Słowacja: Trstena - Demanova Dolina

Data: 2011-12-26 18:56:51
Autor: to
Słowacja: Trstena - Demanova Dolina
begin Uncle Pete
W styczniu wybieram siÄ™ samochodem zapchanym bagaĹĽami i rodzinÄ… na
Słowację, na Chopok i mam pytanie, czy ktoś przerabiał oba warianty
dojazdu od granicy i powie, jaki jest lepszy

Ja bym tam w ogóle, przy tej pogodzie, nie jechał. :>

Data: 2011-12-26 21:00:09
Autor: Uncle Pete
SĹ‚owacja: Trstena - Demanova Dolina
Ja bym tam w ogóle, przy tej pogodzie, nie jechał. :>

Muszę - wnuk będzie miał ma ferie. W razie czego będziemy do akwaparku chodzić :) Zresztą na samej górze śnieg już jest i wyciągi działają: http://www.jasna.sk/osrodek/kolejki-wycigi-nartostrady/pl/zima/

Piotr

Data: 2011-12-26 23:13:42
Autor: J.F.
Dnia Mon, 26 Dec 2011 21:00:09 +0100, Uncle Pete napisał(a):
Ja bym tam w ogóle, przy tej pogodzie, nie jechał. :>
Muszę - wnuk będzie miał ma ferie. W razie czego będziemy do akwaparku chodzić :)

Akwaparkow to i po nsszej stronie nie zabraknie - Zakopane, Bialka,
Bukowina, Szaflary - jest co zwiedzac :-)

J.

Data: 2011-12-27 00:45:22
Autor: Rafał Grzelak
J.F. wrote:

> Muszę - wnuk będzie miał ma ferie. W razie czego będziemy do
> akwaparku chodzić :)

Akwaparkow to i po nsszej stronie nie zabraknie - Zakopane, Bialka,
Bukowina, Szaflary - jest co zwiedzac :-)

Nie wiem jak ten nowy w Bialce, ale Bukowina w porownaniu z Tatralandia
wypada marnie.

--
Pozdrawiam, Rafał.
rg[na]skrzynka[kropka]pl

Data: 2011-12-27 08:44:16
Autor: J.F.
Dnia Tue, 27 Dec 2011 00:45:22 +0000 (UTC), Rafał Grzelak napisał(a):
J.F. wrote:
Akwaparkow to i po nsszej stronie nie zabraknie - Zakopane, Bialka,
Bukowina, Szaflary - jest co zwiedzac :-)

Nie wiem jak ten nowy w Bialce, ale Bukowina w porownaniu z Tatralandia
wypada marnie.

No to i reszta wypada marnie, aczkolwiek zima optyka sie troche zmienia :)

J.

Data: 2011-12-27 20:50:44
Autor: Rafał Grzelak
J.F. wrote:

> Tatralandia wypada marnie.

No to i reszta wypada marnie, aczkolwiek zima optyka sie troche
zmienia :)

Latem nie bylem - porownuje zima. :)
Bialke moze za 2 tygodnie przetestuje.

--
Pozdrawiam, Rafał.
rg[na]skrzynka[kropka]pl

Data: 2011-12-28 13:44:43
Autor: Arek
W dniu 2011-12-26 23:13, J.F. pisze:
[...]

Tylko aby móc z tego korzystać, trzeba być masochist±. Dojazd w okolice Zakopanego w okolicach jakiegokolwiek to czysta głupota.

A.

Słowacja: Trstena - Demanova Dolina