Słowacja i Irlandia też wygrały

Data: 2009-04-02 10:12:20
Autor: Bartosz B.
Słowacja i Irlandia też wygrały
Wszędzie mówią i piszą, że to źle.
Jak dla mnie porażka Słowenii bardzo dobra. Mamy ich już z głowy. Zwycięstwo Irlandii nic nie da, bo i tak ogolimy ich we wrześniu. Bardziej obawiam się tego, czy czasem nie przyjdzie nam grać z czechami o drugie miejsce. Wiele rostrzygnie się 5 września kiedy to Słowacy podejmą Czechów. Gdybyśmy chcieli zająć jeszcze pierwsze miejsce to niech wygrają Czesi. Jeśli wygrają Słowacy, to właścwie już po Czechach. Słowaków nie dogonimy, ale drugie miejsce będzie bardzo realne.

Tylko bzdura o której kiedyś pisałem. Te nasze drugie miejsce może być najgorsze (w ilości punktów) ze wszystkich drugich miejsc. Wtedy nawet w barażach nie zagramy. Tfu, odpukać.

--
Bartosz Bajków             Gadu-Gadu:98566
http://www.berlinka.pcp.pl

Data: 2009-04-02 11:02:20
Autor: tomus_king
[...]

Słowacja troche popsuła nam sytuacje ale jest jeszcze wiele możliwych wariantów. Tak czy tak musimy we wrześniu wygrać oba mecze i wtedy bedziemy mieć przejrzystrzą sytuacje. Narazie Szadkowski na swoim blogu coś pokalkulował:

http://michalszadkowski.blox.pl/2009/04/Scenariusz-na-awans-dla-Polski.html

Data: 2009-04-02 13:48:01
Autor: Bartosz B.

Użytkownik "tomus_king " <tomus_king@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:gr25vs$o62$1inews.gazeta.pl...
http://michalszadkowski.blox.pl/2009/04/Scenariusz-na-awans-dla-Polski.html

Właśnie widzę, że wnikliwą analizą doszedł do tego co ja wyżej napisałem na "oko".

To mi się podoba:
"Załóżmy, że San Marino przegra resztę meczów. I że Polska pokona Irlandię Północną (d), Słowenię (w), i Słowację (d)"

1. Polska         9          19

2. Słowacja     7          15

3. Słowenia     9          14

4. Irlandia Północna   8          13

5. Czechy        7          11

6. San Marino 10        0

"Polska awansuje bezpośrednio jeśli: Zremisuje z Czechami, a Słowacja straci punkty z Czechami i Irlandią Północną (reszta meczów bez znaczenia)."

Data: 2009-04-02 21:47:02
Autor: Bartosz B.
Słowacja i Irlandia też wygrały
Klasyfikacja zespołów z drugich miejsc w dziewięciu grupach eliminacyjnych pod względem liczby straconych punktów:

grupa 1: Węgry - 5 pkt
grupa 2: Szwajcaria - 5
grupa 3: Słowacja - 3, Polska - 8
grupa 4: Rosja - 3