Słowacja zdelegalizowała Islam! Żadnych meczetów, ani publicznych mod Ĺ‚Ăłw

Data: 2018-04-19 15:19:15
Autor: A. Filip
Słowacja zdelegalizowała Islam! Żadnych meczetów, ani publicznych mod Ĺ‚Ăłw
jacekbialy80@gmail.com pisze:
Słowacki parlament uznał, że islam nie jest religi± i nie będzie oficjalnie uznawany na terytorium tego kraju - donosz± tamtejsze media.
 https://reporters.pl/3905/slowacja-zdelegalizowala-islam-zadnych-meczetow-ani-publicznych-modlow/amp/

No i arabscy inwestorzy już tam żadnej Stoczni Szczecińskiej nie "kupi±"!

--
A. Filip

Data: 2018-04-19 07:39:40
Autor: japanizer
Słowacja zdelegalizowała Islam! Żadnych mecze tów, ani publicznych modłów
On Thursday, April 19, 2018 at 10:19:19 PM UTC+9, A. Filip wrote:
> [...]

No i arabscy inwestorzy już tam żadnej Stoczni Szczecińskiej nie "kupi±"!

Tym lepiej dla nas. Może dorzuc± się do Stoczni Łodzi Podwodnych im. Lecha "nie ma decyzji prezydenta" Kaczyńskiego w Radomiu..

Data: 2018-04-19 11:52:34
Autor: jacekbialy80
Słowacja zdelegalizowała Islam! Żadnych mecze tów, ani publicznych modłów
A w jakiej to sprawie miała być ta decyzja i dlaczego jej nie było?

JB

Data: 2018-04-19 21:14:20
Autor: japanizer
On Friday, April 20, 2018 at 3:52:35 AM UTC+9, jacekb...@gmail.com wrote:
A w jakiej to sprawie miała być ta decyzja i dlaczego jej nie było?

Bo za dużo małpek wypił z Błasikiem?

Data: 2018-04-20 00:10:40
Autor: jacekbialy80
Słowacja zdelegalizowała Islam! Żadnych mecze tów, ani publicznych modłów
Gdzie dowody szmato?
Oni pili małpki, a ty się opile¶ i szczałe¶ do lampek - nie było tak?

JB

Data: 2018-04-21 17:02:17
Autor: stevep
W dniu 2018-04-20 o 09:10, jacekbialy80@gmail.com pisze:
Gdzie dowody szmato?
Oni pili małpki, a ty się opile¶ i szczałe¶ do lampek - nie było tak?

JB

Wyprowadzanie do szczania weszło ci w krew.

--
stevep

Data: 2018-04-22 04:26:18
Autor: jacekbialy80
Słowacja zdelegalizowała Islam! Żadnych mecze tów, ani publicznych modłów
Czy to ja lemingów szczać prowadzam na Krakowskie Przedmie¶cie?

JB

Data: 2018-04-22 05:21:24
Autor: japanizer
On Sunday, April 22, 2018 at 8:26:20 PM UTC+9, jacekb...@gmail.com wrote:
Czy to ja lemingów szczać prowadzam na Krakowskie Przedmie¶cie?

Wła¶nie, znalazłe¶ już to video jak szczaj± do zniczy, czy dalej szukasz, komuchu?

Data: 2018-04-23 03:14:57
Autor: stevep
W dniu 2018-04-22 o 14:21, japanizer@japanizer.org pisze:
[...]

Rżnięcie głupa to u niego normalka.

--
stevep

Data: 2018-04-23 11:43:34
Autor: jacekbialy80
Słowacja zdelegalizowała Islam! Żadnych mecze tów, ani publicznych modłów
Do zniczy?  - Cholera jasna!  Do znicza nawet pies nie naszczy, a leming owszem...

JB

Słowacja zdelegalizowała Islam! Żadnych meczetów, ani publicznych mod Ĺ‚Ăłw