Slowenia - Polska

Data: 2009-09-09 14:13:48
Autor: Fidelio
Slowenia - Polska
Użytkownik " ł " <nntp119.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:h884kd$5ht$1inews.gazeta.pl...
0:0
możliwa kadra Polska:
Artur Boruc -
(od prawej) Paweł Golański,

Kontuzjowany.

Data: 2009-09-09 14:16:38
Autor: flanker
Slowenia - Polska
Użytkownik " ł " <nntp119.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:h884kd$5ht$1inews.gazeta.pl...
> 0:0
> możliwa kadra Polska:
> Artur Boruc -
> (od prawej) Paweł Golański,

Kontuzjowany.

podobnież Zewłakow na pozycję kontuzjowanego Golanskiego, a na srodek Bosacki. Wiatrak z będzie robił A.Kirm, mylę się?

Data: 2009-09-09 14:22:21
Autor: Cavallino
Slowenia - Polska
Użytkownik <flanker_@czat.onet.pl> napisał w wiadomości news:

podobnież Zewłakow na pozycję kontuzjowanego Golanskiego, a na srodek Bosacki.

To chyba już lepiej Bosy na bok, on grywał na prawej obronie.

Data: 2009-09-09 14:55:39
Autor: Mane
Slowenia - Polska
Cavallino pisze:

To chyba już lepiej Bosy na bok, on grywał na prawej obronie.

Zewlak w klubie gra na boku obrony.

Data: 2009-09-09 17:35:58
Autor: Cavallino
Slowenia - Polska
Użytkownik "Mane" <mane1@wp.pl> napisał w wiadomości news:h888l4$otk$1inews.gazeta.pl...
Cavallino pisze:

To chyba już lepiej Bosy na bok, on grywał na prawej obronie.

Zewlak w klubie gra na boku obrony.

W reprezie też grał i nieciekawie to wyglądało.
Na Kirma jest za wolny i już.
To już chyba Dudkę bym wolał.

Data: 2009-09-10 00:33:45
Autor: TheBest
Slowenia - Polska
Cavallino pisze:

To chyba już lepiej Bosy na bok, on grywał na prawej obronie.

Zewlak w klubie gra na boku obrony.

W reprezie też grał i nieciekawie to wyglądało.
Na Kirma jest za wolny i już.
To już chyba Dudkę bym wolał.

no Dudka pokazal jaki szybki

Data: 2009-09-09 14:25:41
Autor: flanker
Slowenia - Polska
Bosacki.
Wiatrak z będzie robił A.Kirm, mylę się?

miałem na myśli robienie wiatraka z Żewłakowa

Data: 2009-09-09 14:48:33
Autor: Fidelio
Slowenia - Polska
> [...]

podobnież Zewłakow na pozycję kontuzjowanego Golanskiego, a na srodek Bosacki.
Wiatrak z będzie robił A.Kirm, mylę się?

Niech zrobi wiatrak i niech się już skończy ta agonia, wszyscy odetchną.

Data: 2009-09-09 16:44:09
Autor: paralamentarzysta
Slowenia - Polska
Przed Irlandią pn. myslalem ,ze Zewlak bedzie prawy ,a Komorowski lewy i ta koalicja okaże sie zwycięska ,a tu OO

--

Slowenia - Polska