Słowacja: pierwszy w historii budżet bez deficytu

Data: 2018-12-05 08:48:00
Autor: japanizer
Słowacja: pierwszy w historii budżet bez deficytu
https://www.bankier.pl/wiadomosc/Slowacja-pierwszy-w-historii-budzet-bez-deficytu-7630554.html

  Po raz pierwszy w historii Słowacy przyjęli projekt ustawy budżetowej, w którym   nie ma deficytu - podaje The Slovak Spectator.

No to ostatni z unijnych sąsiadów Polski pozbył się dziury budżetowej.

A jak tam u nas? Dobra koniunktura trwa wiecznie, czy dlaczego w dalszym ciągu jest deficyt?

Data: 2018-12-05 11:39:52
Autor: bytomir.kwasigrochowy
W dniu środa, 5 grudnia 2018 17:48:02 UTC+1 użytkownik japa...@japanizer.org napisał:
[...]

Nu ale spójrz na to inaczej, twoi fumfle "ż" zarabiają na odsetkach:)
Paczaj jak (między innymi) im szybko rośnie:
https://www.nationaldebtclocks.org/debtclock/poland

Soros twój fumfel zaciera pewnie ręce:)

Data: 2018-12-05 19:59:10
Autor: japanizer
On Thursday, December 6, 2018 at 4:39:53 AM UTC+9, bytomir.kw...@gmail.com wrote:
> [...]

Nu ale spójrz na to inaczej, twoi fumfle "ż" zarabiają na odsetkach:)
Paczaj jak (między innymi) im szybko rośnie:

Złodzieje z PiS zakumplowali się z Sorosem i twoimi fumflami "ż"? No to wiele wyjaśnia, dlaczego każdy unijny kraj graniczący z Polską nie ma deficytu budżetowego. Poza krajem dojnej zmiany.

Data: 2018-12-06 09:12:58
Autor: u2
W dniu 06.12.2018 o 04:59, hitler@japanizer.org pisze:
Złodzieje z PiS zakumplowali się z Sorosem i twoimi fumflami "ż"? No to wiele wyjaśnia, dlaczego każdy unijny kraj graniczący z Polską nie ma deficytu budżetowego. Poza krajem dojnej zmiany.

zabawny ten hitler, Litwini masowo przyjeżdżają do Suwałk na zakupy, bo na Litwie ceny z kosmosu:)))))))))

--
General Skalski o zydach w UB :

tworza mowe nienawisci".

Data: 2018-12-06 11:43:53
Autor: z
W dniu 2018-12-06 o 04:59, japanizer@japanizer.org pisze:
unijny kraj graniczący z Polską nie ma deficytu budżetowego. Poza krajem dojnej zmiany.

Bo my bierzemy dobre wzorce z tych lepszych krajów unijnych a nie z nami graniczących :-)

Data: 2018-12-06 11:54:22
Autor: Pisiorowy Escobar
z <z@z.pl> napisał(-a):

Bo my bierzemy dobre wzorce z tych lepszych krajów unijnych a nie z nami graniczących :-)

niemcy od lat nie mają

bierzemy z grecji ?

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2018-12-06 12:05:44
Autor: z
Słowacja: pierwszy w historii budżet bez deficytu
W dniu 2018-12-06 o 11:54, Pisiorowy Escobar pisze:

bierzemy z grecji ?

Jest jeszcze coś tak wspaniałego jak Francja :-)

Data: 2018-12-06 12:13:34
Autor: z
Słowacja: pierwszy w historii budżet bez deficytu
W dniu 2018-12-06 o 11:54, Pisiorowy Escobar pisze:

4. Francja 2 440
5. Włochy 2 433
6. Niemcy 2 420
7. Wielka Brytania 2 061
8. Hiszpania 1 220
Zadłużenie  (wartości w miliardach dolarów)

Data: 2018-12-06 05:19:54
Autor: Zenek Kapelinder
Słowacja: pierwszy w historii budżet bez deficytu
Jestesmy w doskonalej sytuacji finansowej. Zadluzenie na czlowieka mamy do szesciu razy nizsze od "czolowych" panstw chujni jewropejskiej. W przeliczeniu na pkb tez mamy jedno z nizszych w zwiazku republik europejskich. Zachodni system musi pierdolnac. Jeszcze niedawno zalatwili by to wojna.

Data: 2018-12-06 08:21:26
Autor: Pajdak
napisał:
[...]

A coś na temat?

Soros twój fumfel zaciera pewnie ręce:)

A cos na temat?

--
Pajdak

Data: 2018-12-05 18:03:05
Autor: u2
W dniu 05.12.2018 o 17:48, japanizer@japanizer.org pisze:
A jak tam u nas? Dobra koniunktura trwa wiecznie, czy dlaczego w dalszym ciągu jest deficyt?

Japonia to najbardziej zadłużony kraj na świecie:)))))))))

Data: 2018-12-05 11:33:16
Autor: bytomir.kwasigrochowy
użytkownik u2 napisał:
W dniu 05.12.2018 o 17:48, japanizer@japanizer.org pisze:
> A jak tam u nas? Dobra koniunktura trwa wiecznie, czy dlaczego w dalszym ciągu jest deficyt?

Japonia to najbardziej zadłużony kraj na świecie:)))))))))

2017

Stany Zjednoczone 19 963 mld usd
Japonia 9 031          mld usd Brak dziury budżetowej nie oznacza braku długu. Słowacja 25mld usd długu.
To oznacza że słowacja przestała się zadłużać wincyj.

Dług jest potrzebny żeby polaki nie podskakiwali, jak zaczną podskakiwać
to zrobi się im wariant ruski tj. spadek wartości PLN o 50%, tym samym obciążenie długiem skoczy x2.

Data: 2018-12-05 21:13:42
Autor: u2
W dniu 05.12.2018 o 20:33, bytomir.kwasigrochowy@gmail.com pisze:
Dług jest potrzebny żeby polaki nie podskakiwali, jak zaczną podskakiwać
to zrobi się im wariant ruski tj. spadek wartości PLN o 50%,
tym samym obciążenie długiem skoczy x2.

bzdura, PKB jest liczone od zwiększonej produkcji w Bolanda, w którą zagraniczni inwestorzy zainwestowali, typowa brydżowa wpustka, inwestorzy nie mogą się prosto wycofać:)

https://pl.wikipedia.org/wiki/Wpustka

Data: 2018-12-05 18:15:41
Autor: z
W dniu 2018-12-05 o 18:03, u2 pisze:

Japonia to najbardziej zadłużony kraj na świecie:)))))))))

Tylko że u swoich obywateli a w jakimś tam baku światowym.
To taka drobna różnica.

A swoją drogą każdy nawiedzony neoliberał Ci powie że zadłużenie po uszy jest dobre, że to normalne, że tak toczy się świat i tego nie zmienisz.

A z trzeciej strony:
Poziom zadłużenia państw w obecnych czasach powoduje zagrożenia dla tych państwa już na poziomie lokalnego konfliktu zbrojnego.

Taka to jest SKALA DŁUGU.

Data: 2018-12-05 21:09:57
Autor: u2
W dniu 05.12.2018 o 18:15, z pisze:
W dniu 2018-12-05 o 18:03, u2 pisze:

Japonia to najbardziej zadłużony kraj na świecie:)))))))))

Tylko że u swoich obywateli a w jakimś tam baku światowym.
To taka drobna różnica.

ale ale japanizer poucza Bolanda, a zapomina o własnym długu:))))))))))))

swoją drogą, to zależy kto co liczy :

https://twitter.com/DominikKucinsk/status/1067777442364968962