Słowacja zamyka granice z ukrainą

Data: 2009-11-03 21:21:37
Autor: bourbaki
Słowacja zamyka granice z ukrainą
http://wiadomosci.onet.pl/2071376,12,1,1,item.html

a u nas tymczasem pierwsze symptomy i totalna maniana panstwa ...
granicy nie ma komu zamknac ... programu masowych szczepien nie ma nadal ...
jakie sa zapasy lekarstw tego oczywiscie publicznie nikt nie powie ...

http://fakty.interia.pl/raport/swinska-grypa/news/podkarpacie-wirus-ah1n1-potwierdzony-u-3-osob,1391792

co bysmy nie zrobili to grypa dojdzie a wiec nie robmy nic ...

http://www.wprost.pl/ar/176977/Piecha-dzialania-rzadu-ws-grypy-moga-byc-spoznione/

Data: 2009-11-03 22:20:35
Autor: Adam
Słowacja zamyka granice z ukrainą
Spoko - żadnej epidemii nie. Grypa jak grypa. Przyszły mrozy to i grypa się skończy. Tak było od lat i tak będzie.
To, że jest siana panika przez usłużne media to inna sprawa - chodzi o ogromne pieniądze koncernów famnaceutycznych i ich usłużnych lokai.
AC

Data: 2009-11-03 23:56:15
Autor: MH
[...]

Taak , grypa jaK grypa. Szkoła jak szkoła,, "Niedaleko spada jabco od jabłoni"..
Peewnie , wirus grypy rok w rok pociąga za sobą ofiary.. Normalne.. Tymczasem , blueasman nie zauważa pewnej drobnej różnicy ... No i jak tam , zdała latorośl z klasy do klasy ?? Poziom podstawówy , bądź
gimnazjum o ile pamięć mnie nie myli..  Czyja to porażka ? Tuska , Kaczyńskiego , Kwaśniewskiego , Wałęsy , a może MOJA?!

MH

--

Słowacja zamyka granice z ukrainą