Słowackie Tatry Zachodnie

Data: 2009-07-23 16:36:16
Autor: adamer
Słowackie Tatry Zachodnie
Witam,
Mam następujące pytanie. Czy w pobliżu schroniska Zwierówka jest możliwość wypożyczenia roweru celem dojechania do dawnej Tatliakovej chaty (na wzór wypożyczalni w Dolinie Chochołowskiej).
Pozdrawiam
adamer

Data: 2009-07-23 20:41:48
Autor: tomix
Słowackie Tatry Zachodnie
adamer wrote:

[...]

Cześć

W sobotę szedłem asfaltem Tatliakowa-Zverovka i minęło mnie dwóch na
rowerach..., ale żadnych szczegółów nie znam :(

Tomix

Data: 2009-07-29 20:20:25
Autor: Michał Siwicki
Słowackie Tatry Zachodnie

Użytkownik "adamer" <adamer2WYTNIJTO@o2.pl> napisał w wiadomości news:0560.000001c2.4a687560newsgate.onet.pl...
[...]

nie można wypożyczyć roweru

pozdrawiam

 Michał Siwicki

Data: 2009-08-06 18:07:07
Autor: piotr
Słowackie Tatry Zachodnie

Użytkownik "Michał Siwicki" <michal@polkart.com.pl> napisał w wiadomości

> [...]
możliwość
> wypożyczenia roweru celem dojechania do dawnej Tatliakovej chaty (na

W zeszłym roku nie było.
Piotr

Słowackie Tatry Zachodnie