja sie za Zydow, tylko sa normalnymi
obywatelami danego kraju. Tez sie zra miedzy soba jak Polacy.

> tej sytuacji zarzut spiskowej teorii dziej=C3=B3w brzmi, jak pokwitowa=
nie  =

> odbioru
> jurgieltu.
>
> W historii zwraca si=C4=99 nadmiern=C4=85 uwag=C4=99 na konflikty zbro=
jne mi=C4=99dzy  =

> Moskowi=C4=85 i
> prusactwem, zw=C5=82aszcza na obie wojny =C5=9Bwiatowe. Ale one s=C4=85=
 w ich stosunkach
> zdarzeniami wyj=C4=85tkowymi. Sytuacj=C4=85 normaln=C4=85 jest wsp=C3=B3=
=C5=82praca Moskowii i
> prusactwa w dzia=C5=82aniach specjalnych przeciwko Polsce.
>
> Los Jaros=C5=82awa Kaczy=C5=84skiego z losem Polski zwi=C4=85zany jest=
 bardziej ni=C5=BC los
> Romualda Traugutta. Traugutt przyst=C4=99puj=C4=85c do powstania stycz=
niowego i  =

> staj=C4=85c
> na czele Rz=C4=85du Narodowego wiedzia=C5=82, =C5=BCe wydaje na siebie=
 wyrok =C5=9Bmierci.  =

> Kwesti=C4=85
> by=C5=82o nie, czy, tylko, kiedy. Romuald Traugutt zosta=C5=82 skazany=
 i stracony  =

> jako
> polski patriota. Wszed=C5=82 do panteonu polskich bohater=C3=B3w narod=
owych. Jego  =

> imi=C4=99
> nosz=C4=85 szko=C5=82y i ulice.
>
> Chwilowo zawieszony wyrok na Jaros=C5=82awa Kaczy=C5=84skiego te=C5=BC=
 zostanie  =

> wykonany. Ale
> nie w taki spos=C3=B3b jak na Traugutcie i Lechu Kaczy=C5=84skim. Spec=
s=C5=82u=C5=BCby pa=C5=84stw
> wrogich nie powt=C3=B3rz=C4=85 tego b=C5=82=C4=99du i nie wyprodukuj=C4=
=85 nast=C4=99pnego m=C4=99czennika.

> Jaros=C5=82aw Kaczy=C5=84ski zanim zostanie zamordowany, wcze=C5=9Bnie=
j zostanie  =

,
[...]

 No to dzieki za pogawentke. Mnie wystarczy.

Data: 2010-12-03 23:26:18
Autor: Jaksa
SĹ‚Ăłw kilka o szczurach
On Fri, 03 Dec 2010 22:56:22 +0100,  obserwator  <darz_bor@gazeta.skasuj-to.pl> wrote:

Jaksa <Jaksa@podole.pl> napisał(a):

Nie nalezy zapominac, ze dziekowac Bogu, Prusy zostaly anihilowane.
Niemcy, w szczegolnosci dawne Niemcy zachodnie, to juz nie Prusy.

taaa, niemcy to teraz inni ludzie:)))))

Faktycznie, inni. W Gdansku przed wojna mozna bylo dostac po mordzie
za mowienie po polsku, dzisiaj mozesz tego jezyka uzywac w knajpie
piwnej (no, przynajmniej w rejonach nad Renem) i zadnych specjalnych
scesji z tego tytulu nie bedzie.

[...]

Polacy ktorzy wyemigrowali do Niemiec stanowia dosc szczegolna grupe.
Socjologicznie i takze intelektualnie. Wiesci ze smietnika mnie nie
interesuja, a widok z kubla na smieci narzuca pewna perspektywe.
Mocno spaczona.

uczciwie opisuje. Jego teksty znam i mam do niego zaufanie, a twoje nie
badrdzo mi sie podobaja.

To co tobie sie podoba a co nie, to mnie akurat nie obchodzi.
Do kogo masz zaufanie, tez mi raczej powiewa.

> [...]

sie Boze polskiej "prawicy"?

na pewno to nie bzdura. A ty sie po prostu niespecjalnie dobrze  orientujesz.

Wydaje mi sie, ze Ameryke znam jak wlasna kieszen. Ale gdzie tam sie bede
klocil z jakims specjalista od rwania poszyc z dachow :)

[...]

Pewnie nie zdajesz sobie nawet sprawy z infantylnosci wlasnych
wypowiedzi powyzej. I temu ze sobie sam w niej przeczysz.

Oczywiscie, ze nie wszyscy amerykanscy Zydzi uwazaja sie za Zydow
na obcym terenie w poszukiwaniu zeru, znam takich co sa nawet
i antysyjonistami, ale to przeciez nie oni nadaja kierunek amerykanskiej
polityce.

Ta jest zdominowana przez zydomasonerie i lewackie zydowskie wplywy
w mediach i Hollywood (co jest tozsame).

> [...]

potrafil zrobic z niej sensowny uzytek?

No to dzieki za pogawentke. Mnie wystarczy.

A prosze bardzo, pewnie kolega potrzebuje prostszych i mniej abstrakcyjnych
tematow. Rozumiem. Polecam Pietrzykowskiego i Kaweckiego, bedzie jak  znalazl.

Jaksa

Data: 2010-12-03 22:45:50
Autor: Jaksa
SĹ‚Ăłw kilka o szczurach
On Fri, 03 Dec 2010 20:03:47 +0100, Hans Kloss <mrdevilyn@gmail.com> wrote:

"Dwa tygodnie przed ostatnimi wyborami zadzwonił do mnie poseł z
którym jeszcze kilkanaście dni wcześniej układaliśmy plany na
przyszłość i powiedział że on i jego koledzy odchodzą z PiS. Na moje
pytanie dlaczego??? odpowiedział prawie że płacząc że musi wyjść bo
jego frakcja wychodzi.
- Jaka do palikota nędzy frakcja - zakląłem jednocześnie zadając
pytanie?
- No my, my podpięci pod Bielana i Kamińskiego...
- Słuchaj myślałem że jesteśmy podpięci pod kaczora i że gramy w
jednej druĹĽynie?...
długie milczenie zanim w słuchawce odezwie się łamiącym głosem : -
kurwa myślisz że mnie jest łatwo? mam rodzinę na utrzymaniu i muszę
ryzykować ĹĽe  znowu spadnÄ™ na samo dno.
- To po co chrzanisz o jakimĹ› wychodzeniu z PiSu?
- No bo my wszyscy wychodzimy...
- A co z kaczorem, co z PiSem co kurwa z całym tym syfem z którym
razem walczyliśmy???
Odpowiedział mi i to były jego ostatnie słowa zanim rzucił słuchawkę i
potem nigdy go już osobiście nie słyszałem...
- Kaczor walczy z całym światem i nie ma szans na wygraną, a życie
jest zbyt krótkie by stać na przegranej pozycji. Jeśli zdecydujesz się
przejść do naszej nowej organizacji zadzwoń.
No i kurde nie zadzwoniłem, zmieniłem opis w moim telefonie numeru
posła na "nie odbierać" , podobnie uczyniłem z sześcioma innymi
politykami którzy dzwonili do mnie z propozycją przejścia do PJN i
zostania szefem nowych struktur w moim regionie. [...]"
CaĹ‚ość na:  http://psychodelicznykaczysta.salon24.pl/256245,ostatni-wpis-na-salonie

I to sa wlasnie "umiejetnosci" JK.

Umiejetnosci doboru wspolpracownikow.

Od Gosiewskiego, Jarzembskiego (kretyn-etnolog od stoczni w Gdansku),
Sikorskiego, Marcinkiewicza, Ziobry i kogo tam jeszcze, wszystkie te
nalane mordy owlosionych kurdupli i z reguly o pewnej nadwadze, nie chce
nawet myslec o krytetiach doboru (byc moze nieswiadomych)!.

Polska potrzebuje zmiany.
Ale tej zmiany nie dokona JK, bo nie ma ku temu zdolnosci.
Nie dokona jej tez Ziober, ani zaden inny wacek z tej stajni.

Amen
Jaksa

Data: 2010-12-03 14:13:54
Autor: Hans Kloss
Słów kilka o szczurach
On 3 Gru, 22:45, Jaksa <Ja...@podole.pl> wrote:

[...]

Więcej napiszę: tej zmiany nie dokona NIKT. Nikt w pojedynkę.
Kaczorowi winni¶cie dozgonn± wdzięczno¶ć za to że zebrał do kupy
wszystko co w naszym kraju antykomusze, wszystko co antyplatfonskie,
wszystkich tych  którym nie podobała się perspektywa zUWolenia kraju.
Bez niego wszyscy owi nie do¶ć jewroipejscy  malkontenci byliby nadal
dzieleni przez "wiadomo kogo" na dziesi±tki różnistych partyjek
kłóc±cych się do nieprzytomno¶ci między sob± o kształt korony na
głowie orła białego albo o to czy pilniejsza jest naprawa obyczajów
czy też raczej naprawa gospodarki. To już przerabiali¶my w latach
90tych i temu wła¶nie panowie Kaczyńscy wspólnymi siłami położyli
kres.
Spieprzenie tego jest równoznaczne z oddaniem władzy platfonsiarstwu
na długie lata. Bo marzenia o drugim Piłsudskim, Pinochecie czy Franco
możecie w dzisiejszej sytuacji geopolitycznej spokojnie między bajki
włożyć.
J-23

Data: 2010-12-03 23:44:44
Autor: Jaksa
SĹ‚Ăłw kilka o szczurach
On Fri, 03 Dec 2010 23:13:54 +0100, Hans Kloss <mrdevilyn@gmail.com> wrote:

[...]

To sie zgadza. Musimy byc jak jedna piesc. Tylko wtedy wygramy.

Kaczorowi winniście dozgonną wdzięczność za to że zebrał do kupy
wszystko co w naszym kraju antykomusze, wszystko co antyplatfonskie,
wszystkich tych  ktĂłrym nie podobaĹ‚a siÄ™ perspektywa zUWolenia kraju.
Bez niego wszyscy owi nie dość jewroipejscy  malkontenci byliby nadal
dzieleni przez "wiadomo kogo" na dziesiątki różnistych partyjek
kłócących się do nieprzytomności między sobą o kształt korony na
głowie orła białego albo o to czy pilniejsza jest naprawa obyczajów
czy też raczej naprawa gospodarki. To już przerabialiśmy w latach
90tych i temu właśnie panowie Kaczyńscy wspólnymi siłami położyli
[...]

To jasne. Ale mam taka mala nadzieje, na duze niepokoje.
Na tyle duze, by doszlo do zmiany.

Innych mozliwosci na razie nie widze.
JK nie zmierza nigdzie.

Jaksa

Data: 2010-12-04 01:39:01
Autor: Lorn
SĹ‚Ăłw kilka o szczurach
W dniu 2010-12-03 23:44, Jaksa pisze:
To sie zgadza. Musimy byc jak jedna piesc. Tylko wtedy wygramy.

http://www.youtube.com/watch?v=hh9NwwkVvLA

Boli? ;-p

Data: 2010-12-05 01:56:44
Autor: Jaksa
SĹ‚Ăłw kilka o szczurach
On Sat, 04 Dec 2010 01:39:01 +0100, Lorn <ateagina@poczta.fm> wrote:

W dniu 2010-12-03 23:44, Jaksa pisze:
To sie zgadza. Musimy byc jak jedna piesc. Tylko wtedy wygramy.

http://www.youtube.com/watch?v=hh9NwwkVvLA

Boli? ;-p

Nie klikam w linki od osob ktorych nie powazam chocby w minimalnym
stopniu, a wiec ta niewatpliwe wazna wiadomosc ktora chciales mi
przekazac, zupelnie mnie ominela.

Jaksa

Data: 2010-12-08 00:04:54
Autor: Lorn
SĹ‚Ăłw kilka o szczurach
W dniu 2010-12-05 01:56, Jaksa pisze:
[...]

Kliknij... Przeniesiesz się z marzeń do rzeczywistości ;-p

Słów kilka o szczurach