S³owackie Tatry na rowerze

Data: 2017-06-17 22:26:42
Autor: Titus Atomicus
S³owackie Tatry na rowerze
In article <oi35cc$6d8$1@node2.news.atman.pl>,
 PeJot <PeJot_slepy_adres@nigdzie.pl> wrote:

Czo³em. Dopiero teraz mam mo¿liwo¶æ udaæ siê z rowerem w S³owackie Tatry ( okolice Popradu ), ale jadê w towarzystwie pewnej damy, która dysponuje skromniejsz± kondycj± na rowerze. Dlatego *nie mo¿e byæ ¿adnej wtopy*, inaczej zemsta po urlopie mo¿e byæ okrutna :( I tu mam pytanie: które z tras MTB nadaj± siê dla takiej osoby ? Przyk³adowo, interesuje mnie trasa Kezmarskiej Bialej Wody ( cyklotrasa 2860 ) , choæ w jedn± stronê pewnie trzeba bêdzie uderzyæ z buta - warto ? Podobnie wygl±da Velicka Dolina ( cyklotrasa 2865 ).

W sumie bêdziemy dysponowaæ tak¿e ko³ami szosowymi, zastanawiam siê nad ichni± Drog± Wolno¶ci - widokowo ciekawa, ale trochê za du¿o aut.  Inne propozycje ( Spisz ) mile widziane.

Ja tam przejezdzam co kilka lat ale glownie po szosie, z sakwami.
Co do samegop Popradu, to chyba najgorszy wybor z mozliwych Kezmarok, Spisska bela czy nawet Mikulasz sa znacznie bardziej klimatyczne.
Cesta Swobody/Slobody bardzo ok. Obowiazkowo. Nie zauwazylem nadmiaru aut, zreszta jezdza uwaznie i szanuja cyklistow.
Ostatnio bylem ze 2 lata temu - ze Spisskej Beli do krzyzowki z Cesta Swobody jest obok szosy szeroka droga rowerowa, ktora mieli przedluzac w strone Zdziaru i granicy. Za kazdym razem jade od wschodu i przyznam sie, ze jak juz dojade do Smokowca to wsiadam sobie w elektriczke i nia przejezdzam ostatnie 20km do Szczyrbskiego Jeziora, podziwiajac widoki. Szczyrbskie Pleso To najwyzszy przystanek. Stamtad przefajny zjazd przez Podspady w strone Mikulasza...
Co do cyklotras, to nie mam pojecia, wpakowalem sie w jedna taka w rejonie Magury/Bahledowej Doliny i bardzo mnie tp wykonczylo.
No, ale ja bylem na trekkingu z sakwami.
--
TA

Data: 2017-06-18 14:41:49
Autor: Titus Atomicus
S³owackie Tatry na rowerze
In article <Titus_Atomicus-5D04CA.22264117062017@node2.news.atman.pl>,

> [...]

No, ale ja bylem na trekkingu z sakwami.
Bardzo przepraszam za liczne bledy.
A tu kilka zdjec:
https://goo.gl/photos/vQomcurX4qzNB8K28
https://goo.gl/photos/F1wqXSF68rYvpHYNA