Słowacja - na co zwrócić uwagę (GPS, etc)

Data: 2011-08-01 07:38:05
Autor: mz
Słowacja - na co zwrócić uwagę (GPS, etc)
A nie lepiej zapytać nawet mailowo w ich konsulacie w Warszawie ?
Ja tak kiedyś zrobiłem to co mi odpowiedzieli wydrukowałem i miałem przy sobie jakby sie jakis nadgorliwy przyczepił. Naszczęscie nie było nadgorliwych.
Jak już będą cie kontrolować to co powiesz, że na grupie ci ktoś tak napisał, że nie trzeba ? Albo będziesz zasłaniał sie w niedzielne popołudnie konwencją ? A co to będzie obchodziło jakiegoś policjanta przy drodze, który może nie będzie znał takich przepisów. I co mu wtedy zrobisz ? Weżmiesz mandat i bedziesz mógł sie odwoływać. ;)

Słowacja - na co zwrócić uwagę (GPS, etc)