S³owa Churchila

Data: 2019-02-21 06:10:58
Autor: Stachu Chebel
S³owa Churchila
Honor stracili¶cie, a wojnê i tak bêdziecie mieli. Jak idealnie te s³owa pasuj± do niedawnych wydarzeñ...

Data: 2019-02-21 15:14:11
Autor: u2
S³owa Churchila
W dniu 21.02.2019 o 15:10, hebel pisze:
Honor stracili¶cie, a wojnê i tak bêdziecie mieli.

Jak idealnie te s³owa pasuj± do niedawnych wydarzeñ...

heblikowi zapewne chodzi o Niemcy:)

https://misyjne.pl/ojciec-klimuszko-polska-bedzie-oaza-spokoju-wizja/

     Polska bêdzie ¼ród³em nowego prawa na ¶wiecie, zostanie tak uhonorowana wysoko, jak ¿aden kraj w Europie (...) Polsce bêd± siê k³aniaæ narody Europy. Widzê mapê Europy, widzê or³a polskiego w koronie. Polska ja¶nieje jak s³oñce i blask ten pada naoko³o. Do nas bêd± przyje¿d¿aæ inni, aby ¿yæ tutaj i szczyciæ siê tym.

     Je¶li chodzi o nasz naród, to mogê nadmieniæ, ¿e gdybym mia³ ¿yæ jeszcze piêædziesi±t lat i mia³ do wyboru sta³y pobyt w dowolnym kraju na ¶wiecie, wybra³bym bez wahania Polskê, pomimo jej nieszczê¶liwego po³o¿enia geograficznego. Nad Polsk± bowiem nie widzê ciê¿kich chmur, lecz promienne blaski przysz³o¶ci.

--
George Orwell :

Data: 2019-02-21 15:16:35
Autor: A. Filip
S³owa Churchila
Stachu Chebel <stchebel@gmail.com> pisze:
Honor stracili¶cie, a wojnê i tak bêdziecie mieli. Jak idealnie te s³owa pasuj± do niedawnych wydarzeñ...

Których i której ich strony?

A bez wyja¶nieñ: Kiedy Izrael w ramach wojny zrzuci swoje atomówki na Polskê?

Data: 2019-02-21 06:48:16
Autor: Stachu Chebel
S³owa Churchila
W dniu czwartek, 21 lutego 2019 15:16:36 UTC+1 u¿ytkownik A. Filip napisa³:
Stachu Chebel <stchebel@gmail.com> pisze:
> Honor stracili¶cie, a wojnê i tak bêdziecie mieli. >
> Jak idealnie te s³owa pasuj± do niedawnych wydarzeñ...

Których i której ich strony?

Konferencja w wawie (Iran), resztê odczyta³e¶ prawid³owo.

A bez wyja¶nieñ: Kiedy Izrael w ramach wojny zrzuci swoje atomówki na Polskê?

Mo¿e nie a¿ tak..

Data: 2019-02-22 16:17:01
Autor: Pajdak
S³owa Churchila
pajac "A. Filip" <anfi@pseudonim.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:anfi+6z5r0cecwf-j2l4@wp.eu...
[...]

Kiedy tylko zechce.

--
Pajdak

Data: 2019-02-22 08:28:51
Autor: bytomir.torpeksowy
S³owa Churchila
u¿ytkownik Stachu Chebel napisa³:
Honor stracili¶cie, a wojnê i tak bêdziecie mieli. Jak idealnie te s³owa pasuj± do niedawnych wydarzeñ...

Nu ale koniec koñców wygrali.

Znaczy bitwê przegrali ale wojnê wygrali.
Ze srulkami to nie wiadomo, gdy¿ albowiem poniewa¿ niejaka prof. Pa³wowicz mia³a skurwysyñsko szatañski pomys³ typu:
dostaniem my odszkodowania od niemca za straty wojenne, po czym oddamy je srulkom. Genialne! Jakby kto¶ mi naszcza³ na ³eb.

Data: 2019-02-22 17:55:35
Autor: boukun
S³owa Churchila
U¿ytkownik  napisa³ w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Gwiazda Dawida
4h temu

Nie bedzie dobrze, popatrzmy na metryki i paszporty pis rzadu, wiekszosc to posiadacze izraelskich paszportow, nie wiem tylko, czy maja tez polskie

Data: 2019-02-22 18:06:15
Autor: u2
S³owa Churchila
W dniu 22.02.2019 o 17:28, bytomir.torpeksowy@gmail.com pisze:
Jakby kto¶ mi naszcza³ na ³eb.

fuj bytek, ty ci±gle w klozecie siedzisz i stamt±d nadajesz ?:)

--
George Orwell :

S³owa Churchila