Slowenia - Polska

Data: 2009-09-09 11:47:25
Autor: ł
Slowenia - Polska
0:0 możliwa kadra Polska: Artur Boruc - (od prawej) Paweł Golański, Michał Żewłakow, Dariusz Dudka, Jacek Krzynówek  - Jakub Błasczykowski, Roger, Mariusz Lewandowski, Euzebiusz Smolarek - Ludovic Obraniak - Robert Lewandowski (ewentualnie Paweł Brożek lub jako zmiennik w drugiej polowie).

nie możliwy wynik _2_
i kadra Polska :
Boruc -
od prawej Blaszczykowski, Arboleda, Bosacki, Krzynowek -
P. Brożek, M.Lewandowski (cofnięty), Roger, Obraniak (wysunięci), Smolarek-
R. Lewandowski .

Data: 2009-09-09 11:58:03
Autor: p.s.
Slowenia - Polska
Nie wierze ,ze Leo postawi na kase i bedzie 1.
Arboleda nie zagra raczej, ale zagramy dwoma defensywnymi pomocnikami i bedzie mozna zwalic na atak, ze za malo akcji i goli zdobytych.
Stracimy tylko jedna bramke i obrona nie bedzie winna , bo jedna zawsze moze wpasc.

I wszystko byloby cacy , ale jakby nasi tez strzelili cos.
Poza tym ,ze oczywiscie nie zagramy na mundialu i możemy sie cieszyc ,
ze Beenhaker blysna mysla taktyczna , a to ze przegramy to przez to ,ze dzis nie przegra Slowacja i Irlandia, ani Czechy .

W nastepnym meczu o nic wygramy i bedziemy plakac ,ze pilkarze tak sie zmarnowali.
Bylaby nadzieja ,ze przyjda nowi zwodnicy za 16 lat, ale ME juz za 3 lata i to w Polsce , wiec kazdy moze doskoczyc skoro i tak wiadomo ,ze warto z gory.

Data: 2009-09-09 16:39:25
Autor: paralamentarzysta
Slowenia - Polska
ciekawe kto bedzie bardziej żwawy...
selekcjoner na lawce przed meczem, zawodnicy w czasie gry, czy tez nasi blyskotliwi dziennikarze po ...
a moze w koncu ruchliwa piłka kiedy nasza ?

Data: 2009-09-09 14:13:48
Autor: Fidelio
Slowenia - Polska
Użytkownik " ł " <nntp119.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:h884kd$5ht$1inews.gazeta.pl...
0:0
możliwa kadra Polska:
Artur Boruc -
(od prawej) Paweł Golański,

Kontuzjowany.

Data: 2009-09-09 14:16:38
Autor: flanker
Slowenia - Polska
Użytkownik " ł " <nntp119.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:h884kd$5ht$1inews.gazeta.pl...
> [...]

Kontuzjowany.

podobnież Zewłakow na pozycję kontuzjowanego Golanskiego, a na srodek Bosacki. Wiatrak z będzie robił A.Kirm, mylę się?

Data: 2009-09-09 14:22:21
Autor: Cavallino
Slowenia - Polska
Użytkownik <flanker_@czat.onet.pl> napisał w wiadomości news:

podobnież Zewłakow na pozycję kontuzjowanego Golanskiego, a na srodek Bosacki.

To chyba już lepiej Bosy na bok, on grywał na prawej obronie.

Data: 2009-09-09 14:55:39
Autor: Mane
Slowenia - Polska
Cavallino pisze:

To chyba już lepiej Bosy na bok, on grywał na prawej obronie.

Zewlak w klubie gra na boku obrony.

Data: 2009-09-09 17:35:58
Autor: Cavallino
Slowenia - Polska
Użytkownik "Mane" <mane1@wp.pl> napisał w wiadomości news:h888l4$otk$1inews.gazeta.pl...
Cavallino pisze:

To chyba już lepiej Bosy na bok, on grywał na prawej obronie.

Zewlak w klubie gra na boku obrony.

W reprezie też grał i nieciekawie to wyglądało.
Na Kirma jest za wolny i już.
To już chyba Dudkę bym wolał.

Data: 2009-09-10 00:33:45
Autor: TheBest
Slowenia - Polska
Cavallino pisze:

To chyba już lepiej Bosy na bok, on grywał na prawej obronie.

Zewlak w klubie gra na boku obrony.

W reprezie też grał i nieciekawie to wyglądało.
Na Kirma jest za wolny i już.
To już chyba Dudkę bym wolał.

no Dudka pokazal jaki szybki

Data: 2009-09-09 14:25:41
Autor: flanker
Slowenia - Polska
Bosacki.
Wiatrak z będzie robił A.Kirm, mylę się?

miałem na myśli robienie wiatraka z Żewłakowa

Data: 2009-09-09 14:48:33
Autor: Fidelio
Slowenia - Polska
> [...]

podobnież Zewłakow na pozycję kontuzjowanego Golanskiego, a na srodek Bosacki.
Wiatrak z będzie robił A.Kirm, mylę się?

Niech zrobi wiatrak i niech się już skończy ta agonia, wszyscy odetchną.

Data: 2009-09-09 16:44:09
Autor: paralamentarzysta
Slowenia - Polska
Przed Irlandią pn. myslalem ,ze Zewlak bedzie prawy ,a Komorowski lewy i ta koalicja okaże sie zwycięska ,a tu OO

Data: 2009-09-09 14:15:30
Autor: we442
Slowenia - Polska
Użytkownik " ł "  napisał w wiadomości
0:0
możliwa kadra Polska:
od prawej Blaszczykowski, Arboleda, Bosacki, Krzynowek -
P. Brożek, M.Lewandowski (cofnięty), Roger, Obraniak (wysunięci), Smolarek-
R. Lewandowski .

*** Coś przeoczyłem... Znów jakiś "kopacz" dostał paszport ????

Od kiedy w kadzre na mecze z Irlandią i Słowenią był Arboleda... Poniżej kadra na te dwa mecze
 Artur Boruc
 Sebastian Przyrowski
 Łukasz Załuska
 Bartosz Bosacki
 Dariusz Dudka
 Seweryn Gancarczyk
 Paweł Golański
 Marcin Komorowski
 Jakub Rzeźniczak
 Michał Żewłakow
 Jakub Błaszczykowski
 Roger Guerreiro
 Jacek Krzynówek
 Mariusz Lewandowski
 Wojciech Łobodziński
 Rafał Murawski
 Ludovic Obraniak
 Łukasz Trałka
 Jakub Wilk
 Paweł Brożek
 Robert Lewandowski
 Marek Saganowski
 Euzebiusz Smolarek

A tak w ogóle to jeszcze ktoś "pasjonuje się" osiągnięciami nieudaczników i leniów do potęgi "n"....

Data: 2009-09-09 17:12:57
Autor: patp
Slowenia - Polska
Dzieki za podanie kadry:

 Sebastian Przyrowski* /niech sie wykaze jak ma cos do zaoferowania
 Artur Boruc * / dwoch bramkarzy, niech lapie jeden oczywiscie
 Łukasz Załuska
 Bartosz Bosacki* / skoro nie ma znacznie lepszych obroncow obecnie i przy takiej obstawie bramki nie powinno wpasc ich wiecej niz 1 , chocby Slowenia zagrala ultra ofensywnie
 Dariusz Dudka
 Seweryn Gancarczyk* /jest dobry ,albo nie jest narazie, ale pozostali to wiadomo
 Paweł Golański
 Marcin Komorowski* /cos ma w swojej grze
 Jakub Rzeźniczak
 Michał Żewłakow
 Jakub Błaszczykowski* / wiele wnosi kiedy pilka mknie szybko , mniej kiedy stoi i kiwa. badzmy dobrej mysli ,ze bedziemy prowadzic i przetrzyma pilke naprawde w potrzebie
 Roger Guerreiro* / pozyteczny w rozprowadzaniu pilki. moze kopac zakmnietymi oczami, ale tu najwazniejsze zeby reszta byla poprostu rownie skuteczna i pomocna w zagrozeniu przeciwnikowi  Jacek Krzynówek
 Mariusz Lewandowski* / ma jakis wklad napewno swoim zaangazowaniem wszedzie  Wojciech Łobodziński (*)  Rafał Murawski
 Ludovic Obraniak* / jeszcze sie nie wypisal, moze grac poki moze
 Łukasz Trałka
 Jakub Wilk
 Paweł Brożek (*)
 Robert Lewandowski* / ma tylko wykanczac , ale jak poda to nie do tylu ,  Marek Saganowski* / umeczy kazdego rywala i o to chodzi jesli nic nie wchodzi
 Euzebiusz Smolarek (*)

* gwiazdka to przy ustawieniu (3-5-2),powinien zagrac (*)gwiazdka w nawiasie oznacza,ze niech wejdzie w drugiej polowie

Data: 2009-09-09 17:24:29
Autor: patp
Slowenia - Polska
POST SCRIPTUM

 ustawienie jak kto woli 2-5-2

a co do zmiennikow to;
  Wojciech Łobodziński (*) /bo cos mi sie zdaje ,ze inny bylby lepszy ,ale zagra gorzej. no i mily akcent zakonczenia kariery na boisku
  Paweł Brożek (*) /ku uciesze mediow , bo jesli nie wygramy to pewnie moze brakowac wlasnie jego
  Euzebiusz Smolarek (*) /bo chyba to jeszcze nie byl jego pozegnalny mecz ten ostatni   --

Data: 2009-09-09 17:27:34
Autor: patp
Slowenia - Polska

 ustawienie jak kto woli 2-5-2

oj i tu sie myle
3-4-2 wychodzi

Data: 2009-09-09 17:41:38
Autor: Smok Eustachy
Slowenia - Polska
Dnia Wed, 09 Sep 2009 17:27:34 +0000, patp napisał(a):

 ustawienie jak kto woli 2-5-2

oj i tu sie myle
3-4-2 wychodzi

Jak nie liczysz wychodzi 9 w polu. --
http://nowy.tezeusz.pl/blog/smok.eustachy
http://pclinuxos.org.pl/

Data: 2009-09-10 18:10:39
Autor: Marcin Kasperski
Slowenia - Polska

 Bartosz Bosacki* / skoro nie ma znacznie lepszych obroncow obecnie i przy takiej obstawie bramki nie powinno wpasc ich wiecej niz 1 , chocby Slowenia zagrala ultra ofensywnie

Jakoś mnie nastroiło radośnie.

Data: 2009-09-09 14:56:26
Autor: Mane
Slowenia - Polska
Podobno oficjalny sklad

Artur Boruc - Michał Żewłakow, Bartosz Bosacki, Dariusz Dudka, Seweryn Gancarczyk - Jakub Błaszczykowski, Roger Guerreiro, Mariusz Lewandowski, Ludovic Obraniak, Jacek Krzynówek - Paweł Brożek

Data: 2009-09-09 15:08:48
Autor: Fidelio
Slowenia - Polska

Użytkownik "Mane" <mane1@wp.pl> napisał w wiadomości news:h888mj$otk$2inews.gazeta.pl...
Podobno oficjalny sklad

Artur Boruc - Michał Żewłakow, Bartosz Bosacki, Dariusz Dudka, Seweryn Gancarczyk

Nie żartuj ;-) Jak on na to wpadł ;-)? Ktoś przetłumaczył mu prasę ;-)?

Data: 2009-09-09 15:16:32
Autor: Mane
Slowenia - Polska
Fidelio pisze:

Nie żartuj ;-) Jak on na to wpadł ;-)? Ktoś przetłumaczył mu prasę ;-)?

Chyba nie do konca :) albo starzed doszedl do wniosku ze poprzestawia ta obrone ale nie ma ch... we wsi, Krzynowka i Rogera musi gdzies upchnac, hmmm moze nie wie ze Pareiro zmienil klub i juz nie trzeba go ciagnac za uszy.

Data: 2009-09-09 17:37:05
Autor: Cavallino
Slowenia - Polska
Użytkownik "Fidelio" <tmackowiak@onet.eu> napisał w wiadomości news:h889dg$vf6$1news.onet.pl...

[...]

A nie można było tak od razu?

Data: 2009-09-09 17:52:01
Autor: Mane
Slowenia - Polska
Cavallino pisze:

Nie żartuj ;-) Jak on na to wpadł ;-)? Ktoś przetłumaczył mu prasę ;-)?

A nie można było tak od razu?

Nie ciesz sie tam, moze jeszcze Leo co strzeli do glowy minute przed pierwszym gwizdkiem :)

Data: 2009-09-09 17:54:38
Autor: Cavallino
Slowenia - Polska
Użytkownik "Mane" <mane1@wp.pl> napisał w wiadomości news:h88ivq$er7$1inews.gazeta.pl...
Cavallino pisze:

Nie żartuj ;-) Jak on na to wpadł ;-)? Ktoś przetłumaczył mu prasę ;-)?

A nie można było tak od razu?

Nie ciesz sie tam, moze jeszcze Leo co strzeli do glowy minute przed pierwszym gwizdkiem :)

Ja się nie cieszę, bardziej sie zastanawiam czy Krzynówek i Pereiro mają u dziadka dożywocie?
Bo żart z wystawieniem jednego z nich nawet na bramkę jest coraz bardziej realny.

Data: 2009-09-09 19:25:44
Autor: Trumper
Slowenia - Polska
Cavallino pisze:

[...]

Co wy jesteście towarzystwo wzajemnej adoracji ? przestańcie się lizać po fiutach w temacie Krzynówka i Rogera bo robicie wiochę i tyle. Nie pasi ci że grają w pierwszym składzie?, zrozum synek, że każdy już to załapał - nawet ten kto choć raz w przeciągu 3 dniu przeczytał grupę, więc odpuść sobie swoje górnolotne uwagi, bo nie ciebie rozliczą z wyniku i nie na ciebie spadnie krytyka za ewentualny zły występ lub pochawały za wygraną. Nie ty również zwolnisz trenera ani nie ty wskażesz jego następcę więc skoro poskakałeś już po wszystkich w kadrze to teraz zluzuj , jedyne co możesz zrobić to pokibicować aby nasi wygrali ale z tego co czytam to wg ciebie najlepiej by było jakby polska reprezentacja dostała sromotne lanie.

--
Trumper

Data: 2009-09-09 19:35:27
Autor: Fidelio
Slowenia - Polska
[...]

No niestety jak widać nie każdy, przeczytaj inne posty to się przekonasz.

nawet ten kto choć raz w przeciągu 3 dniu przeczytał grupę, więc odpuść sobie swoje górnolotne uwagi, bo nie ciebie rozliczą z wyniku i nie na ciebie spadnie krytyka za ewentualny zły występ lub pochawały za wygraną.

Hehehe... myślę, że każdy by przyjął chętnie tę straszną krytykę za taką kasę.

[...]

Myślę, że jak Leo nie będzie za bardzo szkodził to może wywalczą remis ;-)

Data: 2009-09-09 19:47:15
Autor: Mane
Slowenia - Polska
Fidelio pisze:

Myślę, że jak Leo nie będzie za bardzo szkodził to może wywalczą remis ;-)

Raczej obronia remis :D

Data: 2009-09-09 19:56:53
Autor: Cavallino
Slowenia - Polska
Użytkownik "Trumper" <trumper@wp.pl> napisał w wiadomości news:

[...]

Nad naszą wsią przeleciał meteoryt, Nad naszą wsią przeleciał no i zgasnął!
Nad naszą wsią przeleciał meteoryt, A już żem panie miał zasnąć!

Data: 2009-09-09 19:05:32
Autor: Mermi
Slowenia - Polska
Cavallino pisze:
[...]

Poprawił jedno a spierdolił drugie (pomoc)... Ja już nie mam siły na to patrzeć...

Data: 2009-09-09 17:42:12
Autor: HanZOLO
Slowenia - Polska
ze kibice ich zabiegają to nie ma co liczyc na to

Data: 2009-09-09 19:53:54
Autor: Cavallino
Slowenia - Polska
Użytkownik "Mermi" <none@none.pl> napisał w wiadomości news:

Poprawił jedno a spierdolił drugie (pomoc)...

Nie tak bardzo, przynajmniej w porównaniu do końcówki meczu z Irlandią.

Data: 2009-09-09 21:19:39
Autor: Etilis
Slowenia - Polska
No to ciekawe jak na nowym stanowisku
poradzi sobie Smuda...

Data: 2009-09-09 21:22:36
Autor: Fidelio
Slowenia - Polska
Użytkownik "Etilis" <etilismus@wytnijjtoointeria.pl> napisał w wiadomości news:h88v4r$ltp$1mx1.internetia.pl...
No to ciekawe jak na nowym stanowisku
poradzi sobie Smuda...

Smuda to zbyt racjonalny scenariusz jak na decyzje PZPN, nie byłbym aż tak optymistyczny ;-)

Data: 2009-09-09 21:36:01
Autor: topek
Slowenia - Polska
  ł pisze:
0:0
CUT
R. Lewandowski .
Po 1 polowie.

Co to kurwa jest?
:-(((((((

topek -> jak zawsze pozdrawiajacy

Data: 2009-09-09 21:38:19
Autor: Fidelio
Slowenia - Polska
Co to kurwa jest?
:-(((((((

A czego się spodziewałeś ;-)?

Data: 2009-09-10 16:04:40
Autor: św.
Slowenia - Polska
najgorzej , ze przestało sie juz chyba oplacac w zakladach stawiac na porazke bialo-czerwonych --

Data: 2009-09-09 21:40:51
Autor: castrol
Slowenia - Polska
topek pisze:

Co to kurwa jest?
:-(((((((
Jak to co? Nasza kadra wspaniala :) Juz dawno nie widzialem tak walczacej druzyny. Widac, ze zalezy im na tych trzech punktach. Walcza po prostu do upadlego :)

Mysle, ze ze 4:0 to spokojnie bedzie :)

A potem, wypadaloby rozgonic to cale towarzystwo pijakow, bo dzis mi ewidentnie za nich wstyd.

Jacek Kustra

Data: 2009-09-09 21:41:51
Autor: yamma
Slowenia - Polska
topek wrote:

Co to kurwa jest?
:-(((((((

Jak to co? Piłka nozna w polskim wydaniu. A! Przepraszam! Zapomniałem, że ty jesteś jednym z tych naiwnych... Przejrzałes już na oczy?
yamma
PS. Gdzie są teraz ci piewcy talentu Gancarczyka? Czy ten gość uczestniczył w jakiejś akcji lewą stroną?

Data: 2009-09-09 21:45:57
Autor: yamma
Slowenia - Polska
yamma wrote:

PS. Gdzie są teraz ci piewcy talentu Gancarczyka? Czy ten gość
uczestniczył w jakiejś akcji lewą stroną?

A Brozek, niestety, po tej kontuzji prezentuje poziom co najwyżej Odry Wodzisław. Obawiam się, że zbyt szybko wrócił do gry i to się może na Wiśle zemścić w tym sezonie.
yamma

Data: 2009-09-09 23:13:48
Autor: Mane
Slowenia - Polska
yamma pisze:

A Brozek, niestety, po tej kontuzji prezentuje poziom co najwyżej Odry Wodzisław. Obawiam się, że zbyt szybko wrócił do gry i to się może na Wiśle zemścić w tym sezonie.

Brozek to nie jest killer i sam z przodu nic nie ugra.

Data: 2009-09-09 21:46:23
Autor: Fidelio
Slowenia - Polska
Co to kurwa jest?
:-(((((((

[...]

Kpisz czy o drogę pytasz? Gdyby nie kilka interwencji Gancarczyka z pierwszej połowy to by było już 4:0.
Niestety trafiła się kontuzja Golańskiego i Leo nie zbłaźni się tak jak powinien, poszczęściło mu się.

Data: 2009-09-09 21:59:03
Autor: yamma
Slowenia - Polska
Fidelio wrote:

PS. Gdzie są teraz ci piewcy talentu Gancarczyka? Czy ten gość
uczestniczył w jakiejś akcji lewą stroną

Kpisz czy o drogę pytasz? Gdyby nie kilka interwencji Gancarczyka z
pierwszej połowy to by było już 4:0.

Ale ja pytałem o coś innego. Może przeczytaj mojego posta jeszcza raz.
yamma

Data: 2009-09-09 22:05:05
Autor: Fidelio
Slowenia - Polska
[...]

Po co, żeby się skończyło tak jak z tą asystą Krzynówka?

Data: 2009-09-10 09:10:48
Autor: tomus_king
Slowenia - Polska
> PS. Gdzie są teraz ci piewcy talentu Gancarczyka? Czy ten gość > uczestniczył w jakiejś akcji lewą stroną

Kpisz czy o drogę pytasz? Gdyby nie kilka interwencji Gancarczyka z pierwszej połowy to by było już 4:0.

Prawda taka że Gancarczyk jak jeden z nielicznych walczył i jezdził na dupie bo chciał się pokazać. Dużych skutków to nam nie przyniosło ale było widać jakieś chęci. Komicznie za to wyglądało jak zszedł zdziwiony z boiska i Leo przy pomocy Ulatowskiego tłumaczył mu powody zejścia a za chwilkę Słoweńcy strzelają 3 gola...

Data: 2009-09-10 11:22:58
Autor: yamma
Slowenia - Polska
 tomus_king wrote:

Prawda taka że Gancarczyk jak jeden z nielicznych walczył i jezdził
na dupie bo chciał się pokazać. Dużych skutków to nam nie przyniosło
ale było widać jakieś chęci.

Gość trzymał się własnej połowy, bo bał się, że może stracić piłkę i nie zdązyć za kontrą. Sorry ale jeśli granie na tzw. alibi wy nazywacie chęciami, to ja dziekuję za dyskusję.
yamma

Data: 2009-09-10 09:42:19
Autor: tomus_king
Slowenia - Polska
> [...]

Gość trzymał się własnej połowy, bo bał się, że może stracić piłkę i nie zdązyć za kontrą. Sorry ale jeśli granie na tzw. alibi wy nazywacie chęciami, to ja dziekuję za dyskusję.

Słuchaj Yamma jak sam zauważasz mamy chujowych piłkarzy. Najmniej chujowy z lewych obrońców jest Gancarczyk więc dlatego powinien grać. I w przeciwnieństwie do Krzynówka ma już podstawową cechę obrońcy - potrafi bronić i widać że nie pęka przed byle kim.
Gra ofensywna wymaga współpracy z pomocnikiem, kiedy on się miał jej nauczyć? Na paru dniach zgrupowania? --

Data: 2009-09-09 22:00:58
Autor: topek
Slowenia - Polska
yamma pisze:
topek wrote:

Co to kurwa jest?
:-(((((((

Jak to co? Piłka nozna w polskim wydaniu. A! Przepraszam! Zapomniałem, że ty jesteś jednym z tych naiwnych... Przejrzałes już na oczy?
NIe przejzalem :-/

PS. Gdzie są teraz ci piewcy talentu Gancarczyka? Czy ten gość uczestniczył w jakiejś akcji lewą stroną?
Wszyscy graja taka padake ze sepuku mozna popelnic.
A te niecelne podania bez naciskajacego slowenca to mi lapy opadaja
:-( BUuu

topek -> jak zawsze pozdrawiajacy

Data: 2009-09-09 22:11:59
Autor: yamma
Slowenia - Polska
topek wrote:
yamma pisze:
topek wrote:

Co to kurwa jest?
:-(((((((

Jak to co? Piłka nozna w polskim wydaniu. A! Przepraszam!
Zapomniałem, że ty jesteś jednym z tych naiwnych... Przejrzałes już
na oczy?
NIe przejzalem :-/

To przejrzyj.

[...]

Ok. Postaram się ci to wytłumaczyć. Słoweńcy stosują ostry pressing na całym boisku, zgodzisz się, prawda? Są dwa sposoby na to aby przy czymś takim przedostać się pod pole karne przeciwnika: długie podania na napastników, które właśnie stosujemy w tym meczu (efekt jest taki jak widać) albo szybka gra w środku pola (z klepki) i podanie prostopadłe/na skrzydło. Ten drugi sposób jest o wiele skuteczniejszy ale, niestety, ma jedną wadę. Jeśli straci się piłkę, to przeciwnik ma otwartą drogę do bramki. A ponieważ nasi kopacze mają dość mizerne umiejętności, to nie chcą brać na siebie odpowiedzialności ze strachu o te właśnie straty piłek. Stąd się właśnie bierze chowanie się za plecami przeciwnika.
yamma

Data: 2009-09-09 23:26:29
Autor: UGI
Slowenia - Polska

Użytkownik "yamma" <yamma@wp.pl> napisał w wiadomości news:h890ef$nt2$1inews.gazeta.pl...
topek wrote:

Co to kurwa jest?
:-(((((((

Jak to co? Piłka nozna w polskim wydaniu. A! Przepraszam! Zapomniałem, że ty jesteś jednym z tych naiwnych... Przejrzałes już na oczy?

Znaczy co, Slowenia tez byla nie do ogrania jak Irlandia Pln bo przegrala w sobote na Wembley TYLKO 1:2?

PS. Gdzie są teraz ci piewcy talentu Gancarczyka? Czy ten gość uczestniczył w jakiejś akcji lewą stroną?

Boczni obroncy moga wspomagac pomocnikow a nie ich zastepowac. W ataku nie gral NIKT, ale Ty koniecznie w pierwszej kolejnosci czepiaj sie obronców.

Data: 2009-09-10 00:12:00
Autor: yamma
Slowenia - Polska
UGI wrote:
[...]

A tak właściwie, to o co ci chodzi?

PS. Gdzie są teraz ci piewcy talentu Gancarczyka? Czy ten gość
uczestniczył w jakiejś akcji lewą stroną?

Boczni obroncy moga wspomagac pomocnikow a nie ich zastepowac.

ROTFL! To z podręcznika Talagi czy twoje "wydajemisię"? W nowoczesnej piłce boczni obrońcy MUSZĄ wspomagać pomocników i włączać się do akcji ofensywnych aby w ogóle mysleć o wygraniu meczu.

ataku nie gral NIKT, ale Ty koniecznie w pierwszej kolejnosci czepiaj
sie obronców.

Ależ ja się tylko czepiam idiotów, którym się wydaje, że zmiana Krzynówka na Gancarczyka zbawiłaby naszą kadrę. Takich idiotów jak np. Szaranowicz, któremu się wydaje, że ambicja zastąpi podstawowe umiejętności.
yamma

Data: 2009-09-10 00:18:32
Autor: Cavallino
Slowenia - Polska
Użytkownik "yamma" <yamma@wp.pl> napisał w wiadomości news:

ataku nie gral NIKT, ale Ty koniecznie w pierwszej kolejnosci czepiaj
sie obronców.

Ależ ja się tylko czepiam idiotów,

Siebie się czepiasz?

którym się wydaje, że zmiana Krzynówka na Gancarczyka zbawiłaby naszą kadrę.

Sama nie.
Ale jeśli byłaby połączona z wywaleniem Pereiro, posadzeniem na ławce Błaszczykowskiego i Brożka to kto wie?

Takich idiotów jak np. Szaranowicz, któremu się wydaje, że ambicja zastąpi podstawowe umiejętności.

A co zastąpi formę?

Data: 2009-09-10 00:25:13
Autor: UGI
Slowenia - Polska

Użytkownik "yamma" <yamma@wp.pl> napisał w wiadomości

A tak właściwie, to o co ci chodzi?

No bo cos mielismy przejrzec na oczy, tylko nie wyjasniles nikomu co takiego.

ROTFL! To z podręcznika Talagi czy twoje "wydajemisię"? W nowoczesnej piłce boczni obrońcy MUSZĄ wspomagać pomocników i włączać się do akcji ofensywnych

Tzn kogo mial wspomagac Gancarczyk i w czym? Bo chyba zartujesz jesli twierdzisz ze my tam jakies akcje ofensywne mielismy, i to skrzydlami.

Ależ ja się tylko czepiam idiotów, którym się wydaje, że zmiana Krzynówka na Gancarczyka zbawiłaby naszą kadrę.

Wystawienie Gancarczyka na obronie zamiast Krzynowka to rzecz tak naturalna i oczywista, ze kazdy to rozumie, oczywiscie kazdy poza Toba.

Takich idiotów jak np. Szaranowicz, któremu się wydaje, że ambicja zastąpi podstawowe umiejętności.

Sadze, że nasze podstawowe umiejetnosci nie roznia sie od podstawowych umiejetnosci Slowenii i Irlandii Polnocnej. Tylko ktos to musi posklejac. Twojemu idolowi sie nie udalo wiec niech łaskawie wypierdala do Rotterdamu.

Data: 2009-09-10 09:26:10
Autor: yamma
Slowenia - Polska
UGI wrote:
Użytkownik "yamma" <yamma@wp.pl> napisał w wiadomości

Tzn kogo mial wspomagac Gancarczyk i w czym? Bo chyba zartujesz jesli
twierdzisz ze my tam jakies akcje ofensywne mielismy, i to skrzydlami.

Gancarczyk miał wspomagać Krzynówka w akcjach lewą stroną. Nie wspomagał. Akcje lewym skrzydłem często kończyły się dograniem do środka, bo Gancarczyk bał się przekroczyć środkową linię boiska. To już Żewłakow po drugiej stronie był bardziej aktywny.

[...]

ROTFL! Jednak niektórzy jeszcze najwyraźniej nie przejrzeli na oczy. Sorry ale ja robię EOT, bo z ludźmi, którzy nie potrafią wyciągnąć żadnych wniosków z tego co zaprezentowały nasze kluby w pucharach, którzy mają klapki na oczach nie potrafię dyskutować. Sądź sobie dalej, ja nie mam zamiaru wdawać się w jałowe dyskusje.
yamma

Data: 2009-09-10 09:53:58
Autor: Cavallino
Slowenia - Polska
[...]

Bzdura.
Wrzutek ze skrzydła na pole karne rywala w pierwszej połowie Gancarczyk miał chyba tyle samo co Krzynówek (czyli ze dwie).
Fakt, nie robili akcji oskrzydlających z obiegiem, ale też nie było ku temu okazji, głównie dlatego że to rywal nas cisnął a nie odwrotnie.

Akcje lewym skrzydłem często kończyły się dograniem do środka, bo Gancarczyk bał się przekroczyć środkową linię boiska. To już Żewłakow po drugiej stronie był bardziej aktywny.

Znowu yamma inny mecz oglądał.

Data: 2009-09-10 10:49:03
Autor: UGI
Slowenia - Polska

Użytkownik "yamma" <yamma@wp.pl> napisał w wiadomości

Gancarczyk miał wspomagać Krzynówka w akcjach lewą stroną. Nie wspomagał.

Bo w ogóle rajdów lewa strona Krzynowka bylo tyle, co kot naplakal. Zreszta podobnie drugim skrzydlem. Gancarczyk zwyczajnie nie mial czego wspomagac. Juz mowilem: boczny obronca ma wspomagac a nie wyreczac skrzydlowych. Zreszta nawet jesli sie upierac ze nie byl aktywny w ofensywie to przynajmniej zagral najlepiej z obroncow w defensywie. Nie zawalil zadnej bramki.

To już Żewłakow po drugiej stronie był bardziej aktywny.

Czego efektem byla akcja jego strona i gol na 2:0, bo nie zdazyl wrocic.

ROTFL! Jednak niektórzy jeszcze najwyraźniej nie przejrzeli na oczy.

Po raz drugi pytam. Co mamy przejrzec na oczy i to w kontekscie pojedynkow z takimi rywalami?

 Sorry
ale ja robię EOT, bo z ludźmi, którzy nie potrafią wyciągnąć żadnych wniosków z tego co zaprezentowały nasze kluby w pucharach,

a) przeczysz sam sobie bo jeszcze niedawno podawales argument ze gra w klubie i w ogole pilka klubowa to nie jest zaden wyznacznik przydatnosci do reprezentacji. Mowiles ze najwazniejsze sa zgrupowania i tam Leo widzi i wybiera najodpowiedniejszych. Ustal jedna wersje.

b) Ostatni klub slowenski odpadl w tej samej fazie co Lech Poznan. Jedyny klub Irlandii Polnocnej w Lidze Europejskiej odpadl w pierwszej fazie z Gruzinami w przegrywajac w sumie 1:11. Wytlumaczysz mi dlaczego mamy czuc sie gorsi niz reprezentacje z krajow, ktore w europucharach graly tak samo albo gorzej niz my?

Data: 2009-09-10 11:17:55
Autor: yamma
Slowenia - Polska
UGI wrote:
[...]

Boczny obrońca ma WSPÓŁPRACOWAĆ z bocznym pomocnikiem w akcjach ofensywnych - to jest jedno z jego zadań na boisku. Zmień podręczniki, bo te co masz najwyraźniej sa przestarzałe.

Zreszta nawet jesli sie upierac ze nie byl
aktywny w ofensywie to przynajmniej zagral najlepiej z obroncow w
defensywie. Nie zawalil zadnej bramki.

Jeśli ktoś wykonuje tylko połowę swoich obowiązków, to nie można powiedzieć, że pracuje dobrze.

ROTFL! Jednak niektórzy jeszcze najwyraźniej nie przejrzeli na oczy.

Po raz drugi pytam. Co mamy przejrzec na oczy i to w kontekscie
pojedynkow z takimi rywalami?

Że mamy CHUJOWYCH piłkarzy. Do niektórych to jeszcze najwyraźniej nie dociera.
yamma

Data: 2009-09-10 11:23:45
Autor: diego_maradona
Slowenia - Polska
yamma pisze:
Jeśli ktoś wykonuje tylko połowę swoich obowiązków, to nie można
powiedzieć, że pracuje dobrze.

to troche tak jak Leo ostatnio po objęciu funkcji w Feyenoordzie

Data: 2009-09-10 11:25:21
Autor: UGI
Slowenia - Polska

Użytkownik "yamma" <yamma@wp.pl> napisał w wiadomości

Boczny obrońca ma WSPÓŁPRACOWAĆ z bocznym pomocnikiem w akcjach ofensywnych - to jest jedno z jego zadań na boisku.

No to raz kolejny mowie. Ma wspolpracowac, gdy takie akcje ofensywne wystepuja. U Krzynowka takich bylo prawie w ogole.

Jeśli ktoś wykonuje tylko połowę swoich obowiązków, to nie można powiedzieć, że pracuje dobrze.

Lepiej wykonywac polowe obowiazkow dobrze niz wszystkie źle.

Że mamy CHUJOWYCH piłkarzy. Do niektórych to jeszcze najwyraźniej nie dociera.

Slowenia i Irlandia Polnocna tez maja chujowych pilkarzy, ale lepsza DRUZYNE, bo ktos potrafil ich zgrac. Leo byl zbyt zajety zeby to zrobic z naszymi.

Data: 2009-09-10 11:37:01
Autor: yamma
Slowenia - Polska
UGI wrote:
[...]

Widzę, że znowu oglądaliśmy dwa różne mecze.

[...]

O, mamy kolejnego wyznawcę teorii Engela.
yamma

Data: 2009-09-10 11:31:52
Autor: Przemek Budzyński
Slowenia - Polska

Ale przecież Ty _____zawsze_____ oglądasz inny mecz niż reszta grupy i zawsze bredzisz, bijąc takie rekordy jak sprawa "asysty" Krzynówka z Irlandią. Więc co w tym dziwnego?

Data: 2009-09-10 11:43:42
Autor: UGI
Slowenia - Polska

Użytkownik "yamma" <yamma@wp.pl> napisał w wiadomości

Widzę, że znowu oglądaliśmy dwa różne mecze.

Bo Ty zawsze ogladasz inny mecz niz wszyscy.

O, mamy kolejnego wyznawcę teorii Engela.

Nie wiem co mowi Engel. Ja mowie ze irlandzkie i slowenskie kluby graja w pucharach nie lepiej niz nasze, ich reprezentacje kadrowo również nie sa lepsze, za to ich akcje sa tak o 3 klasy lepsze od naszych wybijanek przez pol boiska. Powiesz mi czyja to wina czy znowu wytniesz?

Data: 2009-09-10 13:06:48
Autor: yamma
Slowenia - Polska
UGI wrote:
Użytkownik "yamma" <yamma@wp.pl> napisał w wiadomości

O, mamy kolejnego wyznawcę teorii Engela.

Nie wiem co mowi Engel.

Że jedyną przyczyną naszej porażki było podjęcie pracy w Feyeenordzie przez Beenhakkera.

[...]

LOL! I według ciebie winę za te wybijanki ponosi Beenhakker??? Tak im kazał grać? Jaką głupotę jeszcze wymyślisz, żeby dać upust swoim uprzedzeniom?
yamma

Data: 2009-09-10 13:50:43
Autor: UGI
Slowenia - Polska

Użytkownik "yamma" <yamma@wp.pl> napisał w wiadomości

Nie wiem co mowi Engel.

Że jedyną przyczyną naszej porażki było podjęcie pracy w Feyeenordzie przez Beenhakkera.

Z pewnoscia nie jedyna, ale na pewno bardziej zaszkodzila niz pomogla.

LOL! I według ciebie winę za te wybijanki ponosi Beenhakker??? Tak im kazał grać?

Oni tak graja dokladnie od meczu z Irlandia Pln w Belfascie, czyli od czasu, gdy Leo postanowil prostym szczochem lać po nas. Zreszta dla mnie tamten mecz byl symboliczny. Po raz pierwszy od kilku lat WSZYSCY polscy pilkarze grali regularnie w swoich klubach i ligach (grali, a nie grzali), natomiast Irlandczycy mieli problem z zestawieniem linii defensywnej, ale i tak nas pojechali a jedyna nasza koncepcja byly wybijanki.
Jestesmy dzis, pol roku pozniej i gramy to samo totalne gowno. Leo nie ma czasu powolac pilkarzy znajdujacych sie w formie (Malecki, Peszko) bo jest w Rotterdamie. Poza tym oni sa niedoswiadczeni i nie pasuja do koncepcji wybijanek, Peszko na pewno nie umialby robic rajdów, tak majestatycznie jak znajdujacy sie w żenujacej formie Krzynowek, nie rozumialby sie pewnie z klubowym kolega Lewandowskim, zreszta podobnie jak Malecki z Brozkiem. Leo woli stawiac na swoich pewniaków ktorzy doskonale wybijaja pilki do przeciwnika. W Chorzowie lepiej sciagnac robiacego różnice Obraniaka a pozostawic Rogera bo po co nam swiezosc?
Przeciwnikiem nie byli Czesi (ktorych jeszcze rok temu potrafilismy rozpykac grajac PO ZIEMI ) tylko Slowenia: kraj w ktorym jednym z motorów napedowych jest gosc grajacy w zenujacej polskiej lidze. Wytlumaczenie ze mamy slabych pilkarzy to nie jest wytlumaczenie. Nie mamy DRUZYNY i koncepcji gry a za to juz odpowiada trener.

Jaką głupotę jeszcze wymyślisz, żeby dać upust swoim uprzedzeniom?

Ja bardzo lubilem Beenhakkera, mniej wiecej do konca EURO 2008 kiedy okazal sie odpornym na krytyke bufonem.

Data: 2009-09-10 16:30:04
Autor: yamma
Slowenia - Polska
UGI wrote:

[...]

Weź, weź już przestań się pieprzyć te głupoty i bawić się w te kretyńskie układanki. To już dawno przestało być śmieszne a zaczęło być nudne. Zaręczam ci, że gdyby zagrali ci, których postulujesz, mecz wygladałby identycznie. Nie pojmuję dlaczego wam tak ciężko zrozumieć, że to jest WSZYSTKO na co nas stać.
yamma

Data: 2009-09-10 16:32:29
Autor: UGI
Slowenia - Polska

Użytkownik "yamma" <yamma@wp.pl> napisał w wiadomości

Nie pojmuję dlaczego wam tak ciężko zrozumieć, że to jest WSZYSTKO na co nas stać.

Przykro to stwierdzac ale jestes idiotą, a z idiotami sie nie dyskutuje. EOT

Data: 2009-09-10 00:40:08
Autor: Danpe
Slowenia - Polska
On Wed, 09 Sep 2009 21:36:01 +0200, topek
<topek-sp*merom-czlon-w-zad@p0st.pl_Zamien_zero_na_o> wrote:

 ł pisze:
0:0
CUT
R. Lewandowski .
Po 1 polowie.

Co to kurwa jest?
:-(((((((

Frajerzy jestescie ;) Cza bylo tak jak ja isc se akwaria ogladac :)
Uspokoilem sie, milo spedzilem wieczor.
Tylko za wczesnie wrocielm do domu, wlaczam  TV i akurat jak mi sie
pokazal obraz to taka ladna podcinka ktos strzelil gola na 3:0 :D

Tak kilka minut ogladam, ciekawe widowisko, Polacy graja jakby im nie
kazali.
Nie rozumiem tego, dlaczego oni chodza i nie chca grac, moze maja juz
dosc Benhakera?

Petrescu im trzeba!
--
pozdrawiam, danpe
gg:827748

Data: 2009-09-09 13:34:41
Autor: Stadion
Slowenia - Polska
nie dosc ze nie wygralismy w Chorzowie to jeszcze przegrywamy te
eliminacje bez honoru

przykro

Data: 2009-09-09 22:54:31
Autor: DysoN
Slowenia - Polska
Stadion pisze:
nie dosc ze nie wygralismy w Chorzowie to jeszcze przegrywamy te
eliminacje bez honoru

przykro

Ale wygralismy z San Marino a na wembley byl kiedys remis!

--
DysoN  mailto:dyson_NO_SPAM@interia.pl GG 2434245
Ankh-Morpork eksperymentowalo z wieloma systemami rzadów, az

Data: 2009-09-09 22:56:49
Autor: castrol
Slowenia - Polska
DysoN pisze:

Ale wygralismy z San Marino a na wembley byl kiedys remis!

Noo, okazalo sie ze z San Marino to byla walka o przedostatnie miejsce w tabeli :)

Jacek Kustra

Data: 2009-09-09 23:08:17
Autor: Piotrek
Slowenia - Polska
DysoN pisze:

> Ale wygralismy z San Marino a na wembley byl kiedys remis!

Noo, okazalo sie ze z San Marino to byla walka o przedostatnie miejsce w tabeli :)

A ile było o to szumu! "Pokonali", "rozgromili". Nie wiem od kiedy to "pokonuje się" i "gromi się" drużynę amatorów. Powtarzam to, co od dawna mówiłem: Polska jest dobra na Azerbejdżan, Wyspy Owcze i San Marino-innych wyjątków od reguły nie stwierdzam :)

Data: 2009-09-09 22:11:41
Autor: castrol
Slowenia - Polska
Danpe pisze:

pokazal obraz to taka ladna podcinka ktos strzelil gola na 3:0 :D

Jak to ktos? Toz to polski akcent tego meczu :) Strzelil dwie bramki :)

Jacek Kustra

Data: 2009-09-10 00:52:38
Autor: Danpe
Slowenia - Polska
On Wed, 09 Sep 2009 22:11:41 +0200, castrol <jacek_01@wywalto.wp.pl>
wrote:

Danpe pisze:

pokazal obraz to taka ladna podcinka ktos strzelil gola na 3:0 :D

Jak to ktos? Toz to polski akcent tego meczu :) Strzelil dwie bramki :)

A nie widzialem kto to walnal.
Swoja droga ciekawe ilu zawodnikow naszej ligi by tak strzelilo, a nie
jeblo prosto w bramkarza na sile, lub ponad poprzeczke.
Franka nie liczymy ;)

--
pozdrawiam, danpe
gg:827748

Data: 2009-09-09 23:16:26
Autor: Mane
Slowenia - Polska
Danpe pisze:

A nie widzialem kto to walnal.
Swoja droga ciekawe ilu zawodnikow naszej ligi by tak strzelilo

Obawiam sie ze wiekszosc trafilaby nie w bramke a w kibicow :)

Data: 2009-09-10 08:15:34
Autor: diego_maradona
Slowenia - Polska
Mane pisze:
Danpe pisze:

A nie widzialem kto to walnal.
Swoja droga ciekawe ilu zawodnikow naszej ligi by tak strzelilo

Obawiam sie ze wiekszosc trafilaby nie w bramke a w kibicow :)

Błaszczykowski już tak strzelał z tego co pamiętam

Data: 2009-09-09 22:01:58
Autor: DysoN
Slowenia - Polska
Graja jak gupie cipy

Data: 2009-09-09 23:02:30
Autor: Piotrek
Slowenia - Polska
Graja jak gupie cipy

Czy tylko ja mam wrażenie, że gdyby z losowo wybranego, polskiego liceum zwerbować 11 chłopaków i postawić na boisku naprzeciwko tych ciot, to z naszej "reprezentacji" nie byłoby czego zbierać? Rzecz jasna nie chodzi mi o walkę przy użyciu kijów baseballowych, tylko kulturalny mecz piłki nożnej.

--

Slowenia - Polska