S³owa Donalda Tuska - ku pamiêci m³odemu pokoleniu

Data: 2010-05-26 18:56:42
Autor: Klin
S³owa Donalda Tuska - ku pamiêci m³odemu pokoleniu

  " Co pozostanie z polsko¶ci, gdy odejmiemy od niej ca³y ten wznios³o-ponuro-¶mieszny teatr niespe³nionych marzeñ i nieuzasadnionych urojeñ? Polsko¶æ to nienormalno¶æ - takie skojarzenie nasuwa mi siê z bolesn± uporczywo¶ci±, kiedy tylko dotykam tego niechcianego tematu. Polsko¶æ wywo³uje u mnie odruch buntu: historia, geografia, pech dziejowy i Bóg wie co jeszcze, wrzuci³y na moje barki brzemiê, którego nie mam specjalnie ochoty d¼wigaæ... Piêkniejsza od Polski jest ucieczka od Polski - tej ziemi konkretnej, przegranej, brudnej i biednej. I dlatego tak czêsto nas og³upia, za¶lepia, prowadzi w krainê mitu. Sama jest mitem "

Data: 2010-05-26 20:38:20
Autor: Klin
S³owa Donalda Tuska - ku pamiêci m³odemu pokoleniu
U¿ytkownik Klin > napisa³:

[...]

   Mam pytanie: Zdecydowali¶cie siê oddaæ Babci dowód czy te¿ ju¿ sami
   solidaryzujecie  ze skandalicznymi s³owami tego Pana?

S³owa Donalda Tuska - ku pamiêci m³odemu pokoleniu